Vic´s P.O.V
Vi, pakkede alle vores ting sammen og Niall tog Noa på armen og så begyndte vi at gå ud af det store hospital. Vi gik ud af den store dør og en stor klump fans begyndte at skrige, hvilket fik Noa til at skrige "Så..så" sang jeg mens Niall vuggede ham jeg smilte fansene sagde "NUURG!" I stedet for nu. Vi hoppede ind i bilen og spændte Noa fast og så kørte vi hjem til min mor.
Vi stod nu og bankede på hos min mor. "Hejsa!" sagde min mor og kom ud "Hej!" sagde jeg og krammede hende, Niall var i gang med at ligge Noa i barnevogn da han sov. Jeg kunne pludselig mærke en hånd på min skulder og velkendt stemme som sagde "Hej Lou!" jeg sprang mindst en meter op af skræk "Blev du bange?!" sagde min mor og grinte "Lidt!" sagde jeg og smilte, vi blev inviterede indenfor og satte vores sko og jakke. "F*ck jeg er træt!" sagde jeg og smed mig på sofaen "Os, mig!" sagde Niall og lagde sig ned ved siden af mig "Hvad er du træt af?" spurgte du og grinte "At stå på tær for at kigge ind og køre en halv time for at komme til Nandos!" sagde han og roede i sit hår "Ja, mor Niall måtte ikke komme ind..medmindre han viste sit 1d" sagde jeg og satte mig op "Hvorfor viste du ikke bare noget med One direction?" sagde min mor og smilte "Jamen, de sagde Altså selvom du er med i One direction kan det godt være at du har logget den unge gravide dame!" sagde Niall og himlede med øjene. "Morfar? hvor er momo og mor og Faar og LILLEBROR?" Sagde en velkendt lille pige stemme, og ind kom Lux (Som er 6 år nu) og Chloe og min far "FAAAR!" Råbte Chloe og løb ind i Niall´s arme "FAAAR!" Efterlignede jeg og løb ind i min fars arme, så han grinte "MOOOR!" Råbte Chloe og løb ind i min favn "Shyy! iKKE væk lillebror vel?" sagde Niall og smilede men nej det var forsent babyalarmen begyndte "Jeg skal nok du er trææt!" sagde Niall og rejste sig jeg smilte som et tak og lagde mig træt ned "Jeg er glad for at maven er væk!" sagde jeg og kiggede op i loftet jeg rejste mig op og Niall kom gående med Noa pakkede ind i en dyne og en hat og ihvertfald bare en masse tøj "Hej mester, har du sovet godt" sagde jeg med en baby stemme så min mor grinte "Ja, jeg har!" sagde Niall og troede han var Noa.
ESTÁS LEYENDO
Emotions.
FanficVictoria Teasdale bedre kendt som Vic, og som er datteren af Lou teasdale som er One direction´s hårstylist. Det er svært for vic at skal undværre sin mor. Lige nu bor hun sammen med sin far og sin lillesøster i London, hun har aldrig rigtig mødt...