Ήταν ήδη μία εβδομάδα στον Καναδά όταν τον πήραν τηλέφωνο για δουλεία. Είχε κάνει πολλές εκθέσεις φωτογραφίας ανά τον κόσμο και ήταν περιζήτητος φωτογράφος και ας ήταν μόλις 25 χρονών.
Δεν ήταν από τους ανθρώπους που θα έμεναν μόνιμα σε μία χώρα. Το όνειρο του ήταν να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο και να τραβάει φωτογραφίες τα πάντα.
Μπορεί να είχε γεννηθεί σε μία σχετικά ευκατάστατη οικογένεια που τον είχε βοηθήσει στα πρώτα του βήματα, πλέον όμως ήταν οικονομικά ανεξάρτητος και έκανε το χόμπι του επάγγελμα.
Είχε συνεργαστεί και με πολλά περιοδικά και ιστοσελίδες για κάποιες φωτογραφίσεις, όμως δεν ήθελε να τραβάει μοντέλα και νέες κολεξιόν ρούχων. Του άρεσε η πιο σοβαρή δουλεία που θα τράβαγε μία φωτογραφία και θα ευαισθητοποιούσε το κοινό. Όμως αν ήθελε να συνεχίσει τα ταξίδια του αναγκαζόταν και δέχεται και δουλειές που δεν ήταν του γούστου του.
Έτσι λοιπόν και με αυτό το περιοδικό. Έκλεισε μία συνάντηση με τον εκδότη του χωρίς να μάθει το θέμα του άρθρου.
Δευτέρα πρωί στις 10 καθόταν απέναντι από τον εκδότη και περίμενε να έρθει ο δημοσιογράφος που έχει αναλάβει αυτό το άρθρο. Το καλό ήταν ότι δεν θα χρειαζόταν να συνεργαστεί με μοντέλα. Το συγκεκριμένο περιοδικό είχε θέμα περισσότερο κοινωνικό και αυτό ήταν κάτι που του άρεσε.
<Λοιπόν, Ορέστη. Μου επιτρέπεις να σε λέω Ορέστη σωστά;> ρώτησε ο Mike, ο εκδότης.
<Ναι φυσικά. Δεν μου αρέσει ο πληθυντικός.> απάντησε ευγενικά ο Ορέστης.
<Τέλεια. Το άρθρο το έχει αναλάβει μία νεαρή δημοσιογράφος πολλά υποσχόμενη. Θέλει να δείξει στους αναγνώστες μία πλευρά του κόσμου που πολλοί αγνοούν. Θέλω να συνεργαστείς όσο καλύτερα μπορείς μαζί της για να βγει ένα ωραίο αποτέλεσμα.> του εξήγησε και μόλις τελείωσε ακούστηκε ένα χτύπημα στην πόρτα.
Στο γραφείο μέσα πέρασε μία πολύ όμορφη και κομψή κοπέλα στην ηλικία του Ορέστη. Περπατούσε με αυτοπεποίθηση και με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο της.
<Καλημέρα κύριε Jonhson.> είπε στον εκδότη της στα αγγλικά και μετά στράφηκε στον Ορέστη ο οποίος δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της. <Καλημέρα και σε εσάς κύριε Μακρίδη. Χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία.> του είπε στα ελληνικά κάτι που του προκάλεσε έκπληξη.
<Αχ ναι Ορέστη ξέχασα να σου πω ότι η Παναγιώτα μας από εδώ είναι Ελληνίδα μεγαλωμένη στον Καναδά.> τον ενημέρωσε ο Mike για να του λύσει την απορία.
YOU ARE READING
All over the world
RomanceΠόσες ιστορίες αγάπης δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο; Πάρα πολλές. 4 ζευγάρια διαφορετικής ηλικίας θα γνωριστούν και θα αγαπηθούν. Κανένας δεν ξέρει κανέναν. Κάθε ζευγάρι βρίσκεται σε διαφορετικά μέρη του κόσμου. Ισπανία, Αυστραλία, Καναδάς και Σου...