Νικολέτα - Ερμής (5) ΕΠΙΛΟΓΟΣ

121 25 26
                                    

9 μήνες μετά

<Έλα μωράκι μου, λίγο ακόμα.> της είπε για να της δώσει κουράγιο και ένοιωσε τα κόκαλα του χεριού του να σπάνε ένα ένα. Τον κρατούσε σφικτά το χέρι και δεν είχε καταλάβει πόση δύναμη έβαζε.

<ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ> φώναξε όταν έσπρωξε για τελευταία φορά και ο χώρος καλύφθηκε από ένα κλάμα μωρού.

<Να σας ζήσει ο γιος!> είπε ο γιατρός και έδωσε τον μικρό μπόμπιρα στην νοσοκόμα να τον καθαρίσουν.

<Μωρό μου τα κατάφερες. Γίναμε γονείς!> είπε περήφανα ο Ερμής και την φίλησε. Ήταν πολύ κουρασμένη και ταλαιπωρημένη αλλά στα μάτια του παρέμενε η πιο όμορφη γυναίκα του πλανήτη. 

Τους έφεραν καθαρό το μωρό τους μέσα σε μία κουβερτούλα και η Νικολέτα το πήρε αγκαλιά. Ήταν πολύ μικρούλης και έμοιαζε πολύ στο μπαμπά του.

<Είναι πολύ όμορφος. Σου μοιάζει.> του είπε και χάιδεψε το κεφαλάκι του γιου της. 

<Σε εσένα θα μοιάσει η κόρη μας.> της απάντησε χωρίς να πάρει τα μάτια του από το μικρό θαύμα μπροστά τους. Η Νικολέτα τον κοίταξε με αγάπη και χαμογέλασε.

<Σ' αγαπώ.> του είπε και ο Ερμής κατάλαβε ότι μιλούσε στον μικρό. <Ερμή;> του είπε για να του τραβήξει την προσοχή. Εκείνος την κοίταξε ευτυχισμένος. <Σ' αγαπώ!> του είπε ξανά και εκείνος δεν μπορούσε να καταλάβει αν όντως είπε αυτό που άκουσε ή απλά το φαντάστηκε. Της το είχε πει πριν λίγο καιρό αλλά εκείνη δεν του είχε μιλήσει για τα αισθήματα της. Την είδε να χαμογελάει και τότε κατάλαβε ότι ήταν ξύπνιος και του είπε αυτό που ήθελε να ακούσει. Ένωσε τα χείλη τους σε ένα φιλί γεμάτο αγάπη.

Πήραν το μωρό για να το φροντίσουν και να μεταφέρουν την μητέρα σε κανονικό δωμάτιο. Ο Ερμής βγήκε από την αίθουσα τοκετού και κατευθύνθηκε προς την αίθουσα αναμονής που περίμεναν οι φίλοι τους και η οικογένεια της. Έφτασε ενθουσιασμένος κοντά τους και είδε την αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπα τους.

<ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ!> φώναξε και όλοι πετάχτηκαν όρθιοι για να τον συγχαρούν.

<Να σας ζήσει αγόρι μου!> του ευχήθηκε η μητέρα της Νικολέτας. Με την οικογένεια της έχει πολύ καλές σχέσεις. Μπορεί να κατέκριναν λίγο την σειρά των πραγμάτων αλλά τον δέχτηκαν και στην πορεία τον αγάπησαν. 

Η οικογένεια της ήρθε στην Σουηδία μόλις έκλεισε τον όγδοο μήνα. Έπρεπε να υπάρχει κάποιος να την βοηθάει και να ξέρει από τέτοιες καταστάσεις.

All over the worldDonde viven las historias. Descúbrelo ahora