Παναγιώτα - Ορέστης (3)

101 26 13
                                    

Έχουν περάσει περίπου τρεις μέρες από την συνέντευξη του Kevin και της Irene, όπως και από την τελευταία φορά που τον είδε. Για κάποιον περίεργο λόγο της είχε λείψει η παρουσία του. Της άρεσε ο τρόπος που δέχτηκε και αντιμετώπισε τους δύο φίλους της. Ανέκαθεν πίστευε ότι αν ένας άνθρωπος μπορεί να φερθεί σαν άνθρωπος και όχι σαν ένα εγωιστικό όν, τότε πρέπει να βρίσκεται στην ζωή της. 

Η γνωριμία με την Irene και τον Kevin ήταν ο λόγος που χώρισε από την προηγούμενη σχέση της. Εκείνος ποτέ δεν δέχτηκε ότι η Παναγιώτα θα συναναστραφεί με τέτοιους ανθρώπους και πάντα κατέληγαν να τσακώνονται για αυτό. Έτσι χωρίς να το σκεφτεί δεύτερη φορά, του ζήτησε να χωρίσουν και μέχρι και σήμερα ήταν η σωστότερη απόφαση που πήρε ποτέ.

Ο Ορέστης της έδειξε ένα πρόσωπο ανθρώπου που είχε ξεχάσει πως υπάρχει. Πλέον είναι πολύ λίγοι εκείνοι που βοηθάνε τους συνανθρώπους τους χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Το πρωί πέρασε να δει τους φίλους της και να τους πάει κάποια είδη πρώτης ανάγκης. Της είπαν ότι την προηγούμενη ημέρα είχε περάσει και ο Ορέστης και έδωσε σε όλους όσους βρίσκονται εκεί μία μερίδα φαγητό. Η κίνηση του αυτή την συγκίνησε και θέλησε να τον δει για να τον ευχαριστήσει. 

Είχε ακούσει από τους συναδέλφους της, ότι ένας νέος και ωραίος φωτογράφος είναι κάτω σε ένα εργαστήριο φωτογραφίας. Ήταν σίγουρη ότι ήταν εκείνος. Χωρίς να χάσει άλλη ώρα κατέβηκε και μπήκε προσεχτικά στο κόκκινο δωμάτιο φωτογραφίας. Προσπάθησε να μην κάνει φασαρία για να μην τον ενοχλήσει. 

Τον είδε να είναι πάνω από κάτι εικόνες να τις παρατηρεί προσεκτικά. Αυθόρμητα δάγκωσε τα χείλη της και τον επεξεργάστηκε από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Ήταν ψηλός με γεροδεμένο σώμα και σίγουρα δεν περνούσε απαρατήρητος από το αντίθετο φύλο. Με δυσκολία κατάφερε να πάρει τα μάτια της από πάνω του. Κοίταξε της φωτογραφίες που κρέμονταν από κάτι σκοινιά. Ήταν πραγματικά εκπληκτικές. Τα χρώματα ήταν έντονα και οι λεπτομέρειες στα πρόσωπα των ανθρώπων φαίνονταν καθαρά. Σίγουρα ήταν πολύ καλός στη δουλειά του και δεν άφηνε τίποτα στην τύχη. 

Τα μάτια της έπεσαν σε μία φωτογραφία που ήταν εκείνη στο κέντρο και δίπλα της ήταν ο Keven και η Irene. Φαίνονταν όλοι τους πολύ χαρούμενοι. Την θυμήθηκε εκείνη την στιγμή. Ο Kevin είχε πει ένα φοβερό ανέκδοτο και δεν μπορούσαν να σταματήσουν να γελάνε. Δεν ήξερε ότι ο Ορέστης τους είχε τραβήξει φωτογραφία και τώρα που την έβλεπε τον ευχαρίστησε από μέσα της που αποτύπωσε μία τέτοια στιγμή στο χαρτί.  

All over the worldWhere stories live. Discover now