Ήρθε η μέρα που προσπαθούσαν και οι δύο να αποφύγουν. Η Μαρία πρέπει να επιστρέψει στην Ελλάδα και στην καθημερινότητα της πριν την Ισπανία.
Η συνεργασία της με τον Μάξιμο για τη βιβλιοθήκη ήταν εξαιρετική. Η πρακτικής άσκηση στέφτηκε με επιτυχία αλλά δεν μπορούσε να χαρεί για αυτό. Φεύγοντας για την χώρα της αφήνει και ένα κομμάτι της καρδία της στην Μαδρίτη και συγκεκριμένα σε ένα άτομο που δεν πίστευε ποτέ ότι θα της έβγαζε στην επιφάνεια τόσο πολλά και δυνατά συναισθήματα.
Το προηγούμενο βράδυ από την αναχώρηση της βγήκε με την παρέα της για ένα διασκεδάσει. Η Μαρία, η Pilar και ο Μάξιμος γλέντησαν στο μαγαζί του Jose που πλέον ήταν το στέκι τους. Δεν γιόρταζαν την επιστροφή της στην Ελλάδα, αλλά τις στιγμές που έζησαν εκεί.
Γύρισαν πολύ αργά στα σπίτια τους. Κανείς δεν προλάβαινε να κοιμηθεί αφού έπρεπε σύντομα να αρχίσει η μέρα τους.
Η πτήση της ήταν για τις 11 το πρωί αλλά έπρεπε να ετοιμάσει τα πράγματα της αφού δεν είχε προνοήσει να τα είχε έτοιμα από πριν. Στο αεροδρόμιο θα πήγαινε μαζί με την Pilar και τον Jose. Ο Μάξιμος έπρεπε να βρίσκεται στην εταιρεία αφού ήταν η πρώτη εργάσιμη μέρα της εβδομάδας.
Ήθελε να τον δει για μία τελευταία φορά πριν φύγει. Χωρίς να κάτσει να το σκεφτεί δεύτερη φορά βγήκε από το σπίτι της με προορισμό την εταιρεία. Έκανε μία μικρή στάση για να πάρει καφέ, όπως και κάθε πρωί, και χτύπησε τον πόρτα του γραφείου του Μάξιμου. Όταν της έδωσε την άδεια να περάσει, έβαλε στο πρόσωπο της το πιο αστραφτερό της χαμόγελο και άνοιξε την πόρτα.
Εκείνος ξαφνιάστηκε ευχάριστα με την απρόσμενη επίσκεψη της. Είχε στεναχωρηθεί πολύ που δεν θα την έβλεπε πριν απογειωθεί και τώρα που την είχε μπροστά του ένοιωθε ότι είναι ο πιο τυχερός άνθρωπος του κόσμου.
<Τι κάνεις εδώ; Θα αργήσεις.> την μάλωσε γλυκά καθώς την έβαζε στην αγκαλιά του. Και οι δύο ένοιωσαν κρύο όταν την άφησε. Ένοιωθαν πολύ ωραία ο ένας στην αγκαλιά του άλλου.
<Δεν μπορούσα να φύγω χωρίς να σε αποχαιρετήσω.> αιτιολόγησε την είσοδο της στο γραφείο του.
<Χαίρομαι πολύ που ήρθες.> της είπε γλυκά.
<Και εγώ χαίρομαι που ήρθα.> είπε και εκείνη.
Κανείς δεν ξέρει όμως αν εννοούσαν την επίσκεψη της στην εταιρεία ή την άφιξη της στην Ισπανία.
ESTÁS LEYENDO
All over the world
RomanceΠόσες ιστορίες αγάπης δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο; Πάρα πολλές. 4 ζευγάρια διαφορετικής ηλικίας θα γνωριστούν και θα αγαπηθούν. Κανένας δεν ξέρει κανέναν. Κάθε ζευγάρι βρίσκεται σε διαφορετικά μέρη του κόσμου. Ισπανία, Αυστραλία, Καναδάς και Σου...