Ελπίδα - Φίλιππος (4)

106 28 19
                                    

Όταν κατάφερε να ισορροπήσει και να σταθεί στα πόδια του μετά την αιφνίδια μπουνιά που δέχτηκε, γύρισε να δει τι έγινε. Εξεπλάγην με αυτό που αντίκρισε. 

<Τι έγινε ρε φίλε; Γιατί με χτύπησες;> τον ρώτησε σε ήπιους τόνους. Δεν ήξερε τι τον ώθησε στο να του δώσει μπουνιά και για αυτό προσπάθησε να μην τον ταράξει περισσότερο.

<Έτσι είναι οι φίλοι ρε; Σε ρώτησα πριν αν τρέχει κάτι μαζί της και μου είπες ότι είσαι αλλού. Τώρα γιατί όμως βγαίνω από το γήπεδο και σας βλέπω να φιλιέστε;> τον ρώτησε άγρια.

<Είμαι αλλού Μax, αλήθεια. Δεν ξέρω τι την έπιασε και μου επιτέθηκε. Ήταν μπροστά και η Ελπίδα και τώρα δεν έχω καμία τύχη.> του απάντησε ο Φίλιππος. Οι δύο άντρες γύρισαν να κοιτάξουν την Katherine που δεν είχε μιλήσει τόση ώρα και έτρεχαν δάκρυα από τα μάτια της.

<Συγγνώμη.> τους είπε και πλέον έκλαιγε με λυγμούς. <Θα σας εξηγήσω.> είπε προσπαθώντας να ηρεμήσει.

<Ακούμε. Δεν έχει ούτε βδομάδα που χωρίσαμε και αμέσως βρήκες τον επόμενο;> την ρώτησε ο Max φωνάζοντας.

<Όπα, τι εννοείς χωρίσατε; Ήσασταν μαζί;> ρώτησε ξαφνιασμένος ο Φίλιππος.

<Τα είχαμε για έναν χρόνο αλλά η κυρία από εδώ με απάτησε και εγώ για κακή της τύχη το έμαθα.> απάντησε θυμωμένος ο Max.

<Πόσες φορές πρέπει να σου εξηγήσω ότι δεν σε απάτησα πότε και ούτε θα το κάνω; Σ' αγαπάω! Η φωτογραφία που σου έστειλε ο πρώην μου ήταν από τότε που ήμασταν μαζί. Είναι τρελός και επειδή η ζωή του είναι κατεστραμμένη θέλει να διαλύσει και τη δική μου. Αν δεις καλά τη φωτογραφία δεν έχω το τατουάζ στον δεξιό καρπό.> του η κοπέλα με δάκρυα στα μάτια. Ο Max έβγαλε το κινητό του και πρόσεξε καλύτερα την φωτογραφία. Έπιασε το χέρι της και όντως, το τατουάζ στην εικόνα δεν υπάρχει. Την κοίταξε μετανιωμένος που έχασαν μία βδομάδα αλλά μετά θυμήθηκε την σκηνή με τον Φίλιππο και νευρίασε και πάλι.

<Και με το Φίλιππο τι δουλειά έχεις;> την ρώτησε σφίγγοντας τον καρπός της που τον κρατούσε ακόμα.

<Μία εβδομάδα προσπαθώ να σε κάνω να με ακούσεις αλλά εσύ με αγνοούσες με τεράστια επιτυχία. Ήμουν το πρωί στη καφετέρια και τον είδα τυχαία και σκέφτηκα ότι αν με δεις με κάποιον άλλον θα έρθεις να μιλήσουμε. Το ξέρω ότι είναι λάθος αυτό που έκανα αλλά ήμουν απελπισμένη. Σ΄ αγαπάω. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα, ούτε εγώ αλλά ούτε και το μωρό μας.> είπε και μόλις άκουσε το αγόρι της την τελευταία φράση γούρλωσε τα μάτια του από την έκπληξη.

All over the worldOnde histórias criam vida. Descubra agora