15

378 27 17
                                    

მეორე დღე

ჯონგუკი უყურებდა ჯიმინს როგორ ეძინა ,ჯიმინი ულამაზესი იყო ,მას შეძლი მთელი დღე ყურებინა .მის წინ არსებული სილამაზისთვს.

-მე მაშტერდებოდი?

-რათქმაუნდა აბა როგორ მოვწყვეტ თვალს ჩემს წინ არსებულ სილამაზეს.
ჯიმინმა დაიმორცხვა ამის მოსმენისას

-მოიცა შენ რა ახლა გრცხვენია,რაღაც გუშინ არ გეტყობოდა სიმორცხვე .

-მოკეტე ,ნუ მარცხვენ .

-კარგი ხო ახლა როგორ ხარ ?აბა შევძელი შენი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება . 

ჯიმინს არაფერი უთქვამს ,საბანი გადაიფარა და ცდულობდა მისი აწითლებული სახე დაემალა.

-ჯონგუკ ეს სახლი შენია ?

-კი აქ იშვიათად მოვდივარ ხოლმე, თუ გინდა ჩვენ შეგვიძლია დავრჩეთ რამდენიმე დღე აქ , ბავშვები რამეს მოიფიქრებენ და ეტყვიან მამაშენს.

-არა ჯობია დავბრუნდეთ,თანაც უნდა მოვიფიქრო მამაჩემს რა ვუთხრა .

-იუნგიმ თქვა რომ,მან მამაშენს უთხრა სასეირნოდ გავედით და გვიანობამდე არ დავბრუნდებოდით, და ჩვენც ვუთხრათ რომ გვიან მივედით ,ახლა კი ჯობია წავიდეთ სანამ ადრეა .

-მისმინე ჯიმინ შენნ ხომ არ ნანობ მომხდარს?
ჯონგუკმა არ იცოდა რას იზამდა თუ პასუხი დადებითი იქნებოდა.

-არა მე არ ვნანობ არაფერს გუკ ,რადგან მიყვარხარ.

რეზერვაციაშ

-ჯინ ის ორი სულელი სად დაიკარგა ვინმე მეტყვით ?

-მე საიდან უნდა ვიცოდე იუნგი .

-არ ვიცი ჯიმინს არაფერი უთქვამს .
თანაც ჯონგუკმა შენ დაგირეკა და არა მე.

-ხო მაგრამ მას კონკრეტული არაფერი უთქვამს, თქვა რომ  ჯიმინთან ერთად მიდიოდა სადღაც  და უბრალოდ რამე მოგვეფიქრებინ ა რადგან  მთელი ღამე არ დაბრუნდებოდნენ.

Pain called loveWhere stories live. Discover now