2 კვირის შემდეგ
ამ დღის მერე ბევრი რამ შეიცვალა ,ყველა უფრო ბედნიერი იყო , ჯინი ორსულად დარჩა,ნამჯუნს შოკი ქონდა როცა გაიგო,აი იუნგიმ კი მთლად ჭეშმარიტი არა მაგრამ თემინი იპოვა,მართალია ორივე ალფა იყო,მაგრამ მერე რა მოხდა სიყვარულს ხომ ვერაფერს გაუგებ,
ჯონგუკს თემინი არ მოსწონდა მაგრამ რა გზა ქონდა მისი ჰიონის,ბედნიერებისთვის თემინსაც შეგუა.ისე კი უცნაური იყო თემინზე ნამდვილად ვერ იტყოდით რომ ალფას ხასიათი ქონდა ,ის იმაზე თბილი აღმოჩნდა ვიდრე,სხვებს წარმოედგინათ.
თუმცა იუნგისთვის ეს ახალი არ იყო,ისინი დიდიხანი ხვდებოდნენ ჩუმათ ერთმანეთს,და კაარგად იცოდა რომ თემინი მხოლოდ გარედან ჩანდა ძლიერი,რიალურად კი ომეგასავით საყვარელი და დამყოლი იყო. ახლაც კი თემინი,იუნგის ყველა თხოვნას უსრულებდა.
-იუნგი, ადექი რა იუნგს,სულ შენ გაღვიძებაზე რატომ მაქვს პრობლემა .
თემინი იუნგის გაღვიძებას ცდილობდა და რომ არ გამოსდიოდა ახლა ბუზღუნებდა რომ სულ ძინავს ,დათვივით.
-პატარავ მოდი აქ.
იუნგიმ ახალ გაღვიძებულზე თემინი გვერდით დაიწვინა უნდოდა მასთან ჩახუტებულს ძილი გაეგძელებინა,როცა თემინმა რაღაც თქვა.
-კარგი რა ისევ იუნგი,პატარას ისევ რატომ მიძახი ,ხომარ გავიწყდება რომ მეც ალფა ვარ?
თემინი იუნგიზე მიხუტებული წუწუნებდა ,აი იუნგს კი ტუჩის კუთხებში სიცილი ეპარებოდა.
-ხო ეგ მხოლოდ რანგით ,თორემ ისე ხასიათიც და ჭკუაც მე თუ მკითხავ ომეგა ხარ და ნუ წუწუნებ,დიახაც ჩემი პატარა ხარ .
-იუნგი
-მოდი აქ ეს ტანსაცმელი ძალიან გიხდება იცი,მაგრამ მის გარეშე საერთოდ საოცრება ხარ.
იუნგი უკვე იწყებდა თემინის ტანსაცმლის გახდას,და ფაქტი იყო რომ დღეს დილით ოთახიდან გასვლას არ აპირებდნენ.
ჯონგუკი
-აბა ჯონგუკ რა მოფიქრე?
-არ ვიცი ნამჯუნ ვფიქრობ სულარაა საჭირო პომპეზურობა,უბრალოდ ვთხოვ ხელს,წყნარ და მშვიდ ადგილას.
-ცუდი იდეა არა იცი,კარგია მაგრამ მგონი ჯონს ჰოსოკთან და იუნგისთან აგრძელო საუბარი, მე ჯინი მეძახის,უკვე დაეწყო ორსულების წიკები.
ნამჯუნმა ღმად ამოისუნთქა,იცოდა რთული ცხრა თვე ელოდა .
-კარგი ძმაო წადი აბა გაძლება.
YOU ARE READING
Pain called love
Werewolfცხოვრება რთულია......ვიღაცას ვკარგავთ ვიღაცას ვპოულობთ,მთავარია ერთმანეთის სიყვარული.