ბიჭები ჯონგუკს დაეხმარნენ უველაფრის მოფიქრებაში,როგორ უნდა ეთხოვა ხელი ჯიმინისთვის,ალფა ძალიან ღელავდა ბეჭედი იყიდა და ჯიმინი პატარა და წყნარ რესტორანში წაიყვანა.
რათქმაუნდა მას მერე რაც ხელს თხოვდა რესტორანში სხვებიც შეუერთდებოდნენ მათ,ომეგებმა რათქმაუნდა იცოოდნენ ხელის თხოვნაზე ამიტომ ჯიმინი განსაკუთრებით გამოაწყვეს.
და საბოლოდ ჯიმინი და ჯონგუკი იჯდნენ,რესტორანში და საუბრობდნენ,ალფა კი საშინლად ღელავდა.
-გუკი რამე მნიშვნელოვანი ხდება აქ რომ მოვედით?
-უბრალოდ მინდა დრო ერთად გავატაროთ და თან რაღაც გითხრა.
-გისმენ რა მოხდა ასეთი სახში ვერ მეტყოდი.?
ჯონგუკმა პატარა ყუთი ამოიღო,გახსნა და შიგნით ლამაზი და დახვეწილი წყვილის ბეჭედი იდო.
-პარკ ჯიმინ გახდები ჩემი მეუღლე?
ჯიმინ მე მინდა მთელი ცხოვრება შენთან გავატარო ,მინდა პატარები გვყავდეს,ერთად დავბერდეთ,ჩვენ ბევრი გადავიტანეთ,და ვფიქრობ მეტის მოცდა საჭირო აღარაა ,აბა თანახმა ხარ ?ჯიმინი მოზღვავებული ემოციებისგან შოკში იყო ვერ იჯერებდა რომ ახლა მის წინ მისი საყვარელი მამაკაცი ხელს თხოვდა.
-კ კი გუკ თანახმა ვარ გავხვდები შენი მეუღლე.
ჯიმინი სიტყვების წარმოთქმაც კი უჭირდა ,თან სიხარულისგან ტიროდა,ჯონგუკს კი ლამის მეცხრე ცაზე იყო ჯიმინის პასუხის გამო.
-ღმერთო პატარავ ვერც კი წარმოიდგენ როგორი ბედნიერი ვარ ახლა ,ნუ ტირი გთხოვ.
-გუკ ეს როდის დაგეგმე ? ღმერთო მე ისეთი ბედნიერი ვარ ახლა მიყვარხარ გუკი.
-მარტო მე არ დამიგეგმავს ყველამ იცოდა ,და მათ დამეხმარეს ხო მართლა ისინი მალე მოვლენ ,და ერთად ავღნიშნავთ.
რათქმაუნდა ჯიმინს ეჭვიც არ ეპარებოდა რომ ვინმე დაეხმარებოდა, ჯონგუკს თორემ ამდენ რამეს თავს ვერ მოაბამდა,მარტო
და აი ყველა უკვე რესტორანში შედიოდა.
-თეჰიონ, ჯინ, თქვენ მაინც რატომ არაფერი მთხარით?
-კარგი რა ასე სიურპრიზს ჩავშლიდით.
ყველა ულოცავდა წყვილს ბედნიერები იყვნენ,გემრიელად მირთმევდნენ ,და საუბრობდნენ უამრავ თემებზე .
ჯიმინმა ცოტა შეუძლოდ იგძნო თავი ისევ თუმცა ,არ უნდოდა ვახშმის ჩაშხამება და ასეთი ბედნიერი დღის გაფუჭება ,ამიტომ უბრალოდ ჯონგუკს ჩუმად უთხრა რომ კარგად ვერ იყო,და თუ შეძლო წასულიყვნენ.
უკვე ისედაც გვიანი იყო ამიტომ ყველა წავიდა რეზერვაციაში,აი გუკი ჯიმინზე ძალიან ღელავდა და გადაწყვიტა რომ ხვალ აუცილებლად წაიყვანდა ექიმთან.
YOU ARE READING
Pain called love
Manusia Serigalaცხოვრება რთულია......ვიღაცას ვკარგავთ ვიღაცას ვპოულობთ,მთავარია ერთმანეთის სიყვარული.