-ხომ იცი რაც გევალებათ თქვენ ორს.
-დიახ უფროსო ის ომეგა უნდა მოგიყვანოთ ცოცხალი.
-მართალია მე როგორც ვიცი დღეს ზუსტად არ ვიცი რა მონაკვეთში გამოვა ,ამიტომ მთელი დღე მოგიწევთ რეზერვაციის თალთვალი და როდესაც დატოვებს რეზერვაციას მინდა ეგ ომეგეგა მოიტაცოთ. რათქმაუნდა ამისთვის შესაბამის ანაზღაურებას მიღებთ.
-არის სერ მაგრამ ის ხომ მარტო არ იქნება ,ჩვენ კი ორნი ვართ.
-ვიცი რათქმაუნდა ის ნაბიჭვარი მარტო არ გამოუშვებს,გარეთ ომეგას საერთოდ გასაკვირია რომ უშვებს მის გარეშე ,ამიტომ თქვენ დამხმარეებიც გეყოლებათ .
-გასაგებია ჩვენ წავალთ საქმეს შევუდგებით და მის თვალთვალს.
-რა ჯანდაბას აპირებ იქნებ მითხრა?
-არაფერს მე ის უნდა მივიღო რაც მე მეკუთნის.
-შენ სულ გაფრინე ის ჯონგუკის ჭეშმარიტია და ასეთი რაღაცა რამ გაფიქრებინა .
მისი გატაცებით ჯონგუკს იწვევ ,შენი ხელით ითხრი სამარეს გესმის.-მოკეტე არაუშავს თუ ის ჯონგუკისა სულ მალე მხოლოდ ჩემი გახდება და შენ ამაში ხელს ვერ შემიშლი.
რეზერვაციაში
-ჯიმინ იცოდე ყველა ჯერზე როდესაც დამგირეკავ ,მიპასუხებ ,ახლა დაცვას გავაფრთხილებ და იუნგის .
-კარგი ჯონგუკ მე ხომ უბრალოდ ნახევარი სათით გავდივარ .
-ხო და ჭამა და წამლის დალევა არ დაგავიწყდეს გესმის.
-კარგი გუკ ,არ მაკოცებ ?
ჯონგუკმა ჯიმინს ხელი მოკიდა და ახლოს მიზიდა და მის ლამაზ ბუთქუნა ტუჩებს დაეწაფა ,მანამდე კოცნიდნენ ერთმანეთს სანამ უჰაერბის გამო გაჩერება არ მოუწიათ .
-ახ მოდი ჩემთან მინდა კიდევ ჩაგეხუტო .
მათი ათ წუთიანი კოცნის და ჩახუტების შემდეგ ჯონგუკმა ჯიმინის მუცელს დაუწყო მოფერება და კოცნა .
YOU ARE READING
Pain called love
مستذئبცხოვრება რთულია......ვიღაცას ვკარგავთ ვიღაცას ვპოულობთ,მთავარია ერთმანეთის სიყვარული.