22.

328 25 24
                                    

-აცნობიერებ მაინც რა გაკეთე?

გაცეცხლებული იყო ასეთი სულელური ნაბიჯის გამო,და იმან რაც მისმა ძმამ ქნა ეს პირდაპირ სიკვდილისკენ მიმავალი გზა იყო .

ისედაც ცუდად ქონდათ საქმე და ახლა მან უბრალოდ აღმოსავლეთის რეზერვაცის ალფას ,შვილი მოუკლა.

-მე ეს არ მქონდა გეგმაში ამ სულელმა ალფებმა კი თავისი საქმე ვერ გაკეთეს,ის ომეგა უვნებელი ვერ მომიყვანეს.

როგორი გამაღიზიანებელი იყო მისი ახირება ომეგას მიმართ,თანაც უბრალო ომეგას კი არა პარკ ჯეის შვილის და ჯონ ჯონგუკის მეწყვილის.

-შენ უბრალოდ იდიოტი ხარ,და იმედი მაქვს ახლა მაინც მოეგები გონს ,და შეშვები მაგ ომეგას.თანაც ჩვენ უნდა დავიმალოთ რომ არ გვიპოვონ.

თუმცა ალფას ნამდვილად ეჭვი ქონდა რომ დამალვას ვერ  მოახერხებდნენ,რადგან კარგად ხვდებოდა რომ ჯონგუკი მათ მიწიდანაც კი ამოთხრიდა,რომ ეპოვა.

მას იმედი ქონდა რომ მისი ძმა გამოფხიზლდებოდა ,თორემ თვითონ მოუწევდა ჯონგუკთან მისვლა და ყველაფრის აღიარება.

რადგან უკვე სხვა გზა არ იყო,მისი ძმის შეპყრობა ჯიმინით,უკვე მანიაკად აქცევდა.

ჯონგუკ

მათი ცეცხლოვანი ღამის და ნიშნის დადების შემდეგ,ჯონგუკი თავის ომეგას უყურებდა და ტკბებოდა მისით.იმედი ქონდა რომ ახლა ცოტათი მაინც გაუმჯობესდებოდა სიტვაცია,ყველანაირად ეცდებოდა მათი ბედნიერებისთვის ყველაფერი ექნა ,გადატანილის მიუხედავად.

-გუკ მე მაშტერდებოდი?

ომეგამ გაიღვიძა და ალფას ჩაეხუტა ,რათქმაუნდა იმ ფაქტს ვერაფერი შეცვლიდა რომ ბავშვი დაკარგეს მაგრამ ახლა უკეთ იყო,და ისინი თუ  ერთად იქნებოდნენ ნელ-ნელა ყველაფერს გადალახავენ.

-კი მე ჩემ ომეგას ვაშტერდებო,თანაც ახლა სულ ჩემი ხარ პატარავ.

Pain called loveWhere stories live. Discover now