•4•

265 43 1
                                    

Özlemiyorum seni aslında. Çünkü her yerdesin

_________________

Lisa, hızlıca deniz kenarına gitti ve büyük taşlardan birine eteğine dikkat ederek oturdu.

'Merhaba sevgilim... Nasılsın? Umarım iyisindir... Ben iyi değilim Jungkook, hem de hiç iyi değilim. Artık saklandığın yerden çıkman gerekiyor. Sıktı bu durum. Üstelik Jeongguk'un söyledikleri... Beni bırakmayacaksın, dimi Jungkook? Geri geleceksin, değil mi?' dedi dolu gözleriyle.

'Hayır Lisa, bırakmayacağım. Geri geleceğim.' dedi Jungkook duymadığını bile bile.

Lisa bilekliğini bileğinden çıkartarak ellerini arasına aldı. Jungkook bilekliğe zarar vereceğini sandığı için hızla engel olmaya çalıştı. Ama Lisa'nın öyle bir şey yapmayacağını anladığında eski yerine oturdu ve beklemeye başladı Lisa'yı.

'İpi yine eskidi. Anlamıyorum, nasıl bu kadar çabuk eskiyor? Neyse konu bu değil, konu sensin Jungkook. Özlemiyorum seni aslında. Çünkü her yerdesin, özlemeye vaktim bile kalmıyor. Resim çiziyorum, aklıma geliyorsun. Yemek yiyorum, yine aklıma geliyorsun. Yatarken fotoğraflarımıza bakıyorum, kalkınca telefonumu kontrol edip senden mesaj geldi mi diye bakıyorum. Okulda seni arıyorum, caddelerde seni arıyorum, denizlerde seni arıyorum, havalimanlarından seni arıyorum, ara sokaklarda bile seni arıyorum. Her an aklımdasın ama bir türlü ellerimin arasında değilsin Jungkook... Seni özlemedim ama saçlarını okşamayı çok özledim. Sarılarak uyumayı, çimenlere oturup şarkı söylemeyi, sana gitar çalmayı, bas-kaç oynamayı özledim ben.' dedi gözyaşlarını engelleyemeyerek.

Jungkook, Lisa'nın bu hallerine dayanamıyordu. Daha onu bulalı bir gün olmuştu ama yine de bir gün içinde yaşadıklarını çok fazla ve ağır buluyordu. 'Acilen bedenimi almalıyım' diye not etti beynine.

'Neyi yanlış yaptım anlamıyorum ki. Mesela, neden yoksun sen Jungkook? Neden yanım boş benim? Neden ellerim senin ellerini tutmuyor? Neden tek başıma yatmak zorunda kalıyorum ben? Gitar da çalamıyorum artık, içimden gelmiyor sen olmayınca...' dedi gözyaşlarına kazağına silerken.

'Ağlamayacağına söz vermiştin sevgilim. Ağlama lütfen...' dedi Jungkook. Lisa sanki onu duymuş gibi konuşmaya başladı.

'Üzgünüm, sözümü unuttum bir anlık. Neyse, ben gideyim artık. Görüşürüz sevgilim, yarın tekrar gelirim.' dedi ve denize el salladı Lisa. Daha sonra da evine doğru gitmeye başladı.

Jungkook bu denizde kaybolmuştu. Lisa da Jungkook'u bu deniz yerine koyarak denizle sohbet ediyor, insanların tuhaf ve rahatsız edici bakışlarını umursamıyordu.

Assistant Angel •liskook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin