•11•

185 33 3
                                    

İnsan, kulağında çalan müziğe bile odaklanamıyorsa, işte o zaman...o zaman durum kötüdür.

___________________

{Geçmişten bir kesit: Lisa'nın aldatıldığını öğrendiği gece}

Genç kız ıssız sokakta yürüyor bir başına, zaman veya mekan umursamadan. Nereye gittiğini, adımı hangi ayağımla attığını, kulağında çalan müziği bile bilmiyor. Umursamıyor da.

Yürüdü, yürüdü ve daha da çok yürüdü. Derinlerden gelen sese kadar bilmediği yollarda adımladı yavaşça. Güçsüz ve tiz gelen ağlama sesini duymasıyla birlikte sese doğru koşmaya başladı beklemeden. Tam ara sokaklara girecekken yaklaşık 18 yaşlarındaki kızı duvara sıkıştırmış genç bir çocuk gördü. Pek de genç sayılmazdı aslında. 30 yaşlarında gibi duruyordu.

Adam tam Lisa'ya adım atacakken Lisa geri gitti yavaşça. Sakin olmalıydı, kuzeninden aldığı ufak bir dövüş eğitimi vardı ve karşısındaki adamın sarhoş olduğunu da katarsak, iki dakikada onu yere serebilirdi.Aynen de öyle oldu.

Adam Lisa'yı tutacakken ona uzattığı kola tekme savurdu Lisa. Adam acıyla inlerken karnına da bir kaç defa vurup kızı da alarak o pis kokulu ara sokaktan çıktı. Yeterince uzaklaştığına kanaat getirip kızın yanında durdu.

'Tanrım! Senin ne işin vardı o iğrenç sokakta?'

Kız göz yaşlarını silip burukça gülümsedi.

'K-kızımı arıyordum. 3 aydır yaptığım gibi...'

Lisa, kızın dediklerine anlam veremiyordu. Neden kızını arıyordu ki?, diye düşündü.

'Kızını neden arıyorsun peki?'

Derin bir nefes aldı ve hıçkırıklarını dindirmeye çalıştı karşısındaki.

'Saklambaç oynuyorduk en son, sonra da ortadan kayboldu. Benim bulmamı bekliyor sanırım. Onu bulmam lazım...'

Lisa, kızın tahriş olmuş ellerini tuttu. Buz gibiydi...

'Bak şimdi, seni de alıp güzel bir otele gidelim. Sonra da kızını arayalım olur mu?'

Kız kafasını sallayıp Lisa'ya onay verdi.

'Eee ismin ne senin?'

'Chao.'

Lisa, Chao'ya samimi gülümsemesini sundu ve o da ismini söyledi.

'Lalisa Manoban ama sen Lisa diyebilirsin.'

Chao, başını salladı ve yorgun adımlarla yürüdü uzun sokağı.

O günden sonra Lisa ve Chao her gün Chao'nun kızını aradılar. Yaklaşık 2 aylık uğraşlardan sonra buldular bebeği ama Chao, Lisa'nın dahi bilmediği ölümcül bir hastalık yüzünden hayatını kaybetti.

Assistant Angel •liskook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin