Kalp atışları, sevgilisinin bileğinde atıyordu.
_______________
Lisa, her zamanki gibi düşük moduyla girdi sınıfa. Sırasına oturdu yavaşça, acelesi yoktu sonuçta. Daha sonra kitaplarını ve kalemlerini çıkardı masaya. Bir kaç dakika sonra Bay Kim içeri girdi ve dersini anlatmaya başladı. Lisa, pür dikkat Bay Kim'i dinlerken Jeongguk ve Jungkook da aynı şekilde Lisa'yı izliyordu.
Lisa, izlenme hissiyle arkasını döndü ve ona bakan Jungkook'u farketti. Ona ağzı açık bir şekilde bakarken Jeongguk olup olmadığını doğrulamak için yan tarafına baktı. Evet, arkasındaki çocuk Jungkook'du çünkü Jeongguk yan sırada oturuyordu.
Jungkook da telaş yapmıştı. Lisa'nın kendisini gördüğünü farketmişti ama nasıl olduğuna anlam veremiyordu. Lisa'nın kalp atışlarını hapseden kalpler, artık Jungkook'un bileğindeydi ve Lisa da dahil herkes onu görebiliyordu.
Lisa, dolu gözlerini arka sıraya çevirerek Jungkook'a baktı uzunca.
'Jungkook?' dedi kısık sesiyle. Evet, üşütmüştü.
'Efendim sevgilim?' diye karşılık verdi Jungkook.
Hiçbir şey demedi Lisa, tek kelime dahi etmedi. Sadece sevgilisini izledi, hiç kimseyi umursamadan. Sınıftan atıldıklarında da hiç kimseyi umursamadan birbirlerine baktılar sadece.
Dışarı çıkınca birden kollarını Jungkook'un beline doladı Lisa. Kafasını da Jungkook'un göğsüne gömerek kokusunu içine çekti. Jungkook da tereddüt bile etmeden kollarını Lisa'ya doladı. Özlemişti onu Jungkook. Hem de çok özlemişti.
'Özledim seni sevgilim...' İçinden geçeni dudakları arasına yolladı Jungkook.
'Kokunu özlemişim sevgilim...' dedi Lisa da.
Dakikalarca orada öylece sarıldılar birbirlerine; saat, zaman, mekan, kişi umursamadan.
'Seni seviyorum Jungkook, kendimden de çok.'
Jungkook bunu zaten biliyordu ve Lisa'nın son yıl içinde bunu kanıtladığını düşünüyordu.
'Biliyorum sevgilim.'
Jungkook, Lisa'nın üşüdüğünü anlayıp montunu ona verdi ve banklara oturdular.
'Neredeydin bir yıl boyunca Jungkook?' ye sordu merakla Lisa.
'Bunları daha sonra konuşalım sevgilim, şimdi zamanı değil.' dedi Lisa'nın dudaklarına masum bir öpücük kondururken.
'Peki sevgilim, öyle olsun.'
Jungkook, kafasını Lisa'nın dizlerine koyarak gözlerine kapattı. Lisa mesajı anlamış olacak ki, ellerini Jungkook'un yumuşak saçlarına götürdü ve oynamaya başladı usulca.
Jungkook ise halinden memnun bir şekilde sevgilisinin dizlerinde yatıyor, bir yıldır aradığı mutluluğu ve huzuru yayaşıyordu. Jeongguk da şu an kıskançlıktan çıldırmakla meşguldu. Planı işe yaramamıştı, Lisa Jungkook'a gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assistant Angel •liskook•
FanfictionJungkook, her gün kayıp bedenini arıyor, bir yandan da sevgilisi Lisa'yı izliyordu. Onu olağan bir tehlikeden koruyordu her zaman. Gece yanına yatıyor, saçlarını okşuyor, duymadığını bile bile masal anlatıyordu ona. |liskook|