Gözlerinde şeytan var
Gittin ve beni şaşırttın
Ne söylemek istiyorsan söyle geri dönmeyeceğim
Yola koyulmak istersen hadi gidelim
Gidelim ve dünyayı görelim ve onlara gösterelim
Gerçekten altın hayatı yaşamanın anlamını[Nakarat]
Evet altınız
Bebeğim biz altınız
Onlar parıltımızı görmek üzereler çünkü altınız
Bizi asla yıkamazlar çünkü altınız
Onlar parıltımızı görmek üzereler çünkü altınız
Devil Eyes; Hippie Sabotage
***Eve döndüğünde Taehyung, aklında hâlâ aynı koku yankı ediyordu. Şu an içinde bulunduğu küvette olmaktan hem huzur, hem nefret duyuyordu. Biricik aşkı ile sevişmesinden ötürü burada olmak ona can suyu misali hayat verirken, sanki tanrının onu öldürüp tekrar bir şans sunmuşcasına mucizesi misaliyken, hem de yıllar sonra kavuştuğu bedenin bedenine armağan olan kokusunu yitirecek olmak...
Ona açtı. Bir kez daha anlamıştı, neleri yediremem derse desin, ne yeminler ederse etsin, ona açtı. Ona, sevgisini, kucağına, aşkına, bedenine, kokusuna, bakışına... Cüretkar tavırlarına, utansa dahi inkar eder hareketler yapan ancak o fark etmese de onu ele veren bir yüz ve bedene sahip oluşuna..
Sanki lise yıllarına dönmüştü. İlk seviştikleri o vakitlere... O zaman ki heyecandan daha fazlası bile vardı şimdilerde üstünde.Duştan çıktığında sonunda hayaller âleminden az buçuk sıyrılmış bir biçimde, direkt giyinme odasında ki boy aynasında ki görüntüsü ile göz göze gelmiş, uzun süre ardından içten bir gülüş bırakmıştı Taehyung. Boynunda, omuzlarında, bir çok yerde sevdiğinin imzası oluşu...
Üzerine geçirdiği klasik bir t-shirt ve şort dahi onun üzerinde tapılası bir manzara oluşturuyordu. Aynı şimdi olduğu gibi.
Sonunda açlığı hissederken bir şeyler yemek adına mutfağa indiğinde telefonundan gelen bildirim sesi üzerine istikametini oturma odasına çevirmiş, küçük sehpa üzerinde ki telefonu alarak hemen yanında ki koltuğa yayılmıştı. Mesaj, ondandı.
Lavinia;Biz neyiz sorusu çok mu.. abartı, klasik ve yersiz olur, efendim?
Çoban yıldızı;
Bebeğim, biz altınız.
Ah, Jeon. Çok yaramazsın ama karşında ki adam eski Taehyung değil ne denli deyişi oldukça klişe de olsa.
Anında evine gelip seni becermemek için bir nedenim yok.
Lavinia;
Var, evime bir şeyim olmayan insanları almıyorum. Şimdi, beni becerme söylemlerini bırak ve bana senin ruhuma sahip olduğunu ve ruh eşim olmayı kabul ettiğini söyle.
Çoban Yıldızı;
Ouw, sert çocuk?
Unutma ki her sert çocuk, sert cezalar alır ve sen de hak ediyormuşa benziyorsun.Lavinia;
Sert cezalar verişin beni becerirken gözlerinin dolması ile kanıtlandı.
Çoban Yıldızı;
Sert cezalar verişim, yatağın kadar benim çıkarışım ile kanıtlandı.
;)Tam da o sırada, bir haber başlığı gelmişti gelmişti Taehyung'un telefonuna. Üstteki bildirimden görüntü tanıdık gelen Taehyung, kaşlarını çatarak dokunmuştu.
Yeni sekmede açılan pencerede çıkan başlık şu şekildeydi;Ormanda garip hareketler sergileyerek soyunan idol Kim Taehyung'un sektöre verdiği uzun soluklu aradan sonra ekranlara bu şekilde yansıması akıllara bir çok soru getirirken, şirketi ve grup arkadaşlarının idol hakkında yönlendirilen her soruya suskun kalması şaşırtırken halk onun tehlikeli olduğunu düşünmeye başladı.
Taehyung görüntüyü açtı, videoda uçurum kenarında, tek başına soyunmuş, sevişiyor gibi hareketlerde bulunuyordu, HAYIR ZATEN SEVİŞİYORDU! O JEON İLE SEVİŞİYORDU! "nasıl" nasıl diye sordu, devamlı sordu. Daha sonra kapının çalması ile korku dolu irislerini yöneltti, o tarafa.
Ben, Silvain Esprit.
Döndüm demiştim, umarım destek olursunuz! Huzurlu geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renaissance | Vkook
FanfictionLise birinci sınıfta başlayan sıkı arkadaş grubu, sırları, iç benlikleri ve ölen arkadaşları yüzünden dağılır. Jeongguk, ölen sevgilisi Taehyung adına aldığı mesajdan sonra ise, her şey yeniden başlar ve artık tüm üyeler, bir oyunun içindedir. Yönet...