Dimineata!Asta a fost prima mea noapte dormita in campus, si, sincer sa fiu, nu a fost rau deloc.Paturile sunt extrem de moi,camerele sunt incalzite permanent,am un geam si o baie proprie…Ce mi-ar mai trebui?Presimt ca va fi o zi excelenta cu….
Ringgggg-rriinnnggg!!!!
Oh,ceasul…nici aici nu pot dormi linistit?!?
Enervat la culme, dau cu pumnul in ceas.Acum pot dormi linistit…
-Neata Dusty!Gata de scoala?
-Rendy….
Ma intorc cu fata la el,acea fata de caine plouat, si arunc cu o perna in el.Din fericire pentru el stie sa se fereasca bine.
-Wow,obosit?spune Rendy cu fata lui de pestisor auriu *chiar seamana cu unul*
-Obosit..
-Pai , mai bine te-ai trezi…in 20 de minute incep cursurile…
-Cum?!?
-Nu te teme .Am luat ieri uniformele de la o croitorie. A ta e in baie,pe umeras.
Alerg cat de repede pot in baie.Dupa "chemarea naturii" si dupa un dus revigorant observ umerasul cu uniforma mea pe el.
Nu e deloc rea.Este formata dintr-o camasa alba cu un guler mic, sacou negru cu nasturi argintii si pantaloni stransi pe picior, eleganti, desigur, tot negri.
-10 minute!striga Rendy putin alarmat.
-Un moment!
Ma bucur ca am dat de Rendy .E o persoana prietenoasa, generoasa, foarte atenta la detalii *pana si gulerul uniformei e calcat perfect* si punctual.Imediat imi iau ghiozdanul si ies in fuga din baie.Amandoi o luam la fuga ,ca doi nebuni ,spre universitate.
-Ai orarul?il intreb pe Rendy.
-Glumesti?Ce elev nu si-ar lua orarul?...Stii ce?...Mai bine nu-mi raspunde..
Aaa…acum avem…sedinta de inceput pentru formarea echipelor.... Perfect.Ajunsi In cladire luam liftul si…tanananana…oh, scuze, chiar nu-mi pot scoate melodia asta din cap! Asa! Insfarsit am ajuns in sala de sedinte. Locul asta e plin de studenti din tot Universul.Oh,chiar si tipa de ieri e aici, insotita de "gorilele" ei.
Directorul intra grabit in sala si-si incepe discursul in timp ce cauta prin sertare ceva..
-Dragi elevi,in primul rand sper ca ati primit toti translatoarele *niste "casti" cu care ne putem intelege intre noi, avand In vedere ca toti vorbim limbi diferite * , uniformele, care sunt obligatorii, si orarele.Azi veti incepe cursurile, insa mai intai va trebuii sa formati echipe pentru viitoarele misiuni si pentru a invata sa colaborati.Eu v-am ales echipele in functie de neintelegerile si certurile dintre planetele voastre. Nu uitati ca aceasta universitate este si pentru a invata sa va intelegeti in ciuda razboaielor galactice.Prima echipa este formata din…
Sunt curios cu cine voi colabora.As vrea sa fac echipa cu Rendy cum e singurul pe care l-am cunoscut pana acum.
-Dustin Andros…
-Prezent!strig eu ca un fraier in timp ce toti se uita la mine ciudat…
-Esti in echipa cu Livaia Criter,Rendy Sirius si Renady Ovalo.
Deci fac echipa cu Rendy. Super! Care erau sansele? Pe langa el mai sunt in echipa cu doua tipe de care nu am auzit niciodata.
-Va puteti duce la ore daca ati fost stigati.
Rendy ma prinde de brat si ma duce pe hol.
-Ce tare!Suntem amandoi in aceeasi echipa!spune el foarte entuziasmat
-Da , asa se pare…dar, cine sunt tipele celelalte?
-Nu stiu , sa intebam..
Rendy se apropie de o tipa intoarsa cu spatele la noi.
-Hei,o cunosti pe Renady Ovalo sau pe Livaia Criter?
-Sa le cunosc? Sigur ca le cunosc!
De ce mi se pare vocea asta atat de cunoscuta?Parca ar fi…nu, nu ,orice dar nu ea!!!Se intoarce cu fata la noi...normal ca era tipa de ieri…
-Tu!!!!striga ea crizata
-Nici eu nu ma bucur sa te vad printeso...
-Ce vreti de la mine???
- Vroiam doar sa intrebam daca o cunosti pe Rena…spune Rendy calm, inainte de a fi intrerupt
-Eu sunt Renady Ovalo!Eu sunt printesa si mostenitoarea tronului Venusului!
-Nuuuuuuuu!!!strig eu cat de tare pot
-Stai…tu esti Dustin Andros iar tu Rendy Sirius???spune ea fara vlaga
-Da !Faci echipa cu noi…spunem amandoi o data
-NUUUUUUUU!!!!!!!striga ea atat de tare incat cred ca s-au spart niste geamuri, o pereche de ochelari si sunt sigur ca am auzit o pasare ca s-a lovit de un perete.
-Voi face echipa cu voi?
- Da,asa se pare…
-Ohhh, cand va auzi Livaia…
- O cunosti pe Livaia Criter?intreba Rendy
-Daa..e o prietena…
*Perfect,inca o psihopata*
-Pentru urmatoarea ora vom avea nevoie de echipa, deci ai putea sa o chemi in sala 6?
-Da, o voi suna, voi doar asteptati in sala .Vom veni si noi.
-Minunat! Hai Dusty, trebuie sa ajungem la ore!
Din nou Rendy aproape m-a luat pe sus, incercand sa ma duca in clasa in timp ce eu ma uitam la tipa aia.Arata destul de ciudat pentru o printesa sofisticata ca una de pe Venus.Ca tot ziceam, ii lipsesc gorilele.Ea este satena, cu ochii verzi, tipic venusienilor, si cu niste frunze pe obraji.Venusienii sunt niste oameni ce si-au impartit AND-ul cu cel al plantelor, de asta au o "planeta tropicala" si un fel de tatuaje cu imprimeuri florale pe tot corpul.Alte mutatii ar fi ca ei se pot adapta la orice fel de mediu, pot vorbi cu plantele si detin diverse puteri interesante asupra lor.
Mai ramane sa vedem cine este Livaia asta…Stai, cat e ceasul?Oh,nu!! Incepe cursul si noi vom intarzia!!! ...Iar...
CITEȘTI
One million galaxies
Ficção CientíficaHei! Eu impreuna cu varerisoara mea, PurplyX, lucram la aceasta carte. Pentru mai multe detalii despre felul in care publicam si carte in general, ne puteti contacta pe privat. Ne pare rau pentru timpul relativ lung ( bine, foarte lung) intre aparit...