Cap. 3 Primul meu amic

166 12 4
                                    

Razele soarelui gadila usor Palatul Nobililor, cel mai tacut loc din lume in momentul de fata. Pacea si linistea domnesc peste cetatea magnifica. Totul e supus unei stari de moleseala, unei stari linistite si adormite.

      Vise....somn...dulce somn...ora 8 fix...

   CEEE? ORA 8 FIX ?!

     O NUUUU! VOI INTARZIA DIN PRIMA ZI! NU E BINE, NU E BINE, NU E BINE!! Ok,ok...calmeaza-te Dustin...DAR UNDE-MI SUNT HAINELE SI BAGAJELE? O, DOAMNE! Sosetele sunt, probabil, umm...pe dulap! Si hainele pe...pe... ahh nu le gasesc!! ALTELE! Imi iau la repezeala niste haine din dulap si ma imbrac.Sa vedem...bagajele sunt, imbracat sunt deci pot pleca cu... Rocket buss-ul! AAAAAA! Alerg pe scari iar, si iar, si iar...CINE A PUS ATATEA SCARI? Bine..o luam pe balustrada! In sfarsit am ajuns la usa si...

     - Dustin?

     - Da...mama?

     - Umn...ti-ai uitat pachetul.

     -  Mama! Unu, ma grabesc! Doi, avem cantina si la scoala!

     - Dar, dar, dar...

     - Pa-pa mama!

Inca umpic, si ajung ...doar umpic... Ah! A inchis usile!

    -Rondonnn!! Deschide usileee!!

    Ca de obicei, normal ca nu aude!

    -Rond...

    -Hei! Urca aici! Vin-o pana nu pleaca!

Un student ma cheama sa intru pe geam.

   -Amice!  Mi-ai salvat pielea!

      Tipul mi-a cedat locul de langa el , pe care-si tinea ghiozdanul.Dupa infatisarea sa, pare a fi neptunian.Neptunul e o planeta plina de apa. Toti neptunienii si-au impartit A.D.N-ul cu cel al pestilor , astfel reusind sa vorbeasca cu pestii,  sa respire sub apa . Dar au existat consecinte: par albastru cand inoata , urme de solzi si aripioare la maini si la picioare. Are urme de solzi vizibile, ochi albastri , parul blond si e imbracat cu o vesta maro si pantaloni mov, trei-sferturi.

      -Hei! Nu prea ai noroc azi ,nu?

      -Poti sa stii!

      - Eu sunt Rendy Sirius! Sunt neptunian!

      -Buna, eu sunt Dustin, Dustin Andros… dar poti sa-mi spui Dusty.Eu vin de pe Jupiter.

      -D...De...Deci z... zvon..zvonul era real!

      - E vreo problema? Nu te inteleg...

      -Niciodata...stii...niciodata nu a mai fost un Galactic Wolf la Galaxy!!!

   *Universitatea e de peste 3.000 de ani si nici un jupiterian n-a mai fost aici?!  *

    -Pot sa stiu DE CE?

    - Pai, toti se tem, stii.. Galactic Wolves sunt considerat monstrii. Din cauza ca puterile lor , sau MAI RAU, instinctele lor de  pradatori sunt de necontrolat.Dar nu-ti fa griji... tu esti un Omega!! Adica.. nu esti chiar asa puternic si inspaimantator.

   - Da...Rendy.. Daca tu crezi...

   -   Nu e asa? * fata lui Rendy s-a schimbat mult parea asa de...asa de..speriat..*

  - Stai calm Rendy...sunt un omega..

*Nu-mi vine sa cred c-am facut asta! Poate voi nu intelegeti, dar sa-ti ascunzi identitatea pentru noi e ceva josnic...de neiertat...*

     Rocket bus-ul mergea rapid ca de obicei. Este ca un fel de racheta doar ca mult mai performanta , poate atinge viteza luminii, are 2 usi duble, mari ,speciale pentru pasageri. Douazeci de scaune, tot atatea geamuri mari si curate si are varful plat fata de celelalte rachete.

   Brusc, Rocket bus-ul s-a oprit.Se pare c-am ajuns! Cobor incet , nu m-asteptam ca Terra sa fie asa de uimitoare! Copaci inalti , flori colorate, pe scur un paradis magnific! Datorita faptului ca “oamenii” au plecat sa exploreze noi planete , Terra a ramas nepoluata. Mult mai incredibila, decat peisajul ademenitor,  este Universitatea Galaxy. Universitatea este protejata de ziduri mari , albe din piatra scumpa  , decorate cu emblemele fiecarei planete, in mijloc, fiind emblema Universitatii Galaxy. Imediat ce ne-am apropiat zidurile s-au lasat in jos, intrand in gigantica gradina din curte. Universitatea este inconjurata de  bazine de apa , ceea ce-o face mai interesanta.  Are o forma ciudata,de scari, in varf fiind asezata o sfera gigantica din sticla albastra, spre deosebire de scarile  facute din cuart alb.

    Ma bucur ca sunt aici si pot admira frumusetile din jurul meu.Tremur, imi transpira palmele de emotii , dar in acelasi timp admir arhitectura grozava.Privesc incontinuu gigantica sfera si observ ca o  sedinta tocmai are loc. Cum?! O SEDINTA ARE LOC??? AM INTARZIATTTT!!!!

    LA O PARTE!!!! Incep sa alerg ca un nebun prin scoala . Dar cine ar fi crezut ca pot aparea de nicaieri 50 de oameni dintre care doar 4 fac ceva!? Se pare ca sunt soldati ai Venusului, cunoscandu-i dupa uniformele verzi cu stema planetei, si semnele florare de pe obraji. Cei 4 sunt insotiti de 2 servitoare imbracate colorat, cu par blond prins in coc si cu 3 pene roz pe cap.Ele tin 2  evantaie din pene de paun in fata unei tipe.Aceasta este purtate  pe tronul carat de cei 4 gardieni.In fata tronului se afla un domn destul de batran, cu ochelari, in costum verde si poarta un fel de turban pe cap.Pentru ca merg mai lent decat testoasa mea moarta, aleg sa trec direct prin ei! Se pare ca nici asta nu pot sa fac! Enervat, nu ma mai puteam abtine siii...

    -Hei, printeso, suntem in secolul 87!!! Sa stii ca exista o chestie numita Rocket bus!!

     Brusc, toti se opresc si la un semn al printesei se intorc spre mine.Toti se dau la  o parte, facand carare prin ei. Fata coboara, desi comandantul din fata incearca s-o tina pe loc. Ea vine lent , elegant, ca o adevarata printesa, dar cu pasi apasati si grei ca o regina fara desert dupa cina. Toti gardienii scot armele la un semn al printesei.Stau drept si astept confruntarea cu printesa. Aflata in fata mea, isi da jos manusa, isi incordeaza pumnul sii... ma plesnete!?

-Ce-a fost asta? Pana si un fulg ma lovea mai tare!!!

-Serios??? Ia s-o vezi pe asta!!

   Si printesa incearca sa smulga  o arma de la un gardian, insa comandantul , cu privirea speriata , o ia de mana si-si continua drumul. Din fericire,au plecat in graba ,iar eu am gasit liftul.

   -Am ajuns!

      Domnul direrector Arctic isi incepuse discursul,iar eu incerc sa intru si sa inchid usa nesimtit de nimeni. Un vant puternic vine de afara,iar usa se tranteste zgomotos, intorcand toate privirile spre mine.

-Scuzele mele, domnilor!

   Ma asez in ultimul rand si incerc sa uit ce s-a-ntamplat.

-Cum spunea, stiti ca aici nu permitem  luptele, certurile  si violenta in afara orelor speciale.Orele vor incepe maine, la ora 8 dimineata. Orarul este afisat in cabina fiecaruia. Aici veti avea-n vedere 5 ore de lupta: lupte libere, arte martiale, scrima, specialitate in arme si antrenarea puterilor genetice. Toti veti fi tratati la fel, fie ca sunteti regi sau tarani!!Lista camerelor este afisata pe hol . Cartile vor fi impartite maine la ore.Cine intarzie, va fi aspru pedepsit de mine.Clar?? Va urez o noapte buna!!

   Toti parasesc sala, inclusiv directorul.Ajuns pe hol, citesc fisa. Se pare ca voi imparti camera cu Rendy!  Urmez podul A spre cabina 1 .Deschid usa,iar Rendy ma-ntampina prietenos.

-Hei! ii spun eu.

-Buna Dusty!  Ti-am pregatit deja partea de camera.

   Imediat dupa ce mi-am aranjat hainele si mi-am pregatit partea de camera, am adormit bucuros.

One million galaxiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum