Cap.6 Flacari prietenoase

95 9 0
                                    

Cum era de asteptat... am intarziat...Profesorul pare sa nu fie deranjat de intarzierea noastra de cateva minute, dar altfel stau lucrurile in a doua banca .Renady urla la noi cat o tinea gura iesindu-i parca foc pe nari.Ok, suntem morti!

-Ce a durat atat de mult??striga nemiloasa venusiana.

-Am intarziat doar cateva minute .Nu e cazul sa te alarmezi atat de tare..incerc eu sa ma apar ,lasand ochii in jos pentru a nu da de privire ei ,ce in momentul de fata parea ca ii ia foc .

-Oh,nu conteaza...Trebuie sa..

-Domnisoara , ora a inceput de mai exact 5 minute.Va rog sa faceti liniste!Va cer atat de mult?!o intrerupse profesorul pe scumpa noastra colega ,ce parea ca intra in pamant cu totul.

Ora incepuse cu stangul. Mai exact ora de strategie si logica. La aceasta universitate se predau numai materii legate de lupta ,strategie,spionaj etc.,astfel in scoala primara invatand tot ce e legat de limba pe care o vorbim, istoria planetei pe care locuim, evolutia noastra si normalele materii ca matematica ,muzica etc.

La aceasta universitate orele sunt destul de stricte si pot spune ca se preda la un nivel maxim de cunostinte si inteligenta.Nu intri aici atat de usor.Trebuie sa ai cunostiinte cat mai vaste.Ce e drept,si mie mi s-a parut destul de greu testul de admitere.Acesta era legat de istoria si evolutia multor planete ,galaxii si nebuloase.Dupa asta desigur urma si o proba fizica unde mi se testau tehnicile de lupta si modul de gandire rapida.Am intrat cu greu ,dar mandria pe care am desprins-o din aceasta reusita a fost enorm de satisfacatoare.

-Deci ,elevi, ce putem concluziona de aici?ne trezeste profesorul Wildseman din somnul ce s-a ivit ca o ceata peste elevi.

_Haideti!Nci macar unul?!Bine !Voi alege eu. unul...hmm...Sirius!Raspunde!tipa rece profesorul.

-Amm...din pacate nici prietenul meu Rendy nu a fost atent la lectie.

-Ohh...Calmeaza-te Wildseman,mai e un an,doar unul...Andros!Spune raspunsul!

-Pai,domnule profesor,din aceasta problema putem concluziona ca daca armata regelui x va fi pe partea dreapta a castelului ,atunci armata regelui y o va lua pe partea opusa,deci pe stanga,intrand probabil pe geamuri ,sau pentru o intrare mai discreta, va excalada zidul si va intra prin tavanul ce este din sticla .

-Nu e perfecta , dar buna concluzionare Andros!Tine-o tot asa !Sirius,avem de pus la punct niste treburi... La urma urmei problema asta se da la gradinita.. Reve...

Salvati de clopotel.Dupa un anost si obisnuit ,,Buna-ziua" profesorul paraseste clasa ,elevii parasind deasemenea sala si mergand fiecare cu treaba lui.Ies calm impreuna cu Rendy ,pacifistul Neptunian,si Renady ,nemiloasa venusiana.pe coridor Renady ma trege de maneca intr-un colt:

-Nu am apucat sa termin ce am inceput.

-Termina acum!spun eu oarecum plictisit.

-Nu am ajuns sa va fac cunostinta cu noua noastra coechipiera:Livaya.

-Oh,sigur...spune ce ai de zis..

Din spatele ei iese o tipa mai scunda, ceva mai ciudata.Are un fel de strat deasupra pielii de o culoare maronie-rosiatica , ca un fel de roca incinsa ce ii acoperea pielea sangerie.Pe fata pot observa bine acel strat de piele mai denivelat,crapat chiar.Ochii ii sunt patrunzatori ,de un galben strident ca o sfera de electricitate.Nasul si gura ii sunt perfecte.Nici macar o singura gresela.Parul prins in doua cozi copilaresti ,rosiatice ce in varfuri prezinta scantei si mici flacari ce ard neincetat.Este o fata destul de jucausa si sprintena privind felul de a se imbraca si felul da a zambi ca un copil nevinovat.

-Buna!Ma numesc Livaya Cratos.Incantata de cunostiinta!striga inflacarata colega.

-Dustin Andros ,incantat!ii intind mana prieteneste pe care aceasta o strange cu putere.

Imediat simt o furnicatura ce nu-mi da pace,de parca ma ustura pielea dintr-o data.Ouch,incepe chiar sa doara ...ah,ce mai e si asta?

-Oh,Doamne!Aduc un extinctor!stiga venusiana alarmata.

-Ce a apucato?intreb fata din fata mea ce parea putin ingrijorata.Hei,simti si tu ..fum?

Ridicandu-mi privirea observ imediat sursa fumului.Hm,deci fata asta e solariana..si mi-a prins mana,deci e din lava ..si..

-Ahhhhh!!!Mana! Arde ,arde!!strig disperat cu mana in flacari,aproape carbonizata.

-Vin acum!Pazea !!tipa venusiana improscand cu spuma alba peste mine.

Tot ce a ramas sunt vaietele mele si mana mea rosie.Imediat sunt exportat de urgenta la cabinetul medical.Pe drum impancientata Livaya spune repede:

-Iarta-ma!Stii eu sunt...

-Solariana?

-Da ,eu...

-Andros ?Intra in sala!Mana aia trebuie tratata!spune simplu o asistenta de la cabinet.

-Oh,da...

Nu e cea mai buna zi dar, macar mana nu trebuie amputata... cred..Oh , daca ar auzi Rendy...Stai!Unde-I Rendy?!?

One million galaxiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum