Cap. 2 Jurnalul unui explorator

231 11 2
                                    

  Numele meu este Dustin, Dustin Andros. Probabil m-ati recunoscut sau ati tresarit la auzul numelui "Andros".Exact! Port numele unei legende vii, celei mai cunoscute personalitati ale Jupiterului:  Matthew Andros.Sunt un baiat obisnuit pentru varsta mea, stiti voi...15 ani, par brunet, extrem de usor de enervat... Singura chestie ciudata ce ma diferentiaza de ceilalti sunt ochii mei rosii, oarecum normali pentru membrii familiilor importante si respectate ale Jupiterului.

    Nu prea inteleg de ce spun toate astea, e doar jurnalul meu, dar totusi...

     Momentan locuiesc in Palatul Nobililor, cel mai pazit loc de pe Jupiter, datorita importantei nobililor ce locuiesc aici. Tatal meu, dupa cum va spuneam, este una dintre cele mai cunoscute personalitati de aici,un nobil de elita, un adevarat Sange-Pur, un lider chibzuit si un adevarat Mascul Alfa. De ce spun "Mascul Alfa" ? Simplu! Odata contopiti cu lupii si odata ce au simtit puterea transformarii si simtul razboinic, oamenii de pe Jupiter au dat nastere celei mai puternice colonii a Sistemului Solar, Galactic wolves. De la un timp, presati de diferentele de putere si de Razboiul Galactic, jupiterienii au creat doua mari clase sociale: Alfa si Omega. Alfa reprezinta partea nobila a speciei, formata doar din familii regale, cel mai puternic fiind Masculul Alfa, singurul care are dreptul de a conduce si care poate atinge puterea divina. De obicei, tronul este preluat de fiul cel mai mare al fostului lider, iar in caz ca vechiul conducator va avea o fiica, aceasta va conduce tara, iar un frate al ei va lua numele si sarcina de Sef al haitei. Asta e cazul meu si al Lunei... Luna e cea mai talentata jupiteriana,care, la doar 19 ani, poate stapani in totalitate transformarea in Galactic Wolf. Ea este inalta si frumoasa, cu parul blond, drept, si evident, cu ochi rosii. E o luptatoare excelenta. Luna m-a invatat tot ce stiu si sunt foarte recunoscator pentru asta. Chiar daca nu o arat, o admir. Ea a fost deja aleasa ca predecesoare a tronului si ar trebui sa nu ma mai comport ca un copil in fata ei! Este plecata "pe teren", unde lupta pentru renumele Jupiterului, avand credinta celor Omega...avand credinta haitelor lupilor!

    DE MAINE INCEP O NOUA VIATA!!

    Voi merge la Universitatea Galaxy, un fel de liceu as putea spune, un loc retras pe "Planeta mama" unde adolescentii de pe alte planete se intalnesc si lucreaza impreuna. Universitatea a fost creata ca un tratat de pace, avand ca scop convietuirea impreuna a viitoarelor generatii...dar nu toti considera asta. Unii privesc universitatea ca pe o cale de a obtine informatii despre asa-zisii adversari prin intermediul unor adolescenti bine antrenati pentru asta, simple piese de razboi lipsite de sentimente....


One million galaxiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum