Prológus

1.1K 73 24
                                    

Kim Taehyung vagyok és nemrég volt a tizenhetedik szülinapom. Harmadikas vagyok a középiskolában és jövőre fogok érettségizni. Barátaim nincsenek, így mindig egyedül töltöm a napjaim már tizenhárom éves korom óta. Előtte volt pár barátom, de aztán történt valami és otthagytak. Sokat sírtam miatta, de már nem számít.
Általános iskola alsó tagozatában még egy életvidám kisfiú voltam, aki szeretett barátkozni. Bár a szüleim már akkor is a legjobbat várták el tőlem, de alsóban még nem nehéz ötös tanulónak lenni. Aztán ahogy felsős lettem, ez az egész megváltozott. Rájöttem, hogy nem a lányokat szeretem, hanem a fiúkat és ez először megrémített. Először a szüleimmel akartam erről beszélni, de ők elitéltek ez miatt. Így próbáltam inkább a barátaimmal beszélni erről, de szintén ez lett a vége. Egy ember maradt mellettem, de nem sokáig. Tizenhárom éves koromban ő is magamra hagyott.
A suliban nekiálltak piszkálni és mindenféle csúnya jelzőket aggadtak rám, ami miatt kezdtem lelkileg kikészülni. A tanulmányi eredményem romlani kezdett és ez a szüleimnek nem tetszett, így egyre szigorúbbak lettek velem kapcsolatban. Végülis túl éltem az általános iskolát és bekerültem Szöul legjobb középiskolájába. Én újrakezdésként fogtam fel, viszont az élet nem akarta, hogy boldog legyek. Volt az osztályban egy srác, aki ismerte a volt barátaim és hamar felismert. Elterjedt a suliban, hogy meleg vagyok, így a barátkozást el is felejthettem. Újra kezdődött minden előről. Bántottak szavakkal, néha pedig fizikálisan is. Nem szeretek iskolába járni, de muszáj. De az igazat megvallva itthon sem szeretek lenni, mert itt sem más a helyzet. De már nem próbálok rajta változtatni. Régen próbáltam, de mindig az lett a vége, hogy alul maradtam, bármit is tettem vagy mondtam. De ha már ott tartunk, hogy "mondtam", akkor azt is megemlítem, hogy a környezetem nem nagyon tolerálja, ha megszólalok, így inkább hanyaglom a beszédet. Nekem úgy a legjobb, ha csendben vagyok és egyedül maradok...

Sziasztok. Ez egy depisebb formájú könyv lesz, de remélem azért lesz akinek tetszeni fog. Puszi mindenkinek. 💜

Alone (Taekook ff)Where stories live. Discover now