Πρώτη μέρα στο Ηogwarts

790 38 16
                                    

Κατευθείαν τρέξαμε και καθήσαμε μπροστά μαζί με όλα τα παιδιά.

Dumbledore: "καλωσορίσατε, Εύχομαι να περνάτε όλοι καλά όσο θα είσαστε εδώ. Σ' αυτό το σχολείο θα μάθετε να ελέγχετε τις μαγικές ικανότητες αλλά, θα μάθετε και καινούργια πράγματα για τη μαγιά. Όπως πολύ καλά έχετε καταλάβει το σχολείο αυτο είναι για "μικρούς" μάγους και μάγισσες. Τώρα θα ήθελα τώρα η κυρία Mcgonagall να σας κατατάξει στους κοιτώνες σας. Ευχαριστώ."Είπε και κάθησε σε μια πελώρια καρέκλα.
Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε ο ξανθομπάμπουρας μαζί με τα τσιράκια του.

Draco: "Ώστε είναι αλήθεια , οτι λέγανε στο τρένο , ο Harry Potter ήρθε στο Χόγκουαρτς. Αυτός είναι ο Crabbe και αυτός είναι o Goyele. Και εγώ είμαι ο Malfoy, Draco Malfoy."είπε και τον πλησίασε.

Τότε έφυγε από το Ron ενα μικρό γέλιο.

Draco: "Σου φαίνεται αστείο το όνομα μου!? Εγώ δε θα ρωτήσω το δικό, σου κόκκινο μαλλί, παλιά ρόμπα ,πρέπει να είσαι ένας Weasley!" Είπε καθώς τον κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο μίσος. "Λοιπόν Harry δεν νομίζω να θέλεις να κάνεις παρέα με τους λάθος ανθρώπους! Μπορώ να σε βοηθήσω εγώ σ'αυτό."του είπε και το έδινε το χέρι του.

Συγνώμη,μήπως πρόσβαλε τον Ron, θα τον σκοτώσω τον ξανθομπάμπουρα.

Harry: νομίζω πως μπορώ να δω ποιοι είναι λάθος και ποιο σωστοί μόνος μου!

Αμέσως τότε η Mcgonagall χτύπησε τον Malfoy ελαφρος στον ώμο για να μας κατάταξη στους κοιτώνες μας, εκείνος μας έριξε ένα βλέμμα μίσους και έφυγε.

H Mcgonagall άρχισε να φωνάζει όλα τα ονόματα των παιδιών μέχρι που ήρθε η σειρά του Malfoy. Το καπέλο δεν ακούμπησε καν το κεφάλι του και αμέσως είπε Slytherin και όλοι άρχισαν να χειροκροτάν,εκείνος χαμογέλασε και πήγε προς το τραπέζι του Slytherin. Αμέσως μετά φώναξε το δικό μου όνομα. Είχα αγχωθεί παρα πολυ, ήθελα να μπω στο Gryffindor μαζί με την Hermione,τον Ron,τον Harry και άμα η Emily μπει Gryffindor να είμαι και μαζί της .Πήγα και κάθησα στην καρέκλα, η κυρία Mcgonagall μου έβαλε το καπέλο και τότε εκείνο άρχισε να λέει

Shorting hat: χμμ... Θαρραλέα, Έξυπνη, πονηρή...δυσκολη επιλογή

Τότε άρχισα να σκέφτομαι έντονα το Gryffindor.

Shorting hat: ώστε θες να μπεις griffindor στο Slytherin θα κάνεις σπουδαία πράγματα...(μικρή παύση)
Ας είναι... Slytherin.!

Είπε και έπαθα σοκ,αμέσως κοίταξα τον ξανθομπάμπουρα ο οποίος χαμογελούσε.Θα μου έριξε καμία κατάρα. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να είμαι μαζί με την Emily γιατί αλλιώς καταστράφηκα. Σηκώθηκα και πήγα προς το τραπέζι του Slytherin, η μόνη θέση που βρήκα ήταν δίπλα στον ξανθομπάμπουρα.
Όχι

Όχι

Και πάλι όχι
Κάθησα και τότε του και εκείνος μου είπε:

Draco:το ήξερα πους θα μπεις Slytherin...

Εκείνη την στιγμή ήμουν τόσο θυμωμένη ,όπου γύρισα προς το μέρος του και άρχισα να τον χτυπάω. Η Hermione με είδε και με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα για να σταματήσω και σταμάτησα.

Draco:πάς καλά παιδάκι μου!!!

Υ/n: εσύ φταις γρουσούζη που μπήκα Slytherin, το καλό που σου θέλω να είναι μαζί μου στο ίδιο κοιτώνα και η Emily.

Είπα καθώς ήμουν έτοιμη να κλάψω.
Εκείνος σήκωσε το ένα του φρύδι.

Mcgonagall: Emily Smith!

Τότε γύρισα απότομα το κεφάλι μου προς τα κει.

Shorting hat:Slytherin...

Ναι, ψιθύρισα καθώς η Emily ερχόταν προς το μέρος μου για να καθήσει.Εγω έσπρωξα λίγο τον ξανθομπάμπουρα για να κάτσει η
Emily. Τέλεια, τώρα που κάθεσαι, έχω κολλήσει σχεδόν πάνω στον Malfoy και εκείνη. Όταν χωρίστηκαν ολα τα παιδιά σε κοιτώνες ένας μαυροφορεμένος άντρας μας οδήγησε μας οδήγησε στο common room του Slytherin, μας είπε τον κωδικό και μας έδειξε τα δωμάτια μας. Εγώ μοιράστηκα το δωμάτιο μου με την Emily.

Draco: "χμμ.. περίεργο που μπήκατε Slytherin. Συνήθως οι έξυπνοι μπαίνουν σε αυτόν το κοιτώνα." Είπε ειρωνικά.

Υ/n: ναι το ίδιο θα έλεγα και εγώ για σένα!!

Draco: "πως τολμάς να μου μιλάς ετσι! Μικρή βρωμιάρα λασποαιματη." Είπε καθώς είχε γίνει κόκκινος απ'το θυμό του.

Υ/n: πως με είπες ξανθομπάμπουρα! Λασποαιματη?!!! Πώς τόλμησες να με αποκαλέσεις έτσι, βλάκα!

Draco:"Πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί εμείς δεν θα τα πάμε καθόλου καλά!" Είπε και με πλησίασε

Υ/n: "Ναι το βλέπω αυτό"

Draco:Α και πως με αποκάλεσες!?

Υ/n:"ξανθομπάμπουρα!" Είπα ειρωνικά, υψώνοντας λιγάκι το τόνο της φωνής μου

Draco: "ξαναπές το αν τολμάς" μου φώναξε

Υ/n: θα σε φοβηθώ νομίζεις! Του είπα ειρωνικά

Τότε εκείνος μας άρπαξε από το μπράτσο και μας πέταξε μέσα στο δωμάτιό μας

Draco: Μάθε τρόπους κοριτσάκι μου!

Υ/n: " Χα, ποιος μιλάει " του είπα καθώς αυτός έκλεισε την πόρτα Με δύναμη και έφυγε.
Ήταν αρκετά αργά η ώρα οπότε πέσαμε και οι δύο μας για ύπνο.

Γεια σας πους σας φάνηκε αυτό το πάρτ?♥️
Θα ήθελα να σας πω πώς θα αρχίσω να γράφω τα ονόματα στα ελληνικά ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζω το πληκτρολόγιο συνεχώς.☺️

𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?Место, где живут истории. Откройте их для себя