Τρέξαμε (Άντριου και Νικ)και εμείς από πίσω της και μείναμε έξω από την πόρτα κοιτώντας μέσα από το μικρό παραθυράκι.
Εκεί μέσα γινόταν πανικός
Α:νομίζω πως ο ξανθουλης δεν τα κατάφερε.😞
Ν:πως το λέμε στην Υ/Ν?
Α:δεν ξέρω.
Είπαν με σκυμμένο το κεφάλι.
Αργότερα είδαμε να τον σκεπάζουν με ένα νάιλον - πανί (δεν ξέρω με τι σκεπάζουν τους νεκρούς 😂)
Μετά βγήκε η γιατρός έξω.
Γ:παιδιά συγνώμη όμως φοβάμαι πως...*έσκυψε το κεφάλι*ο φίλος σας δεν τα κατάφερε
Δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μας και πήγαμε στην Υ/Ν.
Υ,/Ν.:τι έγινε γιατί κλαίτε. Μην ανησυχείτε είμαι μια χαρά.
Όμως εκείνοι έσκυψαν το κεφάλι
Υ/Ν: κατάλαβα,ο Ντράκο ομως δεν είναι! ΤΙ ΈΓΙΝΕ!!!!?????
Α: ο Ντράκο δεν-δεν τα κατάφερε.
Υ/Ν:τι εννοείς δεν τα κατάφερε!?
Ν:τι τι εννοει Υ/Ν!! Η καρδιά του σταμάτησε!
Τότε εκείνη μας κοίταξε και βούρκωσε,άρχισε να κλαίει με λιγμους μέχρι που με μια απότομη κίνηση έβγαλε όλα τα "μπιχλιμπιδια" που της είχαν βάλει οι γιατροί και σηκώθηκε. Βγήκε έξω και άρχισε να ψάχνει το δωμάτιο του Ντράκο. Το βρήκε μπήκε μέσα,τον ξεσκέπασε κα τον αγκάλιασε.
Υ/Ν: Δεν είναι νεκρός!!!!!
Ν:Υ/Ν τι λες?
Υ/Ν:δεν είναι-δεν είναι νεκρός το νιώθω. Νιώθω την καρδιά του.! Είναι επειδή είμαστε στον κόσμο των Muggles. Εδώ είναι νεκρός,ενώ στο Χόγκουαρτς θα είναι απλά λιπόθυμος. Πρέπει να πάμε στο Χόγκουαρτς! Ξέρω πως να το κάνω καλά!! Aπλα πρέπει να γυρίσουμε πίσω. Αμέσως τώρα!
Είχα σκευτει πως η κ.πομφρει θα μπορούσε να βοηθήσει.
Ν:Υ/Ν!! Δεν έχουμε αμάξι και αποκλείεται να βάλουμε πτώμα σε κάποιο άλλο μεταφορικό μέσο θα μας περάσουν για τρελούς.
Υ/Ν:μμμμμ...ναι σωστά. Αχά δεν πειράζει ο Ντράκο μια μέρα ,μου είχε μάθει πως τηλεμεταφερομαι οπότε...?!
Ν&Α: ωραία!!!
Υ/Ν: Ναι αλλά δεν θέλω να σας αφήσω.
Είπε και τους αγκάλιασε.
Α&Ν:και εμείς δεν θέλουμε
Α:αλλά πρέπει,για να γίνει καλα ο Ντράκο.
Υ/Ν:ααα έμαθες και το όνομα βλέπω γιατί εγώ νομιζα πως ονομάζονταν ακόμα "Ξανθούλης"
Ν: καλέ κουβεντουλα θες πεθενει ο άνθρωπος!
Υ/Ν:ναι ναι έχεις δίκιο.
Έπιασα το χέρι του Ντράκο και μέσα σε 2 λεπτά βρισκόμασταν στο ιατρείο του Χόγκουαρτς. Θα μου ληψουν οι άλλοι αλλά τώρα πάω να φωνάξω την κυρία Πομφρει.
Της είπα τι έγινε και ήρθε κατευθείαν μέσα.
Υ/Ν: τι συμβαίνει? Θα γίνει καλά?
Π: δεν ξέρω χρηση μου,θα κάνω ότι μπορώ
Είχαν περάσει 2 μέρες και ακόμα δεν είχε ξυπνήσει. Πλέον είμαι σίγουρη κατά 90% πως είναι νεκρός. Τι θα κάνω.!!! Πήγα δίπλα του,έπιασα το χέρι του.
Υ/Ν: Ντράκο σε παρακαλώ ξυπνά. Σε χρειάζομαι όσο και να μην το παραδέχομαι. Μην με αφήσεις μόνη μου σε παρακαλώ. Δεν γίνεται,δεν-δεν γίνετε να .....σε χάσω :(
Δάκρυα κυλούσαν στο πρόσωπο μου ώσπου θυμήθηκα κάτι που μου είχε πει ο μπαμπάς μου ο οποίος ήταν γιατρός. Πήγα και είπα στην κ. Πομφρει για ένα φάρμακο και πως να το φτιάξουμε. Το έφτιαξε και το έδωσε με μαι ένεση στον Ντράκο. Ο Ντράκο άνοιξε τα μάτια του τα οποία ήταν κόκκινα και ,πολύ τρομακτικά. Τι στο καλό. Έπρεπε να δουλεύει και τώρα να είναι καλα.
Υ/Ν: Ντράκο!
Ντρ:....
Νν:κάντε πίσω.
Και με ένα ξόρκι έκανε τον Ντράκο καλά και πάλι φυσιολογικό.
Αυθόρμητα έτρεξα στην αγκαλιά του.
Όταν τον άφησα τον κοίταξα και του είπα με δάκρυα στα μάτια.
Υ/Ν: μην με ξανά τρομάξεις ποτέ ξανά έτσι.
Είπα καθώς σε κάθε λέξη μου τον σκουνταγα στον ώμο με το δάκτυλο μου.
(Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ 😅)
Και μετά τον άρπαξα από τον γιακά της μπλουζας του και τον φίλησα.
Δεν ξέρω γιατί μου βγήκε τελείως αυθόρμητα.
Γεια σόρρυ που άργησα να ανεβάσω αλλά παραδινομαι✋ έβλεπα Twilight✌🏻 ο Edward Cullen πάντως πολύ ΧΟΤ . Σε Αυτό το κεφάλαιο απλά έγραφα ότι μου κατέβει.😅😅
Τσαοοοοο🧛👈 Twilight
YOU ARE READING
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
Fanfictionη y/n Wilson πάει για πρώτη φορά στο Hogwarts. Εκεί κατευθείαν αποκτά πολλούς φίλους αλλά και εχθρούς. Ξαφνικά μία έκπληξη που δεν περίμενε θα τις αλλάξει τη ζωή . Επίσης θα ήθελα να πω πως η ιστορία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τις ταινίες η...