back to Nick and Andrew😌

388 22 14
                                    

Θα παρακαλέσω στο τέλος να διαβάσετε τα μαύρα γράμματα θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι...

To πρωί

Ξυπνήσαμε και φτιάξαμε τις βάλουμε μας. Καθώς  βγαίναμε από το common room είδαμε και τον draco kai ton Blaise.

Υ/Ν:γειαααα! Λοιπόν θέλω να σας ρωτήσω κάτι

Λέω και τραβάω και την Emily από το χέρι.

Πλησιάζω τα αγόρια.

Υ/Ν:είχα σκεφτεί αφού δεν ζω κάπου να πάω εννοώ τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι γονείς μου είναι dead,αποφασησα άμα θελετε να έρθετε στον Andrew kai ton Nik βέβαια μένουν λίγο μακριά αλλά.... Μπορούμε να πάμε είναι παιδική μου φίλη νμζ το τρένο μπορεί να μας αφήση εκεί. Απλά θέλω να ρωτήσω και το GoLdEn TrIo.

Ντρ: και αυτούς!?

Υ/Ν: σιγά παιδί μου μην μας πάθεις και του ηρεμία. Ναι και αυτούς τα Χριστούγεννα έρχονται δεν θέλω να πάω μόνη μου οπότε θα φέρω όλοι την παρέα.

Ε:θέλει κάποιος να μου εξηγήσει ποιοι είναι αυτοί οι τύποι.

Ντρ:εγώ. Λοιπόν αυτοί η τύποι είναι κάτι φίλη της Υ/Ν που μας κράτησαν όταν είχαμε φύγει ....όταν είχαν πεθάνει οι γονείς της Υ/Ν.

Ε&μπλ: αααα οκ.

Πηγαμε στο great hall και βρίκαμε τα παιδιά.

(.....)

Υ/Ν:λοιπόν θέλετε.

Ρ&Χ: ναι!

Ε:αφρούς τους ρώτησες αν θέλουν 10 άτομα στο σπίτι τους. .?

Υ/Ν:εγώ νμζ θέλουν ...

Ε:οκ θα έρθω.

Υ/Ν:Ωραία.

Πήγαμε έξω και μετά φτάσαμε στο τρένο.

Το GoLdEn TrIo κάθησε μαζί. Και εγώ κάθησα δίπλα στον Draco και ο Blaise με την Emily .

[....]

Εγώ και ο Ντράκο έχουμε ξαπλώσει στην θέση μας

Και επειδή νμζ είχα αρκετό καιρό να βάλω ΡοΜαΝτΙκΟυΛεΣ ΦωΤο

Ιδού

Ιδού

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang