~~~~~Το επόμενο πρωί~~~~~
Ο Ντάμπλντορ μας φώναξε να πάμε στο
Ντ: Λοιπόν παιδιά σήμερα θα αποχωρήσουμε για τις καλοκαιρινές διακοπές. Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να πάτε όλοι μαζέψετε τα πράγματά σας.
Τότε όλοι αποχώρησαν από την αίθουσα και πήγαν να μαζέψουν τα πράγματά τους.
Ακολουθήσαμε τον Χάγκριντ και πήγαμε στον σταθμό.
Στο τρένο
Η Έμιλυ είχε κάτσει με τον Ντάκο και φυσικά τον Μπλέιζ,οπότε δεν είχα άλλη επιλογή. Πήγα και κάθησα δίπλα στον Μαλφόι.
Ο Μαλφόι είχε κάτσει κοντά στο παράθυρο και κοίταζε έξω στηρίζοντας το κεφάλι του με το χέρι του. Ήταν τόσο όμορφος και ήρεμος ΕΕΕΕΕ Υ/Ν ΣΥΝΕΛΘΕ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ! Μέσα σε λίγα λεπτά ο Ντράκο είχε αποκοιμηθεί και μετά από λίγο κοιμήθηκα και εγώ ακουμπώντας το κεφάλι μου στον ώμο του. Ξαφνικά το τρένο κουνήθηκε και το κεφάλι του Ντράκο έπεσε πάνω στο δικό μου.
Λίγες ώρες μετά
Εμ: θες να πάμε στο κυλικείο,έτσι και αλλιώς δεν έχουμε και τι να κάνουμε αφού αυτό κοιμούνται
Μπλ: Ναι συμφωνώ,πάμε
Είπε και ο Μπλέιζ με τηνε Έμιλυ έφυγαν
~~~~Υ/n's pov~~~~
Ξαφνικά το τρένο κουνήθηκε και άνοιξα τα μάτια μου.Με είχε πάρει ι ύπνος και εκτός αυτού πάνω στον ώμο του ΜΑΛΦΌΙ. Κάτι λίγο βαρί βρίσκονταν από πάνω από το κεφάλι μου. Ήταν το κεφάλι του ΜΑΛΦΌΙ!!! Δεν το πιστεύω.Τι κάνω τώρα, σηκώνομαι και τον ξυπνάω η κάθομαι και περιμένω να ξυπνήσει?
Νομίζω πρέπει να περιμένεις γιατί άμα τον ξυπνήσεις θα είναι η πιο awkward στιγμή της ζωής σου
Ναι έχεις δίκαιο. Θα περιμένω.
Τότε άρχισα να βαριέμαι μέχρι που αντίκρισα τα δαχτυλίδια του Μαλφόι,άρχισα να παίζω με αυτά. Ωχχ κουνήθηκε τον ξύπνησα γαμωτο!
Τελικά δεν ξύπνησε ευτυχώς. Απλός ξανά ακούμπησε το κεφάλι του στο παράθυρο. Επιτέλους το κεφάλι μου είναι ελεύθερο! Αναρωτιέμαι πού είναι οι άλλοι
~~~~~~~~~
Η Έμιλυ και ο Μπλέιζ γύρισαν.
Εμ: Α ξύπνησες βλέπω
Υ/Ν: ναι, αλλά αυτός όχι γι'αυτό κάντε ησυχία. Επίσης που ήσασταν?
Μπλ: είχαμε πάει στο κυλικείο
VOUS LISEZ
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
Fanfictionη y/n Wilson πάει για πρώτη φορά στο Hogwarts. Εκεί κατευθείαν αποκτά πολλούς φίλους αλλά και εχθρούς. Ξαφνικά μία έκπληξη που δεν περίμενε θα τις αλλάξει τη ζωή . Επίσης θα ήθελα να πω πως η ιστορία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τις ταινίες η...