Σήμερα θα ειναι η πρώτη μου ολοκληρωμένη μέρα στο hogwarts, από ότι είδατε η χθεσινή δεν ήταν και πολύ καλή.
Έμ(ιλυ): Ξύπνα,Ξύπνα έχουμε μάθημα το ξέχασες σε 14 λεπτά αρχίζουμε.
Υ/n:τιιιιιιι?!
Και κατευθείαν πετάχτηκαν από το κρεβάτι, πήγα ετοιμάστηκαν και φόρεσα την ρόμπα του Slytherin.
Έμ: άντε έτοιμη!
Υ/n:ναι,πάμε
Είπα και έκλεισα δυνατά την πόρτα
Κατεβήκαμε στο Great hall και κατευθυνθήκαμε προς το τραπέζι του slytherin.Εκεί είδα τον ξανθομπάμπουρα να κάθεται και τους φίλους του και να μιλάνεΝτ(αμληντορ):Λοιπόν σήμερα θα κάνετε την πρώτη σας ολοκληρωμένη μέρα στο σχολείο μας θα ήθελα όλοι να τα πάτε καλά και να περάσετε καλά. Τα παιδιά του Slytherin και του gryffindor να ακολουθήσουν τον κύριο Σνέιπ. Ευχαριστώ
Είπε και κάθησε στην καρέκλα του καθώς εμείς και τα παιδιά του gryffindor αρχίσαμε ακολουθούμε τον κύριο Σνέιπ.
Σ(νέιπ): λοιπόν παιδιά όπως θέλω να πιστεύω πως καταλάβατε, το μάθημα σας θα γίνετε μαζί με του Slytherin
Όλα τα παιδιά του Slytherin τοτε γέλασαν ειρωνικά εκτός από εμένα και την Έμιλυ.
Σ: ΗΣΥΧΊΑ! Γιατί γελάτε και το δικός σας μάθημα αν δεν το καταλάβατε γίνετε με του gryffindor!
Τότε όλοι σοβάρεψαν,ενώ εγώ και Έμιλυ παραλίγο να σκάσουμε στα γέλια. Και κάθησαν στης θέσεις τους.
Ο Σνέιπ έκανε μια "εντυπωσιακή" στροφή προς στον πίνακα και άρχισε να τον καθαρίσει ενώ παράλληλα έλεγε:Σ: λοιπόν μαζί θα κάνουμε το μάθημα φίλτρων.
Με μια ακόμη εντυπωσιακή στροφή ξαναγυρίσει και μας κοίταξεΣ: Βλέπω καθίσατε.... Κάκος! Εγώ θα σας βάλω στις θέσεις σας.
Τότε όλοι άρχισαν να κοιτάνε ο ένας τον άλλον, Μέχρι που τα μάτια το Μαλφόι κλείδωσαν με τα δικά μου.
Σ: ΛΟΙΠΌΝ!
Εκείνη τη στιγμή εγώ και ο Μαλφόι τρανταχτήκαμε και κοιτάξαμε κατευθείαν τον Σνέιπ.
Σ: Ερμιόνη εσύ θα κάτσεις με τον Γκιόλ. Ρον με τον Κραμπ. Χάρυ με τον Νέβιλ, Έμιλυ με την Πανσυ.....(είπε και πολλά άλλα ονόματα) Ντράκο με την y/n.
Ντρ: Μισό τι?
Σ: Λοιπον μιπως ξέχασα κανεναν?
Όλοι: όχι κύριε!
Σ: θα ήθελα να ανοίξετε τα βιβλία σας στη σελίδα 394.
Τότε έκατσα δίπλα στον Ντράκο μια του είπα:
YOU ARE READING
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
Fanfictionη y/n Wilson πάει για πρώτη φορά στο Hogwarts. Εκεί κατευθείαν αποκτά πολλούς φίλους αλλά και εχθρούς. Ξαφνικά μία έκπληξη που δεν περίμενε θα τις αλλάξει τη ζωή . Επίσης θα ήθελα να πω πως η ιστορία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τις ταινίες η...