Flashback to Hogwarts 10λεπτα μετά την αποχώρηση της y/n...
Draco's POV
Δεν μπορώ να βρω πουθενά την y/n που στο καλό είναι. Ούτε στα μαθήματα έχει πάει. Που στο καλό είναι.
Ξαφνικά ένα χέρι με τράβηξε σε ένα αδιο δωμάτιο.
Λ: Ντράκο γιατί περιπλανιεσαι στους διαδρόμους? Δεν έχεις μαθητα
Ντρ:εγώ απλά..το κορίτσι ψαχνω.
Λ: το κορίτσι έχει εξαφανιστεί άμα το βρεις μάθε άμα μας έχει καταλάβει. Ενώ εγώ ξέρεις εγώ μια δουλειά να κάνω. Πάω μια επίσκεψη στο Muggle σπίτι της.
Είπε και έφυγε. Άιντε με κοψοχόλιασε ευτυχώς έχω έτοιμη την δικαιολογία.
....
....
....
....
F*ckkkkk σίγουρα για να μην είναι πουθενά μας έχει καταλάβει. Είναι στους γονείς της!Πήγα να μιλήσω στον Νταμπλντορ,χτύπησα την πόρτα.
Ντ: παρακαλώ κ. Μαλφόι
Ντρ: μήπως ξέρετε που είναι η y/n?
Είπα και άμα μου απανταγε "είναι στο σπίτι της με τους γονείς της" την έβαψα.
Ντ: η y/n έχει πάει για λίγες μέρες πίσω στο σπίτι της με τους γονείς της
Sh*t!
Εγώ έκοψα λίγο το κεφάλι και όταν πήγα να μιλήσω.
Ντ: Ντράκο παιδί μου καταλαβαίνω, ξέρω πως είσαι ένας από αυτούς. Αλλά Παραμένεις μαθητής μου. Επίσης ξέρω και για τον πατέρα σου, ξέρω για ποιον λόγο η y/n επισκέφτηκε τους γονείς της και ξέρω πως ανησυχείς. Και μην μου το αρνηθείς. Σας είδα και στο ιατρείο. Άμα θες μπορείς να πας να την βρεις και να την βοηθήσεις να κάνει ότι πρέπει να κάνει γιατί σίγουρα δεν θα σταματήσει εκεί ούτε θα επιστρέψει με άδεια χέρια.
Είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Οκ..ο τύπος λογικά είναι μέντιουμ δεν εξηγείται αυτό. Που τα ήξερε όλα αυτά. Οκ θα πάω να την βρω γιατί σίγουρα τώρα που μιλάμε ο μπαμπάς μου και η θεία μου έχουν φτάσει και χτυπάμε το κουδούνι.Ετοίμασα τα πράγματα μου και έφυγα.
Έφτασα. Γαααμωτο μου,πολύ αργά. Την βλέπω μπροστά από την πόρτα ανάμεσα στους νεκρούς πλέον γονείς της να κλαίει. Εμμ..τι κάνω πάω δεν είμαι και ο καλύτερος για να την πανηγορίσω αυτήν την στιγμή. Βασικά τι βλακείες κάνω είναι ένας από αυτούς γιατί να με εμπιστευτει!🤦 (Το ξέρω πως το εμοτζι τα σπάει🤣)
Καλά πάω και ότι γίνει.Πλησίασα την πόρτα. Και με είδε. "Ντράκο" είπε μέσα από το κλάμα και τους λιγμους της.
Υ/Ν Ρον
Καθώς έκλαιγα είδα μια γνωστή φιγούρα με με πλησιάζει."Ντράκο" είπα και ασυναίσθητα τον αγκάλιασα. Και συνέχισα να κλαίω στην αγκαλιά του.
"Τι θα κάνω τώρα?"τον ρώτησα μέσα στο κλάμα μου. Δεν απάντησε το μόνο που έκανε ήταν να με σφίξει περισσότερο στην αγκαλιά του. Μπορούσα να μυρίζω το υπέροχο άρωμα του. Είναι ο κατάλληλος που θα ήθελα δίπλα μου αυτήν την στιγμή. Δεν ξέρω γιατί αλλά νομίζω πως μπορεί να με βοηθήσει να συνεχίσω.
"Εγώ δεν-δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Ήμουν εκεί μπορούσα να τους βοηθήσω και απλά καθόμουν και κοιταγα."
Ντρ: Hey..y/n ηρέμησε.(Είπε και με έβγαλε από την αγκαλιά του)
Ξέρω ίσως δεν είμαι και ο καλύτερος που θα ήθελες δίπλα σου αυτήν την στιγμή αλλα..άνθρωποι περνούν κάθε μέρα πρέπει να κάνεις ότι θα ήθελαν αυτοί να κάνεις ναι προχωρήσεις και να είσαι χαρούμενη. Τα ξέρω πως δεν είναι εύκολο αλλά είναι σίγουρος πως είναι και πάντα θα είναι περίφανοι για εσένα. Σίγουρα σου είπαν κάτι που μπορεί να βοηθήσει πριν..γίνει ότι έγινε.Έχει δίκαιο πρέπει να κάνω ότι μου είπαν,να βρω το βιβλίο της γιαγιάς.
"Λοιπόν,ναι έχεις δίκαιο θα κάνω ότι μου είπαν. Θα πάω στη Βέιν."
Είπα καθώς ηρεμούσα και σκούπισα τα δάκρυα μου
Ντρ:την ποια??
Κάθησα με σε ένα πεζουλακι και Του τα είπα όλα..και είπε πως θα έρθει μαζί μου
"...Μόνο που δεν σου είπα ένα πράγμα.. έχει βρικόλακες"
Ντρ: τι έχει??
Λέει και γουρλωνει τα μάτια.
"Καλά ηρέμησε υπάρχουν και μάγοι, μάγισσες σαν ένας μωρέ...δεν θα μας κάνω και τίποτα."
Ντρ:ναι μωρέ λεπτομέρειες.
Είπε ειρωνικά.
Και γελάσαμε. Μπορώ να πω πως με έχει βοηθήσει πολύ το ότι βρίσκεστε εδώ.Ντρ: και ποτέ αποχωρούμε με το καλό.
"Τώρα μισών να ...αχά πάμε στα ξαδέρφια μου να μας πάνε"
Ντρ: άσε έχω πιο γρήγορη λύση.
Τον κοίταξα με περιέργεια.
Ντρ: έχεις δοκιμάσει να τηλεμεταφερθεις.
"Όχι" ντα
Ντρ: έπρεπε να το είχα φανταστεί και να φέρω έναν κουβά μαζί μου.
"Κουβά?"
Ντρ:τίποτα τίποτα.
Είπε και άπλωσε το χέρι του για να του το δώσω.
Αυτό ήταν το επόμενο παρτ. Σορρυ αν κάπου δεν μπορέσατε να βγάλετε νόημα 🙃αλλά αντί να προσέχω στα μαθήματα κάθομαι και γράφω για την ερωτική ζωή του Ντρακο😂....
DU LIEST GERADE
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
Fanfictionη y/n Wilson πάει για πρώτη φορά στο Hogwarts. Εκεί κατευθείαν αποκτά πολλούς φίλους αλλά και εχθρούς. Ξαφνικά μία έκπληξη που δεν περίμενε θα τις αλλάξει τη ζωή . Επίσης θα ήθελα να πω πως η ιστορία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τις ταινίες η...