Έχω στεναχωρηθεί παρα πολυ γι'αυτό το κεφάλαιο ...είναι το τελευταίο.
Αφήγηση
Η Υ/Ν ,ο Ντράκο ,ο φίλοι τους τελειωσαν την τελευταία χρόνια στο Χόγκουαρτς.
Όμως μεσα σε αυτός τους μηνες που είχαν περάσει, έγιναν κάποια πράγματα που θα ήθελα να σας διηγηθώ.
Από την στιγμή που ο Ντρακο και
η Υ/Ν ήταν πλέον ζευγάρι ήταν μαζί τον περισσότερο καιρό ,με αποτέλεσμα η Υ/Ν να έχει παραμελήσει τους φίλους της.Οι φίλοι της θύμωσαν ,δεν ήθελαν πλέον να της μιλαν ,αλλά ούτε και να την βλέπουν.
Η Υ/Ν ήταν πολύ λυπημένη,δεν ήξερε τι να κάνει. Δεν το έκανε για κακό ούτε ήθελες να τους παραμελήσει.
Μετά από αρκετό καιρό την συνχωρεσαν.Οι φίλοι του Ντράκο και τοις Υ/Ν ενώθηκαν ,δεν υπήρχαν πλέον τσακωμοί,όμως ποτέ δεν ξεπέρασε ούτε ο Χάρυ, ούτε ο Ντράκο το μίσος τους ο ένας για τον άλλον. Όμως προσπαθούσε να μην τσακώνονται και να σέβονται τις απόψεις ο ένας του άλλου ,όσες φορές μπορούσαν.
Κάποιους μήνες αργότερα πάλι ο Ντράκο και η Υ/Ν τσακωθηκαν άσχημα διότι είχε συμβεί μια μικροί παρεξήγηση. Η Υ/Ν συναντιόνταν συχνά με τον Χάρυ και πολλές φορές κρυφά με αποτέλεσμα ο Ντράκο να νομίζει πως τον απατάει. Όμως το θέμα λύθηκε.
Κάποιους μήνες μετά
Ο Λούσιους ο οποίος είχε εξαφανιστεί από το Χόγκουαρτς ξανά γύρισε. Προσπαθούσε να αλλάξει τον Ντράκο,να επαναφέρει πίσω τον κακό του εαυτό. Δεν του άρεσε που ο γιος του ήταν έτσι ,και δεν του άρεσε που ήταν με την Υ/Ν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να του βάζει ψεύτικες υποψίες, και κακά λόγια για την Υ/Ν. Αυτό γινόταν για μήνες ώσπου ο Ντράκο είχε κρυφές τάσεις αυτοκτονίας. Νόμιζε πλέον πως όλοι τον κοροϊδεύαν. Όμως η αλήθεια για τα ψέματα του Λούσιους δεν άργησε να "ξεσκεπαστει".
Κάποιους Άλλους μήνες μετά.
Η Υ/Ν έμεινε έγκυος από τον Ντράκο. Ο Ντράκο δεν ήθελε το μωρό. Δεν την χώρισε ως του πήρε αρκετό χρόνο να αποφασίσει τι θέλει. Βέβαια και αποφάσισε να κρατήσουν το μωρό και πως θα της σταθεί σε ότι και να γίνει. Στην εγκυμοσύνη υπαρχαν σκαμπανεβάσματα . Η Υ/Ν είχε πάρα πολλούς εφιάλτες,ο Ντράκο έπρεπε όλη την ημέρα να την ακούει την μια να του φωνάζει και να γκρινιάζει και από την αλλά να του κάνει νάζια και γλυκές.
Πλέον ο Ντράκο και η Υ/Ν τελείωσαν το Χόγκουαρτς και έχουν φέρει στον κόσμο ένα πανέμορφο και υγιέστατο αγόρι,τον Σκόρπιους !
Τέλος ❤️🥺
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους διάβασαν, ψήφισαν και σχολίασαν στην ιστορία μου. Σας ευχαριστω και σας αγαπώ όλους. Μπορώ να πω πως έχω στεναχωρηθεί που τελείωσε αυτήν η ιστορία όμως τι να κάνουμε όλα τα καλά τελειώνουν. Ελπίζω να διαβάζετε και την άλλη μου ιστορία. Μην σας λείψουν τα κρυοκωλα αστεία μου🥺😙❤️
VOUS LISEZ
𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜?
Fanfictionη y/n Wilson πάει για πρώτη φορά στο Hogwarts. Εκεί κατευθείαν αποκτά πολλούς φίλους αλλά και εχθρούς. Ξαφνικά μία έκπληξη που δεν περίμενε θα τις αλλάξει τη ζωή . Επίσης θα ήθελα να πω πως η ιστορία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τις ταινίες η...