Korkuyorum .
Hayalerimden , sarıldığım sevğilerden !
Buz gibi soğuk kalpler de kalmaktan ,
Karanlığımda kaybolmaktan korkuyorum ,
Benim olmayan sahte duyğularda mahkum olmaktan
Hayalerimin ellerimden kayıp giderken hiç bir şey yapamamaktan çok korkuyorum.
Korkuyorum delilerce sevdiğim adamla yanlış zamanda hiç olmadık bir anda karşılaşmaktan ,
Gözlerinin gözlerime değmesinden çok korkuyorum.
Bakışlarının kalbimi paramparca etmesinden , gülüşünde kendimi kaybetmekten !
Sesinde kaybolmaktan korkuyorum...
Belkide hiç gelmiycek birini delilerce sevmek !
Korkularımda kaybolmuşum.
Hiç gelmiycek seni delilerce severek bekliyerek korkularıma yenlilmişim !.
Ne çok özlemişim hiç bilmediğim seni .
O sevği dolu bakışlarını , sıcacık kalbini , sesini ...
Benim olmayan hiç bilmediğim bir adama aşık olmuşum.
Kaybolmuşum onda ...
Gözlerinin kahvesinde gördüğüm kendimi ne çok sevmişim,kimseye yakışmayan sevmediğim kendimi sende sevmişim.
Hiç bilmediğim bir adamın sarılışın da huzuru buldum.
Onda kenetlendi kalbim gamzesin de uyuduğum ,
Her gülüşünde tekrar aşık olduğum bir adam!
Şimdi nerde dir ,kiminledir , bana baktığı gibi bakıyormudur ? Bana sarıldığı gibi sarılıyormudur ,başkası mı seviyordur onu gamzelerinden öperek !
Başkası mı okşuyordur saçlarını , yüzünün her satırını şimdi başka birimi elleriyle okşuyordur ?
Kokusunu rüzğardan kıskandığım adamın kokusunu bambaşka birimi sahipleniyordur şimdi !
Korkuyorum, seni sevmeye kıyamazken,
başkalarında, yanlış sevğilerde kırılıp incinmenden !
Korkuyorum benim olmayan bir adamı bu kadar düşünmekten ,kıskanmaktan!
Korkuyorum senden habersiz geçtiğim bir sokakta senle göz göze gelemeyip , kokunu duyamamaktan .
Sesini özlemişken sesini duyamamaktan korkuyorum.
Hiç bilmediğim adam seni delilerce seviyorum ,
Bir menekşe kokusunda seni arıyorum ,
Affet beni seni delilerce sevdiğim için hiç bilmediğim adam .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞiMDEN FISILTILAR
PoetryHadi bir şiir molası... Bazen kimselere anlatamadığımız şeyleri birkaç satıra sığdırmaya çalışırız . Kendinizi anlatırsınız yazarken , kendi içinize yönelirsiniz , bazen yaşananları yazarız bazen de yaşamış gibi yaparız ama hissederek yazarız . Şiir...