78

146 81 9
                                    

Bu gün şiirler yazmak gelmedi içimden .
Neyi anlatacaktım olmayan bir sevğiliyi mi ?
Yoksa içinde kaybolduğum acıları mı ?
Neyi anlatmalıydın bu gün !
Hanği yalancı maskeyi takınacaktım bu gün gülen cıvıl cıvıl hayat dolu bir kızmı !
Ne kadar da yabancı oysaki  benliğime, karanlığıma. Bu gün yine nasıl darma duman olduğumu mu anlatmalıyım ,göz yaşlarımın inatla akışını mı neyi anlatmalıyım bu gün !
Hanği yalancı ,yabancı beni ?
Hanği yaramın kabuklarını söküp atmalıydım bu gün , hanği acımı gülerek saklamaya çalışmalıydım, korku dolu anıları süsleyip harika bir peri masalı gibi anlatmalıydım size ?
Bu gün hiç birini yapmıyacağım,
biraz yalanlarımı ispiyonlayacağım size .
Yorulduğumdan artık yalan söylemeyişim ,
Güçlü durmaktan yorulduğumdan ,..
Bu gün nefes alamayışımdan , çığlık çılığa bağırmak isterken sesimin kesilmesinden ,
Bahsedeceğim . Ben avaz avaz bağırırken kimsenin beni duymayışından , hissediyorum her çılığını diyenlerin gelmesi için göz yaşı ,feryaflarla yalvarırken gelmemelerinden ,
Bahsettiğim o masmavi göklerin bende simsiyah olduğu baharı bilmeyişimi ,sevğiyi hiç görmeyişimi anlatmalı mıyım bu gün .
Ölmeye bile hakkımın olmayışını , ölmek için yalvarmanın ne olduğunu nasıl anlatıyım ki size şimdi ....
Yine bir maske takıp yalanlar söyleme vakti geldi sanırım , mutluluk sevği yalanlarımdaki kadar saf ve temiz olsaymış  keşke belki bu dünya bu kadar acımasız olmaz dı kimbilir .
Kim bilir belki bu kadar yaralı olmaz sevğiyi şiirlerde söylediğim yalanlarda bulmazdım ......

YÜREĞiMDEN FISILTILAR  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin