Beyaz Şahın İlk Hamlesi

123 13 6
                                    

Hatırlatma

Bruce sinirli bir tavırla içeri girdi ,elinde tuttuğu zarfı daha sıkı tuttu ,"Dick' i buldum o Joker ile " diyerek bütün gözlerin ona dönmesini sağladı ...

Şarkı :NightcoreControl

Medya : Dick ve Damian

Yeni bölüm

Starfire sinirle üstüne yürüdü ,yeşil gözlerinden adeta alevler çıkıyordu, işaret parmağını sertçe bastırdı adamın göğsüne, özenle cümleler seçen ,kimseyi kırmak istemeyen o kız gitmişti. Şimdi sadece ailesini korumak isteyen biri gelmişti, "senin yüzünden oldu, senin suçun, anlıyomusun beni ,o büyük egondan geçip ulaşabiliyomu sözlerim kulağına, dinlemene izin veriyomu o egon beni, bunların hepsi senin suçun ,o gün dick evden ayrılırken bana söylediği sözlerin birini bile haketmiyosun, ne umutlarla gelmişti oysaki buraya " ,kızın sözlerinden adete zehir akıyordu, kalbine damlayan minik zehir damlaları ,yavaşça yaktı onu ,yaktı ve kül etti bütün egosunu ,yıktı ve geçti o güçlü adamı ,hırsını ,yıllardır bitmek bilmeyen kızgınlığını ,yaktı geçti ve ulaştı kalbine .

Damian 'ın ise takıldığı tek şey vardı bu sözlerde ,umutla geldi dedi, onlar için gelmişti, belkide barışmak için ,ilk adımı atmak istemişti ,fakat yine itilmişti daha kapıdan dahi giremeden .'Nasıl yani ,bizim için mi gelmişti? Ama o sadece birine bakmak için geldiğini söyledi ' ,aklını kemiren soruyu Time sormuştu , merakları gidermek amacına Cyborg cevapladı bu soruyu ,olabildiğince sakince "ah evet bir kaç kişinin mezarınada uğramak istiyordu ,hala sevdiği biri vardı bunu kimse inkar etmiyor o bile " dedi imalı gözlerini Barbara'ya çevirirken ve sözlerine devam etti "ama barışmak istiyordu ,hem Batman ile, hem Bruce Wayne ile ,hemde babası ile ,ama planları istediği gibi gitmemiş o hiçbir kişiliği ile barışamamış aksine daha çok sinirlenmiş" ,onun için üç kişilikliydi Bruce Wayne , milyoner olan kişiliği , ailesi hariç başkası için olan kahraman kişiliği ve zorda olsa katı zamanları dışında çocuklarına gösterdiği baba kişiliği . Hepsi ayrı bir dünyaydı ona göre hepsi ile barışması lazımdı bu yüzden .

"Yeter sıkıldım bu anlamsız kavgadan ,abimi bulmak istiyorum ,o joker'in elindeyse şuan çektiği acıları düşünemezsiniz bile ,benden başka kimse düşünemez ,fakat onu son gördüğümden beri ben bile düşünemiyorum, onu hemen bulmalıyız " sinirle bağırmıştı Jason , naaptıklarını sanıyordu bunlar kavga etmek dışında, ve ya beklemek  dışında" Jason'un bu ani çıkışı herkesin ona bakmasını sağladı, "haklısın herkes odalarına dağılsın, misafirlerimize odalarını göster (misafir odası)  Damian " Cyborg odadan hızla çıkarken, Starfire ne demek istediğini anlamıştı "siz araştırmanızı yapın ama bizde olduğumuz yerde duracak değiliz, iyi günler" ,tavırlarını ortaya koyarak ikili hızla uzaklaştı malikaneden. Geriye kalanlar ise araştırma yapmak ve biraz kafa dağıtmak adına odalarına dağılmıştı.

    🖤🖤🖤🖤(gece yarısı) 🖤🖤🖤🖤

Bruce batcavede oturmuş, araştırma yapıyordu, olacakları düşünüyor planlamadan hareket ediyordu, kafasına okadar takmıştıki oyun meselesini, herkesi bu oyunda farketmeden feda edebilirdi, onu temelli yenme şansı eline geçmişti, o kadar çok istiyorduki bu oyunu kazanmayı, bu gün yapacağı ilk yanlış hamlesini bile farkedemeyecek kadar dalmıştı.

Wayne KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin