janelatte 'ye bana fikirlerini belirterek yardım ettiği için çok teşekkür ediyorum
Ve yeni bölümü sizlere sunuyorum
Yeni bölüm
Dördü büyük malikanenin önünde durdu ve kapıyı çaldı ,biraz bekledikten sonra Alfred kapıyı açtı, karşısında gördüğü dörtlüyle şaşırmıştı .Hızla kapının önünden çekildi, onlara baktı içeri girdiklerinde kapıyı örttü ,"efendi Time, efendi Dick ona ne oldu" dedi sesindeki merakı gizleyemeden ,'sakin ol Alfred o iyi yani en azından iyi olacak ,biraz dinlenmesi lazım sadece ' Alfred hızla merdivenlere yöneldi ve giderken konuşmayıda ihmal etmedi ."Ben hemen odasını hazırlayayım efendim", hep beraber yukarı kata çıktılar Alfred elinden geldiğince hızlı bir şekilde odayı hazırladı, Jason'da kendi kıyafetlerinden Dick'e verdi ve odadan çıktılar.
Dick yatağın üstündeki kıyafetlere baktı ,sonra etrafına, dönmeyeceğine, bu eve adım atmayacağına yemin etmişti, fakat şuan başka bir çaresi yoktu. Bedeni o kadar güçsüzdü ki, duyguları karma karışıktı, düşünemiyor, hareket edemiyordu. Sanki bir boşluktaydı ,odasındaki banyoya gitti duş aldı ve üstünü giyindi ,duş almak birazda olsa onu rahatlamıştı ,yatağa yattı saat epey geçti büyük ihtimal ya 00.00 yada 01.00 dı hava karanlıktı ve gece olduğunu biliyordu, tavanı izledi bir süre uyumak istiyordu fakat bir türlü uyuyamıyordu .
Yazardan (jason)
Bu gece devriye sırası Jason'daydı, üstünü değişti kaskını taktığı gibi motoruna atlayıp Gotham sokaklarında dolaşmaya başladı. Oldukça ıssızdı sokaklar ,olmaması gerektiği kadar sessizdi ,motorunu bir kenara bıraktı ve bir binanın tepesine çıktı, binaların tepesinde gezerek herhangi bir sorun olup olmadığına bakıyordu ,kulağına gelen bir sesle dikkatini oraya verdi .
'Time nouldu" ,'şuan gezdiğin yere yakın bir boş arazide suç ihbarı aldım, bir baksan iyi olur . Yardıma gelmemi istermisin' ,"hayır kendim hallede bilirim Red Hood çıktı" ,telsizi kapattığım gibi attığı konuma gittim, bu Harley'di ve tekti Joker yoktu yanında. Epeydirde görmüyordu jokeri, onunla ilgili ne bir haber vardı nede başka bişey, Harley'in önüne geçti "bakıyorumda tek geziyoruz, Joker nerde bakalım uzun süre oldu onu görmeyeli" diyerek sırıttı .'Oww küçük kuş Jokerimi merak etmiş ,ama korkma o tekrar hayatta ', tekrar mı? Diye düşündü tekrar hayatta ne demektiki ,"tekrar hayatta derken?" dedi meraklı bir şekilde.
Harley çok sakin bir tavırla beyzbol sopasını ona doğru tuttu ,'evet evet şu Talia denen kadın, işe yarar biri anlaşmamız biraz garipte olsa lazarus çukuru işe yaradı ve pudingim artık benimle ve sanırım olması gerekenden daha deli bir halde .Bunun için kardeşine teşekkür etmeliyim ,bu hali daha çekici' dedi sesindeki ton sinir bozucuydu ve Red Hood'a saldırmaya başladı, her hamlesinden kaçıyordu. Oda silahlarını çıkardı öldürmeyecek! Şekilde ateş etmeye özen gösteriyordu, etrafının garip görünümlü adamlarla dolduğunu gördüğü anda bir kaç saniye durdu işte şimdi tam anlamı ile bitmişti .
Bir kaç dakika sonra*
Adamlarla baş etmesi giderek zorlaşıyordu ,silahına özel olarak koyduğu yardım çağrısı sinyalini etkinleştirdi ve dövüşe devam etti .
Tim batcave de oturuyordu ,aniden gelen yardım çağrısına baktı batcave den çıkarak hızla yukarıya Damian'ın odasına gitti .Sesleri duyan Dick odasından çıktı ve koşan ikiliye baktı. "Bir sorun mu var ?" diye bağırdı arkalarından ,Tim ona baktı "Jason'un başı dertte yardıma gidiyoruz" ,Dick kararlı bir şekilde ona baktı, "bende geliyorum ve şuan bu konu tartışmaya kapalı" Dick son sözünü söylemese onunla tartışacağını biliyordu ,hızla odasına girdi ve sürekli yanında taşıdığı kostümünü giyip hazırlandı, aşağı indi Tim ve Damian'da hazırdı hızla motorlara binip Jason'un yanına gittiler .
Jason hala savaşıyordu ,onun yanına gidip yardım ettiler adamlar bir bir azalıyordu. Sonunda sadece Harley ve bir iki adam kalmıştı. Büyük bir kahkaha duyuldu ,daha sonrada Joker belirdi "ahh sonunda ilk robinin dikkati çekmeyi başardım ,bu beni çok duygulandırdı" dedi elini sanki gözyaşlarını siliyormuşçasına yüzüne götürdü ,"son karşılaşmamız pekde tatlı olmamıştı ama sanırım yine burdayım ha" diyerek alayla güldü, "tatlım sanırım kendimizi gösterdik hadi gidelim ve başka zamanlara da eğlence bıraklım" .Harley Jokerin yanına gitti ,"pekala pudingim" dedi, "sen cidden kaçacağınıza inanıyormusun Joker" dedi alayla gülerek Robin "ımm sanırım evet" dediği anda aniden ortadan kayboldular ,kimse noulduğunu anlamamıştı hepsi sinirle motoruna bindi ve malikaneye gittiler ,Nightwing hızla odasına gitti diyerleri ise batceve Bruce'un yanına indi .
"Devriye nasıl geçti" dedi Bruce, Damian elini saçlarına götürdü "Joker, o geri döndü uzun süredir kayıptı" dedi, Bruce korkuyla onlara baktı "ne" dedi. Jason lafa girdi bu kez " Harley lazarus çukurundan ve Talia'dan bahsetti " dedi ,"ne annemmi?" dedi Damia şaşkın bir halde "Talia Joker'in tekrar dirilmesine yardımmı etti, ama neden ne planlıyor olabilirki' üçüde şaşkınca ona bakıyordu ."Joker" dedi Jason, Damian devam etti "öldü mü?". Tim da şaşkınca son sorularını sordu "kim tarafından öldürüldü?" . Arkadan bir ses duyuldu hepsi irkilerek o yöne baktı Dick'ti bu ,Jason"lütfen biyerlerde aniden belirmeyi kesermisin" dedi ,Dick onu takmadan devam etti [yazar:sen benim aşkımı nasıl takmazsın lan] "Joker yıllardır kayıp değil o ölmüştü ben ö- öldürmüştüm Bruce'un bunu size söylemesi gerekirdi " dedi ortamdakii gerginlik ve şaşkınlık oranı giderek atıyordu .
yazarda bölümü burda bitiriyordu
selamm nasılsınız umarım iyisinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wayne Kardeşler
FanfictionDick Bruce'un yanından ayrıldığında henüz sadece tek kardeşi olan jason'u tanır onunla en fazla bir veya iki ay geçirebilmiştir büyük bir kavgayla ayrılan ikili kendi hayatlarını yaşamaya karar verir dick bludhavenide polislik yapmaktadı ayrıca tita...