Kardeşler?

308 28 0
                                    

Hatırlatma

Batman'a karşı çıkamayacaklarını bildikleri için üst kata odalarına çıktılar ,eşyalarını toplayıp yattılar ve sabah olmasını beklediler.

Yeni bölüm

Damian'dan

Sabah erkenden kalktım, kapının çalmasıyla o yöne doğru döndüm ,"gel" diye komut verdiğimde içeri Alfred girdi ,bana tatlı bir gülümsemeyle baktı ."Efendi Bruce sizi aşağıda bekliyor ,Jason ve Time çoktan hazırlandı ve aşağıdalar ,güzel bir kahvaltıdan sonra yola çıkacaksınız". Alfred'e bişey demedim ,oda kapıyı kapatarak odadan çıktı.Hızla üstümü giyindim, valizimi alıp aşağı indim. Diyerli çoktan kahvaltıya başlamıştı, bende yanlarına gidip oturdum ve Alfred masaya bir servis tabağı daha koydu ,bende tabağa masaki şeylerden bir kaçtane koyup yemeye başladım. Baya oyalanarak yapmıştık kahvaltıyı, hiçbirimiz gitmek istemesekte zorundaydık. Masadan oflaya, poflaya kalktık ve öce Alfred'e sonrada Bruce'a güle güle diyerek evden çıktık. Havalimanı uzak değildi ,elimizde birer küçük bavulla yürümeye başladık. Kısa bir yürüyüş sonrası havalimanına varmıştık,beraber özel uçağımıza bindik. Yarım saat sonra uçak kalkacaktı .

Dick'ten

Sabah erkenden kalkıp geriye kalan düzenlemeleri yapmaya başladım. Masanın üzerine dün geldiğimde uyandıktan[siz anladınız ,dün işten çıktıktan sonra eve gelip biraz uyumuştu hani, işte uyandığında öğlen falan olsa ozaman yaptı] sonra yaptığım kurabiyeleri ve birkaç atıştırmalığı masaya koydum ,karnıma aniden giren sızı ile dün keşke Raven'nın yanına gitseydim diye düşündüm. Ama artık geçti, bir saat sonra burda olurlardı, Bruce aramıştı uçakları kalkmış ,aldığım hediyeleride bir sehbanın üstüne bıraktım ve biraz dinlenmek adına kltuklardan birine oturdum .Ama acısı bir türlü dinmek bilmiyordu. Kendimi fazla zorlamıştım ,ah tabi siz bana noulduğunu merak ediyorsunuz hemen anlatıyım .

Geçmiş

Yazardan

İzin aldıktan sonra eve geldi nerdeyse üç gündür uykusuzdu, kendi yatağına attı ve biraz uyudu. Saat 12.00 gibi kalktı ve gelecek olan kardeşlerine kurabiyeler ve birkaç atıştırmalık yapmaya başladı.Evdeki işleri bittiğinde dışarı çıktı ve birkaç mağaza gezdi en güzel üç hediyeyi aldı ve eve doğru gitmeye başladı eve geldiğinde her şeyin hazır olduğuna emin oldu.

12.00 {gece yarısı]

Son kez aynada baktı kendine ,yeni kimliğine alışmıştı ve şehri ise gerçek koruyucularının olduğuna ,camdan dışarı çıktı devriye geziyordu, bir ses duydu ,bir kadın çığlığı . Hızla oraya doğru gitti, bir kadını beş kişi sıkıştırmıştı, yanında küçük bir kız vardı .Adam ellerini küçük kızın saçlarında dolandırdı ,"cüzdanını bize vermeye ne dersin ", kadın yalvarırcasına ona bakıyordu. "Lütfen bayım o benim son param ve kızım için harcayacağım ", iki üçtane içki manyağının insafına kalmıştı ,"ya paran, yada bizimle bir oyun oynarsın" dedi adam. Bu sırada daha fazla dayanamadı ve şimdi sırası dedi ve aşağı atladı ,"benimle oynamaya ne dersiniz?" adamlar sesin geldiği tarafa baktı, adam kafasıyla halledin diye işaret etti, Nightwing sopalarını eline alı ve üzerine doğru gelen adamlarla savaşmaya başladı ,ilkinin karnına demir sopasını geçirdi, daha sonra diğerine geçti. Üçünüde yere sermişti, kadının önünde duran iki kişide ona doğru koşup saldırmaya başladı. Onlarıda etkisiz hale getirdi ve kadınla çocuğun yanına gitti ,"bu saatte sokaklar tehlikeli olabilir lütfen evize gidin bayan " dedi ,kadın kızının elini tuttu ve hızla ordan gitti. Nightwing tam gidecekken arkasını döndü, arkasını dönmesiyle karnında hissetiği acı ile bir süre öyle durdu. Bayılanlardan biri uyanmıştı ve dövüşte çıkarmadığı silahını kullanarak iki el ateş etmişti, son gücüyle adamın kafasına vurdu ve tekrar bayılttı .Polisi arayacak kadar dayanma gücü kalmamıştı evi bir iki blok uzaklıktaydı ,henüz çok uzaklamamıştı ,eliyle karnına baskı uyguladı ,dayanmaya çalışarak evine gitti. Evin alt katında bulunan gizli kata giderek hemen ilk yardım kutusunu aldı ve bir yere oturdu. Kostümü yırttı ve yaranın önünü açtı, ilk öce ne kadar canı yansada kurşunları çıkardı,bunu ilk defa yapmıyordu, daha sonra yaranın üstünü temizledi.Yan yana iki kurşun geldiği için açtığı kesiği zorda olsa dikti ,bir bandajla yarayı sararak zorla odasına çıktı ,kanlı ellerini yıkayıp dinlenmek adına biraz yatmaya karar verdi.

Geçmiş son

Saat 02.30 Öğlen

Telefonun çalmasıyla kendine geldi ve telefonu eline, aldı Bruce arıyordu. Telefonu açtı "Jasonlar şuan sizin ordaki hava limanında ,onları alabilirmisin" hiç düşünmeden ,"Tabiki onları alırım arayıp beklemelerini söyle lütfen " diyerek telefonu kapattı. Zaten giyinik olan üstünü düzelterek, arabanın anahtarlarını aldı ve arabasına bindi 10 dakka sonra hava limanına varmıştı ,arbadan indi ve onları gördüğü özel uçağın yanına doğru gitmeye başladı ,onlar ise hala tanımak umuduyla etrafa bakıyordu. "Hey" dedi Dick onlara bakarak yanlarına gitti ,"hoşgeldiniz hadi arabaya gidelim" dedi .Üçü ona şaşkınca bakıyordu, " ah pardon ben Dick " ,Damian garip şekilde ona bakmaya devam etti ve buz gibi bir sesle konuştu ,"seni daha önce görmedim ve sende beni görmedin, fakat tanıman zamanını bile almadı nasıl?" dedi, bakışları değişmemişti. Hala aynıydı gülerek yanıt verdi Dick, "ah sizi nasıl görmeye bilirim her gün televizyonlarda siz varsınız ,ünlü Bruce Wayne 'in çocukları" , "Jason"dedi onu gösterek "en büyük oğlu" ve sonra "Time" dedi , "ortanca oğlu" en son Damian'a döndü "ve en küçükleri Damian, merak etme sizin hakkınızda sizden daha çok şey biliyorum, şimdi gidelimmi ?" ,hepsi "evet" dedi bavulları alarak arbaya yürüdüler, o sırada Jasonun tek düşündüğü Dick'in dediğiydi ,"en büyük oğlu " diye geçirdi içinden ,ama dedi en büyük oğlu sensin ,arabaya bindiler Damian ve Time arkada oturuyordu ikiside kulaklıklarını takmış telefonla ilgileniyordu .

Eve burdan mesafe 10 dakkaydı Jason Dick'e döndü, 'neden kimse seni bilmiyor'. Dick gözünü yoldan ayırmadan ,cevap verdi "kim söylemiş beni kimsenin bilmediğini, ah dostum ben sizden daha ünlüyüm tamam mı?" nasıl bir ün ki diye geçirdi içinden, sonra durdu bunu ona sormak daha mantıklıydı. 'Nasıl bir ünmüş o ' ,Dick güldü, "en büyük ün sevdiklerinin seni tanımasıdır ,sevdiğin biri tarafından tanınır ve sevilirsen bir ünlüden daha fazla anılırsın ,benim ünüm sizsiniz ve beni gerçekten tanıyıp sevdiğinizde bende ünlü olacağım ,ama şimdilik tek ünüm yaşadığım şehirde beni seven arkadaşlarım ". Jason sustu ve önüne baktı ona kızıyor hatta ondan nefret ediyordu, ona söz vermişti seni hiçbir zaman bırakmayacağım demişti, fakat ne Joker tarafından öldürülürken ,nede geri döndüğünde o yoktu.Onu bırakmayan Bruce'tu kardeşleriydi ama Dick değildi ,beklediği kişi gelmemişti, sinirliydi, ondan nefret ediyordu ,hemen yumuşamamalıydı, yumuşayamazdı.

Dalgınca dışarıyı izlerken arabanın durduğunu fark etti .

Selammmm bölüm 951 kelime oldu bende dedimki ben en iyisi bunu burda kesiyim bi bölüm daha atıyım yani siz bunu okurken büyük ihtimal ben diğer bölümü yazıyor ve ya yayımlıyor olacağım iyi geceler

00.21 goodnight

böylemi yazılıyodu ya neyse

Wayne KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin