Selaaam
Hatırlatma
-senden nefret ediyorum Grayson- dedi Tood ,"bende seni seviyorum Tood" diye karşılık verdi Dick.
Yeni bölüm
Dikkatle onlara bakıyordu ,çalışma odasında nerdeyse yarım saat geçmişti hepsi ortalığı inceliyor ve çalışıyorlardı .Dick onlara baktı "bu olanlar aramızda, henüz Bruce'un benim Nightwing olduğumu öğrenmesine gerek yok" dedi ,üçüde şaşkınca ona baktı, 'nasıl yani' dedi Jason ve lafına şaşırmış bir şekilde devam etti, 'bizim bildiğimiz Bruce Batman senin kimliğini bilmiyormu' Dick büyük bir sırıtışla onlara baktı, "vücudumda bulunan bütün takip cihazlarını çıkardım, kıyafetlerimde veya evimdede yok ve o zaten uzun süre önce beni izlemeyi bıraktı dostum" Damian ona baktı adeta hayran kalmıştı ,"oh dostum bunu söylemek istemezdim ama, sen harikasın sanırım sizi satacağım" dedi Jason ve Time'ı göstererek "yıllardır aradığım abiyi bulmuş olabilirim " dedi. Gözleri heycanla parlıyordu.
&saatler sonra&
Yavaş yavaş akşam olmuştu ve Dick in göreve çıkması gerekiyordu, fakat bu sefer yanlız değildi yanında kısa sürede edindiği kardeşleri vardı. Ona güvenen onu seven
💫💫💫
Büyük bir binanın tepesinde dört kişi oturuyor ve olabilecek herhangi bir şeye karşın etrafı inceliyorlardı,Red Robin Nightwing'e döndü "hep böyle sakin midir", Nightwing 'evet' diye kafasını salladı ,ardından gelen siren sesleri ile Red Robine döndü, maskeden belli olmasada şom ağızlısın dercesine bir bakış attı. Daha sonra birbirine yakın olan çatılara atlayarak ilerlemeye başladılar ,suçlu arabasıyla kaçıyordu ve arabası fazla uzaklarında değildi, bir trafik lambasına atlayarak yavaş bir şekilde hızla giden arabalardan birinin üstüne atladı,atlayışını kontrol etmiş ve oldukça yumuşak olmasına dikkat etmişti, daha sonra hızla ilerleyen arabaların üstünde ilerlemeye devam etti, dengesini kaybetmiyordu hızla giden arabaların üstünden atlaya atlaya en son hırsızın arabasına varmıştı.Camını tıklattı ,hırsız o yöne baktığında direksiyonun hakimiyetini kısa sürede kaybetsede yeniden hakimiyeti eline aldı, Nightwing kapıyı açıp hızlı bir şekilde ön koltuğa yerleşti, "selam napıyon, ah benimkide soru polisten kaçıyorsuun" adam agresifçe silahını eline aldı, Nightwing üzgün bir yüzle ona baktı ,"ciddenmi ben seninle düzgünce konuşuyum, sen hemen kaba kuvvet oluyomu ama böyle" diyerek ona baktı, adam neye uğradığına şaşırmıştı ,afallamış bir şekilde ona baktı ,'sen ne tür bir hastasın lan' dedi, yanındaki kişinin rahat tavrı onu çıldırtıyordu, kısa süre içinde arabanın önüne inen bir adet Red Hood'la karşılaştılar, adam görüş alanı kapanınca ve ani panikle direksiyonu bıraktı, direksiyon kendi kendine dönerken Red Hood'da tutunmaya çalışıyordu, "firene basssss" diye bağırdı yanında oturan suçluya ,adam hızla frene bastığında Red Hood daha fazla dayanamadı ve ani farenle az önce iniş yapan iki takım arkadaşının üstüne düştü ,üçüde aniden yerle bir olmuşlardı.Damian onları üstünden atıp ayağa kalktı, o sırada hırsız ve Nightwing de dışarı çıkmıştı ,üçlü kavga etmeye başladı. Adam korkuyla onlara bakıyordu, Robin sinirini atamadı ve suçlunun üstüne kılıçla yürüdü, hızlı bir şekilde kaçtı ve Nightwing in arkasına saklandı adam, Nightwing Robin ile uğraşırken arkadan gelen iki polisi gördü adam ,yanlarına gidip bileklerini uzattı onlara ,yalvarmaya başlamıştı.'Nolur beni tutuklayın, lütfen bu manyaklardan beni kurtarın', polis şaşkınca önünde ona yalvaran hırsıza baktı ,adamı kelepçeleyip arabaya götürdüler .Onlar karakola doğru yol aldılar, bu sırada bunu gören diğerleri hızla ordan uzaklaştı, yeniden bir çatıda oturuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wayne Kardeşler
FanfictionDick Bruce'un yanından ayrıldığında henüz sadece tek kardeşi olan jason'u tanır onunla en fazla bir veya iki ay geçirebilmiştir büyük bir kavgayla ayrılan ikili kendi hayatlarını yaşamaya karar verir dick bludhavenide polislik yapmaktadı ayrıca tita...