05| Senaryo

315 25 7
                                    

-Sirius'un Gözünden-

Matthew=Remus

Allura=Marlene

Damien= Sirius


İlk sahneler çekilmişti. Remus'u eve getirip kardeşim ile tanıştırdığım sahnedeydik.

Eve girdiğimde Marlene evde oturuyordu. Beni gördüğünde,

"Ah abi. Hoşgeldin. Yanındaki kim?" Dedi ve yanımıza geldi.

"Allura, bu Matthew. Bundan sonra bizimle kalacak. Çok iyi anlaşacağınıza eminim."

________________________________________________________________

Bu sahne'de bitmişti ve şuanda Lupin'in hazırlanıp gelmesini bekliyoruz. James ısrarla nasıl görüneceğini sahneyi çekmeye başlayınca öğreneceğimi söylüyor. Hayır yani ne gerek var? Sanki dünya dışı bir varlık gibi görünecekte bende yerimde çakılıp kalacağım. Bir şeyi abartmasa olmaz zaten.


O sırada Marlene odadan çıktı ve yanıma geldi. Neden pis pis sırıtıyor bu?


''James senaryoya bir kaç sahne eklemiş.'' Dedi sinsi bir sırıtmayla.

''Ne tür sahneler-'' derken Lupin sinirli bir şekilde kapıyı açtı. ve,


''JAMES LANET OLSUN BU DA NE DEMEK OLUYOR!?'' diye bağırarak James'in önünde durdu.

James mahçup şekilde duruyordu.


İkisinin yanına yürüdüm ve,


''Neler oluyor? Ne değişikliği?'' dedim.

Lupin sinirlice bana döndü ve elime kağıdı tıkıştırdı.


''JAMES!? BU SAÇMALIK TAMAMEN SAÇMALIK DAHA ÖNCE BÖYLE BİR ŞEY YOKTU NEREDEN ÇIKTI BU!?''


''Arkadaşlar bir sakin olur musunuz? Yani altı üstü bir balo ve dans sahnesi...o kadar...'' dedi.


''Biz çocuk muyuz aptal? bizi bu şekilde kandırmaya çalışıyorsun!'' dedi Lupin.

 Vay be... Herif sinirlendi mi gerçekten vahşileşiyor...aslında hoşuma gitmedi de değil...


 NE DİYORUM BEN!?

O sırada Lily araya girdi.


''Remus, Sirius artık yapacak bir şey yok. Hem sahneyi James'in isteğiyle değil yapımcıların isteği ile ekledik. James'in veya herhangi birinin yapabileceği bir şey yok.'' dedi sakince.


Lupin derin bir nefes aldı.


''Haklısın...Yapacak bir şey yok.'' Dedi ve bana bir bakış attı. Ve içeriye döndü.

''James bir dahakine bize haber versen iyi edersin.'' dedim.

''Merak etme Remus'un bu şekilde tepki vereceğini bilseydim direk verdim'' dedi gülerek.

Marlene yanımıza geldi. Deli gibi gülüyordu. Ben yanlarından ayrıldım. Ama arkada geçen konuşmayı duymamıştım.


''Tepkiler harikaydı. Ve James yalan söylemekte berbatsın. Keşke neredeyse daha beter sahneler olacağını ama yapımcıları son anda ikna edip sadece bu sahneyi eklettiğinizi de söyleseydin!'' dedi ve gülmeye devam etti.

''Kolaysa sen söyle'' 


Ölmedim yaşıyorum korkmayın lol . Sadece aklıma bir şey gelmiyordu. Bu aralar da okunma arttı. Ve daha sık yorum gelmeye başladı. O yüzden de dönme kararı aldım!



Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin