07| Wolfstar Aşireti

254 21 8
                                    

''Aşiretimize hoşgeldin, Pati jr.'' dedi Marlene pis bir şekilde sırıtırken.

''Bu benim için gerçekten çok büyük bir onur. Aptal abim ve zeki olsada kör olan manitasının artık gözlerini açmalarını ve sonunda Black evine zeki bir gelin ya da damat, her ne sikimse işte, getirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım.'' dedi Regulus.

''Gelin-'' dedi James gülerken. Ta ki Lily kanına dirsek geçirene kadar.


''Ah! Lily-Çiçeğim ne yapıyorsun!'' dedi james acıyla bağardıktan sonra.

''Sus James!'' 


''Gel otur.'' dedi Dorcas yuvarlak bir masayı göstererek.


Sirius ve Remus içerde hazırlanıyorlardı. Bu da aşirete yeni üyeyle biraz zaman geçirmelerine katkı sağlıyordu.

''Şimdi Reg, sana her şeyi anlatacağız. Bu film aslında abin ve 'Manitası' için yazılmış bir film. Yani kısaca biz bunların kavgalarından sıkıldık, çok shipliyorduk. Ve dedik ki,

'Bu aptallar biz olmadan asla birleşemezler'

Sonra liderimiz James'in aklına bu fikir geldi ve buradayız.'' Dedi Marlene. Suratında garip bir gülümseme vardı.

''Yani bu abimin evde iki saat söylendiği balo sahnesi, senaryo'da olan öpüşme sahnesi falan hepsi... aslında onlar için mi yazılmıştı?'' Dedi Regulus. Yüzündeki gülümsemeden bu planın onun hoşuna gittiğini anlayabiliyordunuz.

''Aynen öyle ufaklık.'' Dedi Lily Reg'in burnuna parmağıyla dokunup.

''Şimdi... her şey iyi güzel ama... birşey eksik...'' Dedi Regulus.

Hepsi şaşırmıştı. Regulus'a meraklı bir ifade ile bakıyorlardı.


''Abim biraz aptal evet ama... yinede böyle şeyleri anlayabilir. Ki eğer Sirius bile anlayabliyorsa, Remus'un anlamamasının imkanı yok. Ve siz çok açık veriyorsunuz. Onları bu film yakınlaştırabilir evet ama ya duygusal olarak?'' 


''Yani kastettiğin şey, bu ikilinin birbirlerine duygularını, geçmişlerini ya da her ne zorluk yaşıyorsa anlatmalarını sağlamamız gerekiyor. Değil mi?''  diye tamamladı Regulus'un dediklerini.


''Doğru... Çok doğru... Bu konuda birşeyler yapmalıyız!'' Dedi James.


''Nasıl diye sorabilir miyim ZEKİ lider?'' dedi Dorcas alayla.


Regulus sırıtmaya başladı. 

''Benim bir fikrim var...''

Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin