''Benim bir fikrim var...''
Lily, Regulus'a döndü.
''Hm? Planın ne?'' Diye sordu.
''Eğer onları sadece film ile yakınlaştırmaya çalışırsak pek bir gelişme elde edemeyiz.''Diye başladı Regulus.
Tüm grubun bakışları Regulus'taydı. Hepsi onu dinliyordu. Dorcas, Regulus'un bu düşüncesine katıldığını belli etmek için kafasını salladı.
''Bu yüzden de onların geçmişlerini, düşüncelerini ve dertlerini birbirlerine anlatmalarını sağlayacağız. Onları duygusal olarak yakınlaştıracağız.'' Diye devam etti Regulus.
''Böylece işler bizim için daha da kolaylaşacaktır!''
Herkes 9 yaşındaki bir çocuğun bu kadar zekice bir plan yapıp, bu kadar haklı olmasına şaşırmıştı. Ama bu Regulus'tu öyle değil mi?
''Reg haklı.'' diye başladı James.
''Eğer onları duygusal olarak bağlarsak yakınlaşmaları daha da kolaylaşacak. Kendilerinin bile kabul etmediği şeyleri birbirlerine anlatmalarını sağlamalıyız.'' Diye de bitirdi.
''Ama nasıl olacak bu iş?'' Diye sordu Marlene.
'' Hmm... Güzel bir soru...'' dedi James elini çenesine götürüp.
O sırada Lily,
''Bir etkinlik düzenlesek? Ne bileyim, Setin birbirine bağlanması için bir buluşma? daha sonra da belirli aralıklarla onları yanlız bırakırız. Ya da onları zorlaya da biliriz?''
''Doğru!'' Dedi Regulus heyecanla.
''Onları zorlarsak konuşmaları daha da kolay olur. Mesela onları odaya kilitleriz ve birbirleriyle doğru düzgün konuşup, anlaşana kadar çıkarmayacağımızı söyleyebiliriz!''
Bu plan herkesin aklına yatmış gibi görünüyordu ki herkes bir anda gülümsemeye başlamıştı.
''Abim inatçıdır evet ama... Saatlerce saçının bozulabileceği yerde asla kalamaz. Eninde sonunda pes edip anlatacaktır.''
''Ya da Remus odadan başka türlü çıkamayacaklarını anlarsa pes edip o da başlayabilir...'' dedi Lily. Masadaki herkesin yüzünde sinsi bir gülümseme vardı.
''O zaman yapacağımız şey belli!'' Dedi James neşeyle.
''Bağlanma Partisi!'' dedi herkes hep bir ağızdan.
________________________________________________________
Regulus ve Sirius eve dönmüştü.
Regulus'un isteğiyle Harry Potter: Azkaban Tutsağı'' izliyorlardı.
Ah pardon istek mi dedim? Yalvarmaları üzeriyle.
Yarım Saat Önce-
''ABİİİ NOLURSUN!''
''Hayır dedim Reg.''
''ABİİİİİĞ YALVARIRIM BAK NOLURSUN! 3'Ü İZLEYELİM!!''
''Ben 1'i izlemek istiyorum ama!'' Dedi Sirius.
'' BANANE BEN 3'Ü İSTİYORUUM'' Dedi Reg. Kollarını birbirine dolamıştı ve Sirius'a sinirli bir şekilde bakıyordu.
Şimdiki Zaman-
İkizlerin Harry'e Çapulcu Haritasını verdiği sahnede Sirius'un telefonuna gelen mesaj ile iki kardeşin bakışları televizyondan sirius'un telefonuna dönmüştü.
-Çatalak-
_Çevrimiçi_
*Hey Pati!
*Ne yapıyorsunuz?
Reg ile Harry Potter izliyorduk.*
*İyiymiş.
*Ha ben şey diyecektim.
Ne diyecektin?*
*Biz bir parti düzenleyeceğiz.
*Seti daha da yakınlaştırmak amacıyla.
*Ve sen ve Remus'ta burada olacaksınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Role|Wolfstar|
Fanfiction"Yeni bir filmimiz var!Biliyorsunuz ki,Oyuncular her rolü oynamalıdır." "Evet?"dedi Sirius "Siz her zaman Düşmanları oynuyorsunuz.Ve artık buna değişiklik getirme zamanı geldi." "Nasıl yani?"diye atıldı Remus. "Bu filmimizde Gay çiftimiz olacak. Ve...