01 |"Reggy"

496 38 65
                                    

"All dressed up for a hit and runI was brought up as a southern belleI grew into the queen of hellYou were just a little stowawayThat stabbed her way to save herselfYou always liked the taste of bloodAnd I get off when I point the gunIt's so good ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"All dressed up for a hit and run
I was brought up as a southern belle
I grew into the queen of hell
You were just a little stowaway
That stabbed her way to save herself
You always liked the taste of blood
And I get off when I point the gun
It's so good to have someone to be so bad with"

Song:Hit And Run by:LOLO

Siriıs'un gözünden:

Remus Lupin'i evime çağırdığıma inanamıyorum.Düşmanımı!(Y/N:Ah bi bilsen o düşmanının senin hayat arkadaşın olacağını fbjhdjfldhjla neyse devam!)Şuan onu Evime götürüyorum.İçeriden gelen sesi duyabiliyordum.Ah Regulus Yine mi!Hızlıca kapıyı açtım.

Eve girdiğimdeki manzara beni şaşırtmadı.Regulus her yeri yıkmış,Üstü başı boya olmuş bir şekilde kapıya dönmüş,Uzaylı görmüş köylü gibi bana bakıyordu.

Sonra yanımdaki Remus'u fark etti.Gözleri Tenis Maçı izliyormuş gibi bir Remus'a bir Bana döndü.Sonra da sırıtmaya başladı.

"Abi bu kim?Erkek arkadaşın mı?Ay evde çok ses çıkarmayın uyuyacağım ben!"dedi Regulus.Lanet olsun bu çocuk daha 9 yaşında!

Hızla Remus'a döndüm.Kızarmıştı.

"Saçmalama Regulus.O benim iş arkadaşım.Buraya çalışmaya geldik.Ayrıca konuyu değiştirme genç adam bu evin hali ne!?"dedim Sinirli bir şekilde.

Yutkundu.

"Eheheheheheh"tedirgince gülmeye başladı.Bir anda bacağıma yapışıp,

"CANIM ABİM,MÜKEMMEL ABİM BENİM!"dedi hızlıca.

Remus kıkırdıyordu.

İç çektim.

"Bu seferlik şanslısın.Ama bu etrafı BENİM toplayacağım anlamına gelmiyor.Biz çalışırken sende etrafı nasıl dağıttıysan topla."dedim.

"AH HADİ AMA!"diye isyan etti Regulus.

"Dağıtmadan önce düşünecektin Reggy!"

Söylene söylene etrafı yoparlamaya başladı.

"Hadi Lupin bu taraftan."dedim ve odama doğru ilerlemeye başladım.O da arkamdan geliyordu.

Odaya girdiğimizde bana döndü.

"Bu kadar NAZİK olabildiğini bilmiyordum Black!"dedi Remus.

"Hakkımda bilmediğin çok şey var."dedim ve göz kırptım.

"Cidden az önce benimle flört mü ettin?Hatta ve hatta buna flört mü diyorsun?Beni etkilemek için daha fazlasına ihtiyacın var Black"dedi alayla.

Göz devirdim.

Bu bölüm geçiş bölümüydü.Aslında bu bölümü Aklımdaki Regulıs'un ne kadar tatlış,tontiş olduğunu göstermek için attım da diyebiliriz khfkhdjlfgjlasgfldhflg

Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin