10| Uzun Gece

244 19 19
                                    

(YN: Hikaye bundan sonra Sirius'un gözünden ve genel bakışlardan devam edecek. Belki Remus'un gözünden de bu kitabı yazarım sonra.)

James'in davetinden bir gün geçmişti ve ben hazılanıyordum. Ceketimi giydikten sonra Regulus içeriye girdi.

"Abi! Olmuş mu?" dedi ve elleri ile üstünü işaret etti.

Beyaz bir gömlek giymiş ve üstüne Koyu yeşil bir kazak geçirmişti. Eğer hava serin olmasaydı kesinlikle bunu giymesine izin vermezdim çünkü nerdeyse yaz geliyor hadi ama! Yeşil kazak gri gözlerinin daha da parlamasını sağlıyordu. Ve dürüst olacağım yeşil kesinlikle Regulus'a yakışıyor.

Onaylama anlamında iki elimli kaldırıp baş parmağımı kaldırdım. Gülümsedi.

"Hadi sende hazırsan gidelim artık!" dedi ve gülerek kolumdan çekiştirmeye başladı.

"Ah tamam! Reg dur çekiştirme!" diye bağırıyordum ama kahkahalarıma da engel olamıyordum.

En sonunda arabaya ulaştık ve sonunda rahat bir nefes alabildim.

Reg hızla arka koltuğa oturdu. Ön koltuğa oturmasına izin vermeyeceğimi çok iyi biliyordu çünkü. Oturtamazdım... En azından büyüyene kadar. Annem ve babamı, Regulus daha 3 yaşındayken, o lanet araba kazasında kaybettikten sonra onu arabada ya da yolda her türlü tedbiri aldırtıyordum. Korkuyorum diyebiliriz...

Onu da annem ve babamı kaybettiğim gibi kaybetmek istemiyorum...

Bende sürücü koltuğuna oturdum ve arabayı çalıştırdım. James'in evine doğru yola çıktık.

Oraya varmamız en fazla 25 dakika sürmüştür. Regulus varır varmaz arabadan bildiğiniz atladı ve kapıya doğru koşmaya başladı.

"Reg yavaş olur musun!?" diye seslendim arabanın kapısını kapatırken. O ise kapıya deli gibi vuruyordu.

"Tanrım! Geldim bir bekleyin!" James'in sesi kapının ardından duyuldu. Ve saniyeler sonra kapıda duruyordu.

"Ah selam dostum! Ve merhaba Pati Jr.!" dedi neşeyle.

"Selam, herkes içerde mi? Gecikmedik umarım."

"Remus ve Mary gelecek daha. Merak etme yani gecikmediniz. Hem arkadaşlar arasında zamanın bir önemi yok pati." dedi ve sorumu sakin bir şekilde yanıtladı.

"Ha... iyi. Hadi Reg gir içeri." dedim bende içeriye doğru yönlendiğimde.

İçeriye girdiğimizde Dorcas, Marlene, Lily, Alice ve Frank yerde bağdaş kurmuş birşeyler konuşuyorlardı. Bizi gördüklerinde kızlar hemen ayağa kaltı.

"Aww Reggy gelmiş!" diye neşeyle bağırdı.

"Reg!"

"Awww hoşgeldin!"

"Öhöm evet hanımlar teşekkürler hoşbuldum iyiyim bende nasıl olsun siz nasılsınız?" Dedim alınmış bir şekilde.

Regulus bana bakmış, pis pis sırıtıyordu.

"Ah evet hoşgeldin Siri!" deid Marls.

"Otursanıza," dedi ve yerdeki yastıkları gösterdi. "Herşey hazır!" dedi ve gülümsedi.

Reg hemen Marls ve James'in oturacağı yastığın arasına atladı. Bende Frank'in yanına oturdum.

Diğerleri de yerlerine yerleşti.

O sırada kapı çaldı. Ve James kapıyı açmaya gitti.

İçeri döndüğünde yanında Lupin ve Mary vardı.

Mary Dorcas'ın yanına geçince boş bir tek benim yanım kaldı.

İç çektim.

'Ah... Uzun bir gece olacağa benziyor...'

Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin