00| Düşmanlar.

606 46 60
                                    

"It Ain't my fault,You keep turn me on,It Ain't My Fault ,That you got me so wrongIt Ain't My Fault I'm not leaving alone

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"It Ain't my fault,You keep turn me on,
It Ain't My Fault ,That you got me so wrong
It Ain't My Fault I'm not leaving alone."
  
                                                                              Song:Ain't My Fault

Remus'un Gözünden:

Yine bir film çekiyoruz.Sirius Black ile ben baş roldeyiz.Ve yine düşmanız.Aslında bize çok uyuyor.Gerçek hayattada öyleyiz çünkü.Bu yüzden rol'e girmemiz zor olmuyor.ama bu sefer farklı bir şey oldu.

"Remus,Sirius çocuklar buraya gelebilir misiniz?"dedi James.

James yönetmenimizdi.Ve maalesef ikimizin ortak yakın arkadaşı.Ama ortak yakın arkadaşımızın olması birbirimizle iyi anlaştığımız anlamına gelmiyordu.

James'in yanına gittik.

"Yeni bir filmimiz var!Ve biliyorsunuz ki oyuncuların her rolü oynaması gerekir,"dedi James.

"Evet?"dedi Sirius.

"Siz her zaman Düşmanları oynuyorsunuz.Ve artık buna değişiklik getirme zamanı geldi."

"Nasıl yani?"dedim.

"Bu filmimizde gay bir çiftimiz olacak.Ve bu setteki tek gay veya biseksüel sizsiniz.Bu sebeple bu çifti siz oynayacaksınız."

Şok olmuş bir şekilde bakıyorduk.BEN BU HERİFLE ÖPÜŞMEK Mİ ZORUNDAYDIM!?GERÇEKTEN Mİ!?

"ASLA!"dedik aynı anda.Ve birbirimize sinirli bakışlar attık.

Sırıtarak omuz silkti James.

"Maalesef,Evet veya hayır deme şansınız yok.Zorunlusunuz!"dedi neşeyle.

"Seneryo'yu odadan alabilirsiniz.Birlikte okumanızı öneririm,Birlikte oynayacaksınız sonuçta!"dedi oyuncu ve kameraman olan kız arkadaşı Lily'nin yanına giderken neşeyle şakıdı çocuk.

Derin nefes alıp verdim.

"Pekala,ben seneryo'yu almaya gidiyorum."dedi ve arka odaya geçtim.

Kağıdı alırken arkadan Sirius geldi.O da kağıdı aldı.

"Hey lupin."dedi.

"Efendim Black?"dedim.

"Seneryo'yu birlikte okumaya ne dersin?"dedi Sandalyesine otururken.

Şaşırmıştım aslında.

"Olur."dedim ve Sirius'un yanına oturdum.

Okumaya başladık.

Film,Zengin ve İlk başta sokakta kalmış iki kişi ile ilgiliydi.Zengin çocuk,sokakta ilerlerken sokaktaki çocukla karşılaşıyor ve onu yanına alıyor.Ona evinde bakıyor.Ve birbirlerine karşı birşeyler hissetmeye başlıyorlar.Zengin çocuğun bir kız Kardeşi vardı.Bu kişiyi Lily oynuyordu.Ve sokakta kalan çocuk bendim.

"Görünüşe bakılırsa sokakta kalacaksın Lupin!"dedi Sirius gülerken.

Göz devirdim.

"Ve Görünüşe bakılırsa sende bana aşık oluyorsun Sirius 'Ben Zengin,Yakışıklı ve muhteşemim,herkese kaf sokarım' Orion Black."dedim sırıtarak.Şaşırdı.Hatta kızardığına yemin edebilirim.

"Ha Ha,Ha Lupin.Çok komiksin!"

Elimi kalbime koyup,

"Ah ilk defa bana iltifat etti!Teşekkürler Black!"dedim gülerek.

Göz devirdi.

"Ee seneryo'yu nerede çalışacağız?"dedim.

"Benim ev uygun mu?"dedi Sirius.

Onaylar bir biçimde kafamı salladım.Marlene'nin sesi ile İkimizde ayaklandık.

"Haydi gençlik filmin son sahnesini çekiyoruz!"dedi Marlene.

"Geliyoruz Marls!"dedim.

Kapının önünde durdum.Sirius'ta aynısını yaptı.Sırıttım ve eğildim elimle kapıyı gösterip,

"Black."

O da aynısını yaptı.

"Lupin."dedi sırıtarak.İkimiz de odadan çıktık.

EVEET!YİNE BİR WOLFSTAR HİKAYESİ.BİR ANDA AKLIMA GELDİ BU ARADA.UZUN OLACAĞINI PEK SANMIYORUM AMA UZATABİDİĞİM KADAR UZATACAĞIM!SIKINTIDAN YAYIN EVİNE DÖNDÜM AW!KİTAP ÇIKARMADAN DURAMIYORUM EHKNDKBDKBDKBDK

Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin