03|Canım Arkadaşım(!)

358 27 29
                                    

-James'in Gözünden-

Stüdyo'ya girdiğimde Sirius'un Sandalyesinde oturmuş Frank ile sohbet ettiğini gördüm.Diğer tarafta ise Remus kahvesini yudumlarken kitabını okuyordu.Sıkıcı.Tam o sırada hayatımın anlamını gördüm.Karşıda ayakta dikilmiş,narin elleri bellerinde,kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyor...


Bir dakika...KAŞLARINI ÇATMIŞ BAKIYOR!

''Lily çiçeğim birşey mi oldu?''

''James.Birşey unutmadın mı?''dedi Lily.

''hA?''

İç çekip eliyle anlını ovdu lily sıkıntıyla.

''Eğer bu seneryonun bilerek onlar için yazıldığını bilseler nasıl tepki vereceklerini sanıyorsun?Kucağına atlayıp 'cAnIM aRKaDAşIM bENi dÜŞmANıMlA öPÜŞMeK zORUndA bIRaKTıĞIn İÇin çOK tEşEKKür eDeRİm!' mi diyecekler?''dedi sinirli bir şekilde.


''AAAA ben onu düşünmedim ya!''dedim tedirgince.

''Tabii ki düşünmedin.''dedi bıkkınlıkla.

''Neyse başladığımız işi bitirelim.''diye devam etti ve kameranın başına geçti.Ah bu kızı seviyorum...Ne olursa olsun karar verdiği işin arkasında...

''JAMES!''


''ÖHM Arkadaşlar çekime başlıyoruz herkes hazır mı?''Diye seslendim.

Bundan sonra ne olacağını zaman belirleyecekti...


Bundan sonra böyle kısa ama sık bölüm atacağım.Böyle daha kolay oluyor benim için.Daha çok ilham geliyor diyeyim.

Our Role|Wolfstar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin