Devam .s .s
Mutfağa geri dönüp sandalyeme oturdum. Selen çayları doldurup yanımıza geldi. "Sılaya noldu?" diyince hafif kıkırdayıp "kızsal" diye cevap verdim. Hemen anlayıp konuyu değiştirdi. "furkan nerde ? Ben onu uyandırayım" diyip masadan kalktı.
Mutfaktan çıkarken "dikkat et , uyuyup kalmayın" diyerek dalga geçen uğur , selenden koluna sert bi yumruk hissedince sustu. Bizde berkle beraber gülüyorduk.
Selen , furkan ve sıla gelince kahvaltıyı yapıp okul için hazırlandık. Okul için evden çıktığımzda saat 9du. Yani tam vaktinde.
Okula varınca sınıfa girdik. Helin (hani şu furkanla olan , benim arkadaşım hilal. Hikâyeden çıkardığım karakter) köşede tek başına oturuyordu. Onu görmezden gelip ard arda boş 3 sıra aradık ama bulamayınca ayrıldık. Berk 10D sınıfında olduğu için o sınıfına gitti. helinin önündeki sıraya ben, benden 2 sıra ileri selenle furkan , ortada en arkada uğurla sevgi oturuyordu. Ders başlayınca öğretmen yoklama alırken "aslı?" diyince "burada" cevabı aldığında şoke olmuştu.
"Aslı sen okula gelir miydin yavrum?"
"Demekki geliyormuşum hocam" diyip Piç smile attım. Tabikide anlamayıp yoklamaya devam etti.
Ders bitince tenefüste bir oh çektik. Tenefüsün ilk dakikası berk bizim sınıfa girdi.
"Okula alışamayacağım" diyen berkeye sarıldım. 'Ben olduğum sürece geleceksin" diyip saçlarını karıştırdım. Gülüp oda bana sarıldı. 5 dakika sevgi yumağı olup ayrıldık. Kantine inip bir masada toplandık.
Hepimiz birer kola alıp masaya geri yerleştik. Furkanın baktığı yere bakınca orda helinin olduğunu farkettim. Helin ona göz kırpınca furkan selene sarıldı. Helinin yüzü bozulunca kıkırdayıp kolamdan yudumladım.
2. Derse girince içime bi yük düştü. Okul ağır gelmişti fakat çekecektik artık. Ne yapalım.
Okul bitince herkes dağıldı. Bugün eve gidecektim. Anneme hep 'selenlerde kalıyorum anne , dersler ağır olduğu için önceden çalışıyoruz' gibi birşeyler geveleyip berkin yanındaydım. Onuda göreyim.
Bizimkilerle vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım.
••
Kapıyı çalınca annem açtı. "Ooo aslı hanım. Sen buralara uğrar mıydın?" diyip ellerine beline koydu. "Ya anne" diyip boynuna sarıldım. Kokusunu içime çekip "biraz kafam dinlensin diyip yanınıza geldim. Hemen laf söyle. Hemen" diyip söylene söylene salona geçtim. Babamı görünce ona da sarılıp odama çıktım. Oh be. Özlemişim odamı.
Kendimi yatağa atıp okulun verdiği yorgunlukla uyuya kalmışım.
••
"Aslıı kalkk. Okula geç kalacaksınn"
Vay be. Bu sözü bile özmlemişim. Hemen kalkıp dolabıma daldım. Havalar biraz sıcak olduğu için siyah şortumu geçirip üstüne siyah bıyık desenli gömleğimi giyip saçlarıma fön çektim. Eyeliner ve rujda tamamdır.
Mutfağa inip kahvaltımı yaptım. Siyah converselerimi giyip telefonu alıp evden çıktım. Kitaplarım zaten okulda dolaptaydı.
Yolda Berki aradım.
"Alo sevgilim nerdesin?"
"Okula gidiyorum"
"Tamam işte. Nerdesin?"
"Okulun yolunda"
"Ebeni sikiyim berk" diyip telefonu kapattım.
Bu mu mal , yoksa ben mi? Sinirle küfür edip hızlıca okula girdim. 10D sınıfını bulup içeri daldım. Berk bi kızla konuşuyordu.
Yanına gidince sustu.
"Aslı bebeğim sen mi geldin?"
"Evette. Tanıştırmayacak mısın?" diyip gözlerimi kıza diktim. Kız bana gülümsüyordu. Pardon bildiğin SIRITIYORDU.
"Bebeğim bu Pelin , Pelincim buda aslı. Kendisi sevgilim"
Elini uzattı. Soğukça karşılık verip Berki kenara çektim.
"Pelincim ne berk?"
"Ne?!"
"Tanıştırırken dedin ya 'pelincim' onu soruyorum?"
"Hm , pardon bebeğim" diyip yanağımdan öptü.
"Bu sefer affedicem ama bida olmasın" diyip bende öpüp sınıftan çıktım.
Kendi sınıfıma yani 10Aya geldim.
Sınıfta sılayla selen vardı.
"Ne oldu julietler? Romeolarınız nerde?"
Selenle sıla bana bakıp telefona geri döndüler.
Yanlarına oturup "ya kızlar espri yaptım gülsenize" diyip onları dürttüm.
"Ya aslı. Daha gelmediler. Anlasana" diye sıla bana posta koydu. "Aman be. Banane sizin romeolarınızdan" diyip sırama geçtim.
1. Ders türkçeydi. Oh çektim çünkü kolay görünümlü bi dersti.
2.ders matematikti. Matçımız Hülya hoca girince ayağa kalktım. Bu hocaya saygım vardı.
Yoklama aldıktan sonra aklına birşey geldi.
"Çocuklar biriniz 10Dnin sınıf defterini getirebilir mi?" diyince ayağa fırlayıp "ben hallederim hocam" diyip sınıftan çıktım.
Çünkü 10D berk demek. Berk demek aşk demek. Aşk demek çocuk demek. Çocuk demek eğlence demek. Eğlence demek lunapark demek. Lunaparak demek oyun demek. Oyun demek ayı kazanmak demek. Ayı demek berk demek. Felan. Dkdkdkdksk
Sınıfa girdiğimde fen dersi vardı. Sınıf defterini isteyince hoca uzatırken gözüm berke kaydı. Önünde Pelin denen çakma sarışın oturuyordu. Çakma sarışın yani pelin bi kağıda birşeyler yazıp dönüp berke verdi. Berk bana bakıyordu. Kızdığımı hissedince kağıda bakmayıp sıranın altına koydu. Burnumdan soluyordum. Sınıfıma girip olanları kağıda yazıp selenle sılaya uzattım.
Selen "parçala onu" derken sılaysa "öğrenmeden birşey yapma" diyordu. Öf.
Ders bitince koşarak Berkin sınıfına girdim. Kağıdı alıyordu. Beni farkedince geri koymak için katladı ama hemen elinden aldım. Olanları görünce şok oldum.
İlk yazan berkti ve telefon numarasını yazmıştı. Kızsa tamam diyip oda numarasını vermişti.
Oha çok uzun yazdım aq.
Üşengeç ben neler yazdm vuhuhu.
Neyse neyse neyse.
Sevgi bak uzun yazdım al götüne sok kank mxxkkddksjjxxjxjdjsjjsj
Selenay selam kankacım .s
Öptm byü.
TM .s
Byü.
Byü
Ôptğmmmmmm
Xoxooxoxxooxoxox
Tamam abbarttım.
Byü.