Multimedyadaki berkk ♥ oo aşkım :3
"Aslı? Burda ne işin var?"
"Konuşmak için geldim"
Biraz bana baktı. Sonra furkana dönüp gitmesini söyledi.
"Hadi konuşalım"
"Burdamı?"
"Başka nerde olabilir aslı?"
"Bilmem , bi kafe felan" dememle bana baktı. "Aman be. Karnım aç yürü" diyerek yürümeye başladım. Arkamda kalan berkin gülümsediğini hissedebiliyorum ♥.
Berkin ağzından.
"Aman be. Karnım aç yürü" diyip önümden giden aslıya baktım. İşte benim kızım. Bi burgera götüreyimde benim iyi tarafımı görsün.
Aslının ağzından
Berk beni burgera getirmişti. İnanmıyorum. Oha . bi pizza siparişi verip berke baktım. Hamburger yiyecekmiş.
"Hamburgerle doyucağına emin misin?"
Berk yavaşça dönüp bana baktı.
"Evet doyarım"
"Doymayıpta pizzamdan istersen Nah alırsın" dememle gülmeye başladı.
"Ben sana vermiştim. Sıra sende" diyip göz kırptı. Öpücüğü hatırlatıyordu. Kızarmıştım.
"Eee konu ne" diyen berke baktım.
"Bence direk konuya girelim. "
"Peki gir"
Gözlerimi devirip konuşmaya başladım. "Bana neden gerçeği anlatmadın? Gerçekten çok merak ediyorum"
Çatalıyla patatesleri oynuyordu.
"Birden açıklayamadım"
"Neyi açıklayamadın?"
Sinirle bana baktı. "Aslı zorlaştırma"
"Tamam" diyip tebessüm ettim.
"Aslı sana birşey söyliyim mi?"
Heyecanla ona döndüm. Evet sevdiğini söyliyecek. Oleyyyyy. Alekte movik movik. Le le le le sakine . içimde halayından tut roman havası bile oynuyordum. Gerçek dünyaya dönüp sakince "Evet?" dedim.
"Imm. Bi dilim pizza verir misin?"
Sinirle ona döndüm. Burnumdan soluyordum. Hayallerimin üstüne sifon çektin berk. Piç berk. Orospu berk.
Yüz ifademi görünce gülmeye başladı.
"Sadece şakaydı. Neyse seni seviyorum" dedi.
Donup kalmıştım. Şakaya bak ya. Piç ya. Valla ya. Of ya. ya. Ya. Ya.
Yağ bakkalda diyen iç sesimin ağzına işedim.
"Bende seni seviyorum galiba"
Gülüyorduk.
Daha yemeye başlamadığı hamburgeri ikiye böldü. Yarısını uzatıp "hamburgerimin diğer tarafı olur musun?" dedi. Oha. Tam benlik lan bu. Hem obur. Hem romantik. Hem yakışıklı. Gözün taş çocuk görsün Sıla (!)
"Evet" diyerek hamburgeri aldığımda berke baktım. Çok içten gülümsüyordu.
Kısamı oldu sanki? Imm neyse. 3 bölüm birden yayınladım daha ne istiyonuz amk :D