+20 olmasını bekleyemedim -,-
Fen sınıfını ararken bir sürü sınıf bulduk ama en sonunda zilan başkasına sormayı akıl etti ve bulduk.
"Fen sınıfı güzelmiş la zilo"
"İyi gibi" diyip hemen en öne oturdu. Ali işte. İnek öğrenci.
"Mal" diyip en arkaya oturdum. Yanım boştu. Keşke bir tane erkek otursa demek isterdim ama burası bi kız yurdu ve benim berkim var.
Çantamı bir güzel yayıp oturup hocayı bekledim. Ne kadar sıkıcı bir gün.
•
Sonunda fen dersi bitmişti. Sıkıcı geçmişti. Ziloyla beraber şimdi matematik sınıfına gidiyorduk. Ve bulduk. Sınıfa girer girmez zil çaldı. Öf.
•
2 kat ne kadar sıkıcı bir gün. Matematik hocası ne kadar sıkıcı. Bu okul ne kadar sıkıcı. Yada berk ve diğerleri olmadığı için sıkıcıdır. Bilemem ama matematik dersi sıkıcı. Onda anlaşalım.
Ziloyla beraber odamıza döndük. Telefonu elime alıp hemen Berki aradım.
Tam 4 çalmadan sonra açtı.
"Aa-alo?" sesi çok hızlıydı.
"Berk?"
"Ha? Pardon aslı sen miydin?"
"Ekranda adım yazıyor"
"İşim vardıda"
"Berk koşturdun mu ne oldu çok hızlı nefes alıp veriyorsun?"
"Ya aslı işim vardı." arkadan bir çığlık sesi geldi.
"Berk o ses ne?"
"Televizyondan" iyice telaşlanmıştım.
"Ne televizyonu?"
"İşte ya" arkadan 'bir daha' diye bir kız sesi geldi.
"Berk sen yoksa...?"
Cndjdjdjdjdj yoğamına nereye getirdim xjdjdjdj sonunu daha düşünmedim sksksj kurgusunu da yapmadım. Aklıma ne gelirse yazıyorum djddjdj ne yazarsam hikaye ona göre şekilleniyor aq.
Neyse +15 te yb. Biraz kısa yazdım önceki okunmadı diye.
Öptüm by
Xoxoxox