"sadece adres sormuştum"

348 11 0
                                    

Selam BLACK okurları..

Hikaye okunmadığı için silmeye karar verdim. Yazmak istemiyorum. Malasef. Neyse hikayeyi silicem. BBB.

Desem bok gibi şaka olur hdhsshdhshsg

Başta demiştim okuma sayısı umrumda değil. Eğlencesine yazıyorum :D

Devam

Sılanın ağzından

Sabah kalktığımda yanımda uyuyan uğura baktım. Çok tatlı uyuyordu. Birden kalktığımda çıplak olduğumu farkedip hemen yatağa geri gittim. Masanın üstünden iççamaşırlarımı alıp giydim. Kalkıp şortumla tişörtümü giydim. Sonra tuvalete gidip saçlarımı düzeltmeye başladım..

Aslıdan

Sabah kalkmış ve selenle kahvaltı hazırlıyorduk. Merdivenden inen sılaya baktım. Yanımıza gelip masaya oturdu. Eliyle bi salata alıp ağzına attı.

"Gecen nasıldı sıla hanımm" diyen Selene baktım. Sıla kızarmıştı.

"Noldu ben uyurken??" diye bağırdım.

"Uğurlla yukarı çıktılar"

Hemen sılaya baktım. Başını eğmiş ellerini oynuyordu. "Sıla gerçekten mi?"

Sıla bana baktı. "Imm , AMA PREZERVATİF KULLANDIKKK" diye bağırarak mutfaktan çıktı. Selenle birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık.

••

"Aslıı ekmek kalmamış"

Selene ters bi bakış atıp ceketimi almaya gittim. Ceketimi alıp evden çıktım.

Bakkal ararken ilerde bi fırın görünce içim kıpır kıpır oldu. Fırına girince 6 ekmek , 6 poğaça , simit felan aldım. Fırından çıkıp eve doğru ilerledim.

~

Eve geldiğimde herkes oturmuş beni bekliyorlardı. Elimdeki poşetleri görünce saldırdılar. Pff.

Kahvaltıdan sonra bugün Piknik yapmaya karar verdik.

~

"Aslııı , bardakları all"

"Lan orospu. Sadece iki elim var" cevabım karşısında sıla oflayarak bardakları almaya gitti.

Elimdeki poşetleri arabanın bagajına koyarken Furkan "aslı hızlı olsanıza kızım be" diyince benim şarteller iyice attı.

Derin bi nefes aldım. "Furkan. Şuan elimde olduğu karar hızlıyım. O KIÇINI KALDIR VE YARDIM ET"

Ani bağırışımla elindeki sigarayı düşürdü. Hızlıca kapıda eli dolu olarak gelen Selene yardım için koştu.

Böyle olucaksın furkan. Aferin furkan. Adam ol furkan.

Alnımdaki teri silerken bi kızla konuşan berki gördüm. Hızlıca yanına gittim. Arkasından ellerimi beline sararak "bi sorun mu var berk?"

Kız bana burun kıvırarak baktı. "Şey. Aşkım kız bi ev adresi soruyordu da"

Kıza baktım. Götü başı açık birşey.

"Dur aşkım. Ben anlatıyım." diyip Berki kenara çektim. "He şimdi. Adresi söyle" dedim kıza sinirle bakarak. Berk ise beni izliyordu. Kız dik durarak elindeki kağıdı gösterdi. Elinde uydurma bi adres vardı. Ben adrese bakarken kız berke gülümsüyordu. Berke baktığımda oda gülümsüyordu. Dirseği karnına geçirince gülmeyi bıraktı. Oh canıma değsin.

"Bak şimdi" kıza elimle sokağın çıkışını gösterdim. "Şu ebenin amı kadar açık olan sokaktan çıkıyorsun. Sonra siktiğimin götünü sola döndürüyorsun. Sonra o yavşak olan gözlerinle bi mavi bakkal göreceksin.ORDA GENEL EV VAR. HADİ SİKTİR GİTTTT" bağırarak kızın üstüne giderken berk tuttu. Sesimin yüksekliği yüzünden selenle sıla koşarak geldiler. Kız yere düşen kağıdı alıp "sadece adres sormuştum" diyip berke göz kırptı. İyice sinirlenmiştim. Berk beni tutuyordu. Selene sert bakış atınca selen kızın o sarı saçlarından tuttu. "Sen kimin eniştesine yavşıyon lan kodumun oropusu". Berk beni tutmayı bırakıp selenin elinden kızın saçlarını ayırmaya çalıştı. "Furkann , Uğurr yardım edinn" furkan hemen seleni kenara çekti. Uğurda arkadan koşarak gelirken bende boşluk yakaldığım için kıza tekme atmaya başladım. Berk aniden beni kenara çekti. Uğurda kızı uzaklaştırken sıla araya girdi. "Uğur tamam ben götürürüm" diyip kızın kolunu tuttu. Kızın bacakları tekme attığım için morarıktı. Selenin elinde sarı saç telleri vardı. Sakinleştiğimde berk bana bağırmaya başladı.

"ASLI SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN?? TAMAM KISKANIRSINDA ONUNDA BİR SINIRI VAR.. İNANMIYORUM SANA" basımda dönen berke baktım. Furkanla uğur , selenle sıla içeri girmişlerdi. Tek başımızaydık.

Ayağa kalktım. Berk bana sinirle bakıyordu. Ellerimle başını tutup öpmeye başladım. Karşılık vermiyordu. Ellerimi bırakıp yüzüne baktım.

"Aslı bu affedilebilecek birşey değil" diyip yanımdan ayrıldı. Şok olmuştum.

Selam her tatil günü bir bölüm yazdım. Elimde olduğu kadar paylaşabilirim.

Genel ev: orospuların evi.

Wiqhwheieihwwwgssgagwg.

Selenay naber aşkım qoweuwhwywtr

Sevgi seni hamile bıraksam ki?

Uğğğ deli deli fikirler :3

BLACK (bitti) DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin