Multimedya da en değerli arkadaşlarımdan biri zeynep. Neden koyduğumu hikayeyi okuyunca anlarsınız...
Uyandığımda her yer simsiyahtı. Üstüm bi battaniye ile örtülüydü. Berk yoktu. Sonra elimle kıyafetlerimi aradım. Hala arabanın içindeydim. Şortumu bulunca cebinden telefonumu çıkardım. Aramaya girip hemen Berki aramaya bastım.
"Alo?"
"Berkk?"
"Uyandın mı bebeğim?" ne , bebeğim mi? Beni seviyor mu?
"Evet.. Ama burası çok karanlık"
"Arabayı bagaja koydum askm, geliyorum bekle" diyip kapattı. Orospu insan kucaklar da eve yatağa felan yatırır bagajda ne işim var? Salak.
10 dakika sonra bagaj kapısı açılmaya başladı. Akşam üzeri olduğu havanın renginden belliydi. Berk kapıy açıp kalkmama yardım etti. O gelene kadar üstümü giyinmiştim. Arabadan indiğimde sıkıca sarıldım. Kokusunu bile özlemişim odunun.
"Beni bırakma" diyebildim.
"Emin ol, ölsem bile bırakmayacağım." dedi.
"O lafı ağzına alma" diyip sarılmayı bıraktım.
"Hadi gel , birşeyler yemeye gidelim" diyip arabanın ön kapısını açtı. Gülümseyip koltuğa geçtim.
••
Bir restoranttaydık. Balık istemiştim. Berkse makarna istemişti. Yemeklerimizi yerken bana bakıyordu ve yiyemiyordum.
"Ya bakmasana öyle" diyip önüme döndüm.
Gülümseyip yemeğine döndü.
••
Şuan evdeydim ve annem okula gitmediğimi öğrenmişti. Bugünü değil , 1 haftayı.
Şuan halı desenlerini inciyordum.
"Aslı sen 1 hafta neredeydin?!!!!!"
Annem kaynar kazana dönmüştü.
"Dedim ya selenlerdeydim"
"Ne yaptın bir haftaaaa?!!"
"Ya anne kız kıza takıldık"
"Asl yettinn artık. Seni lisen için yatılı okula göndereceğiz" demesiyle anneme döndüm.
"Ne?!"
"Aslında tek bunun için değil. Biz ankaraya taşınacağız" demesiyle şok üstüne şok geçirdim.
"O nerden çıktı?"
"Babanın işi" diyip mutfağa geri döndü. Hala şokta kalan ben salondan odama çıkmak için ayağa kalktım. Annem mutfaktan bağırdı. "Yarından sonra saat 6da servisin gelecek" dmesiyle irkildim. Ne zamandan beri bana sorulmadan benim hakkımda karar alınmaya başlamıştı? Ne hakla?
Hızlıca odama girip yatağımın üstünde ağlamaya başladım. Ağlarken telefonu alıp whatsappa rdim.
Toplu mesaj açmaya tıkladım.
Kişiler; selen,sıla,uğur,furkan,berk
Yatılı okula gidecekmişim
Telefonu yatağa koyup geri ağlamaya başladım. Öz annem beni yatılı okula bırakıp nasıl başka şehire giderdi? Benim bundan neden 2 gün önce haberim oluyordu? Sinirden küfür bile ediyordum.(bile yazdım vuu) telefondan mesaj bildirimi sesi gelince hemen telefona baktım.