Multimedyadaki ben .s .s
Okuma sayısı umrumda değil gençlik :D sırf eğlence olsun diye yazıyorum. Günde 1 veya 2 bölüm paylaşabilirim. Öptüm xoxooxxoxoxBerkin attığı mesaj dünden beri kafamı karıştırıyor. "Kötü bir başlagıç yaptım galiba" neyin başlangıcı amk ?! Zaten şaka dememişmiydi? Kafamda deli sorular.
Sınıfa girdiğimde helin ve selen yanıma koştular.
"Aslı , nerdesin amk"
"Evden geldim selen"
"Salak dünden beri ne mesaj attın , ne aradın"
"Bunları yapması gereken sizdiniz" dedim ve onları kenara itip sırama oturdum. Başımı sıraya yasladım. O cümleyi düşünüyordum. Gidip konuşsammı ki acaba? Ama o gelsin. Niye ben kendimi yoriyim ki ? Dersin başlamasıyla kafam dağılmaya başladı.
••
Derste selen ve helin herdakika kağıt attılar. Bi durmadılar. En son hocaya diyecektim ama vazgeçtim.
Tenefüste yanıma geldiler. "Aslı bize ergen gibi küsecek misin yani?" diyen heline baktım. "Bana olanları anlatırsanız küsmem" dedim. "Biz birşey bilmiyoruz. Berke bende şaşırdım." dedi selen. "Ciddi misiniz?"
"aslı birşey olmuş olsa anlatmaz mıyız?"diyen heline baktım.
" gelin buraya sarılıcaz" diyip 3lü sarılma yaptık. Nasıl bişeyse.
Kantine indiğimzde berkte ordaydı. Bana bakıp gülümsedi. Bende gülümsedim. Birden gülümsemek geldi. Nerden geldiyse. Ne diyorum ben ya. Aslı , kendine gel kızım.
Kızlarla oturuyorduk. Sılayı sorduğumda uğurla okulu astıklarını öğrendim. Vay aşk bücükleri.
Berkle konuşmak istiyordum. Neden ama onunla iletişimde olmak istiyordum. O yüzden masada tek başına kalmasını bekliyordum ve nihayet. Boş kaldı.
Yavaşça kalkıp yanına ilerledim. Bana bakıyordu.
"Aslı?" gözlerine bakamıyordum. Utanıyordum. Nede olsa öpmüştü.
Ellerime bakarak konuşuyordum. "Dünkü olayın sebebini ve attığın mesajın anlamını öğrenmek istiyorum" dedim. Güldüğünü hissetmiştim.
"Ya aslı. Dün sen tuvalete gidince biz Furkanla iddiaya girdik. Seninle öpüşmem gerekiyordu. O yüzden. Ha mesajda iddia içindi. Bi yerden yapmam gerekiyordu." demesiyle boğazıma bir yumruk indi. Gözlerim dolmuştu ama farketmedim.
"Tamam , anladım" diyip masaya yürümek yerine okulun arkasına gittim. O bir öpücükle berke karşı birşeyler mi hissetmeye başlamıştım? Hayır öyle olmadı. O zaman neden ağlıyordum? Evet ben ağlamaya başlamışım. Bunun farkında bile değildim. Ama berke karşı birşeyler hissetmiyorum. Yada hissetmeyi bıraktım.
Zil çalınca yüzümü yıkayıp sınıfa girdim. Gülümseyerek.
••
Okul bittiğinde babamı arayıp ona yürüyerek geleceğimi söyledim.
Eve doğru yürümeye başladım. Biraz nefes almam gerekiyordu.
"Aslıı , bekle" duyduğum sesle irkildim. Arkama döndüğümde furkan vardı. Berk olmasını beklerdim. Yanıma geldiğinde direk konuşmaya başladı. "Konuşabilir miyiz?" başımı salladım.
Yürümeye başladık. "Şey , bak aslı. Berk senden uzun zamandır hoşlanıyor." aniden durdum. Şaşırmıştım ama farkettirmemeye çalıştım. "Peki pizzacıda olanlar?" yüzüme baktı. "Fazla hayal kuruyor. Yani çocukları ona 'anneme nasıl sevdiğini söyledin?' diye sorarlarsa 'pizzacıda aniden öptüm' diyecekmiş. Yani bi ekşın meselesi" kıkırdadığımı duyunca oda güldü. Berk ne düşünmüş ya? Akla bak. Ama bi saniye. O bana öyle anlatmadı. Oyun mu oynuyorlar acaba?
Ben böyle düşünürken furkanın telefonu çaldı.
"Efendim berk?" oha arayan berkti.
"Ee devam et" galiba furkana birşey anlatıyordu. Bende dinlemiyor gibi yapıyordum. Akıl.
"Ne?"
ya nedediki acaba??
Furkan elinde telefonla yavaşça bana döndü. Ben piç smile atıyodum.
"Biraz geç kaldın , ben az önce gerçekleri açıkladım" dedi furkan. Galiba berk ona , bana dediklerini anlatıyordu. Sırıtmam dahada suratıma yayıldı. Furkan telefonu bırakıp bana döndüD
"Pis şeytan"
Meraba kankacıklarrr ♥ hikayeyle ilgili bi karar aldım :D :D
Hikayemi diğer hikayelerim gibi sıkılınca silmiycem. :D
Hikayeyi sılayla uğur çocuk yapana kadar yazıcam :D burdan sevgi ve ufuğa selam :Ddd muhtelemen ağzıma sıçıcak ama neyse :D
Gerçi daha selene sevgili bulucam. Ehehehe çok piçim :D
Neyse okula gelmeyen hilalin burdan ağzına sıçmak istiyorum. Salak gelmedin kendimi 4 çocukla ortada bırakılmış hissettim. Yerine bakıp bakıp karolifere sarıldım..
Neyse kısa kesiyim öpüyorum sizi xoxoxox