A/N- זהו הסיפור הראשון שלי בעברית, יש לי אחר באנגלית של הארי פוטר, ממליצה למעוניינים.
אז כמו שכבר הבנתם אם בחרתם לקרוא את הסיפור הזה, הוא עוסק בעלילת הטלנובלה הארגנטינאית 'כמעט מלאכים', לבינתיים בעונה השנייה. עם כמעט מלאכים אמנם אין לי היסטוריה ארוכה כמו שהייתי רוצה, היות שהייתי בת שנתיים שהסדרה שודרה לראשונה, אך מגיל יחסית צעיר אהבתי טלנובלות ארגנטינאיות ובעיקר כאלה של כריס האגדית. הראשונה שראיתי הייתה המורדים ב2015, כשהייתי בת 10 וכשנה לאחר מכן נחשפתי לכמעט מלאכים והשאר. כיום אני בת 16.
אז בקשר לסיפור... הדמות הראשית תיהיה דמות חדשה בגיל העשרה, וכמו כל דמות בסדרה, גם לה יש את המגרעות בחייה ותלמד להתגבר עליהן. בנוסף, כן, לדמות יהיה סיפור אהבה עם כמה מהדמויות, כבר החלטתי מי הם, תקראו כדי לגלות... רק אומר שלא היה לי לב או אומץ להפריד בין מר לטיאגו כך שזה לא הוא. רציתי בסיפור הזה להרחיב יותר על הדמויות שלא מקבלות מספיק הערכה או הארכה בסיפוריהן. אמנם זה לא אומר שלא יופיע בסיפור ולא יהיה בינהם קשר טוב... להפך.
על מנת שהצטרפותה של הדמות הראשית- לוסינדה- לחבורה תיהייה עניין, שילבתי את סיפורה בדרך שתתרום לעלילה. את התגליות החדשות לגבייה תגלו תוך כדי קריאה, שלא יהיה לכם משעמם לרגע.
כמו שאתם יודעים לסדרה יש מספר עלילות במקביל, זה אחד הדברים שיפים בה, אבל כמו שאני יודעת אתם בטח יודעים אותם בעל פה, כך שלא אחדש דבר אם אכתוב פה על עלילה שלוסינדה לא משפיעה עליה. יהיו רק אזכורים קטנים שהיא תגלה אבל לא פרקים שלמים על לדוגמא הסיפור של סיילו באאודמון, ניקו ופרנקה כי לוסינדה לא מעורבת בו או יודעת עליו.
כבר אומרת ששילוב עוד דמות תגרום לשינויים לעלילת חלק מהדמויות ככה שהעלילה לא תדבוק במאת האחוזים כמו בסדרה, יווצרו טוויסטים כאלה ואחרים.
כדי שגם לא תיהיה העתקה או עברה על זכות יוצרים אחזור ואומר שהזכויות מגיעות לכריס מורנה ויוצרי כמעט מלאכים בנוסף אציין שאיני מעתיקה את הטקסט מהסדרה ואני משנה את רוב הדברים ולא יופיע טקסט מילה במילה בסיפור הזה.
מקווה שתיהנו מהסיפור הזה. חשוב לי לשמוע מכם תגובות, הערות והארות (כן, בא') לגבי הכתיבה שלי או העלילה עצמה. פתוחה להצעות, אך לא מבטיחה ליישמן במדויק.
מזהירה שהפרקים ארוכים כך המלצתי היא שתקראו אותם כשאתם פנויים לגמרי ותכינו את עצמכם נפשית ולא להיות מוסחי דעת ממה שקורה בחוץ, כמו בספר רגיל :)
וכן עכשיו זה הזמן לסמן את הסיפור בספרייה שלכם כדי שתקבלו התראה כאשר אני מעלה פרק חדש.
לסיפור אין זמן פרסום מוגדר, לא יאוחר מפעם בשבוע, ולעיתים אולי פעמיים בשבוע וחצי!
שם מודגש בתחילת פרק/פסקה= של מי נקודת המבט. לרוב הפרקים יהיו כתובים בנקודת מבט, אולם, לפעמים אכתוב בגוף שלישי את התיאור של הסיטואציה.
(_)= הערות שתדעו אבל הדמות עצמה לא יודעת.
' ' = דיבור של דמות לעצמה בראשה.
***/---- = מעבר יום או תקופה מסויימת.
YOU ARE READING
כמעט מלאכים ~ הנערה החדשה {1}
Teen Fictionיום לפני חתונתם ניקולס באוור וסיילו מחיקו (אנחלס אינצ'אוסטי) - עדים למקרה נורא שבו נערה המותקפת ע"י אביה ומחליטים בו במקום לאמץ אותם למשפחתם. לוסינדה שחשבה שעתידה יתמלא סופסוף באור חדש, מופתעת לגלות שאמה המאמצת נעלמה באופן מסתורי כבר ביומה הראשון בב...