Sabah kalktım. Cüppemi giydim. Kitaplarımı aldım ve kahvaltıya indim. Herşey güzel geçiyordu tabi salona girene kadar,
"YEÞIM BULANIK" dedi bütün Slytherinliler. Yetti artık. Hepsini öldürücem.
V: KAPAYIN ÇENENİZİ
Sahran: Ow, tabi ailen sana sakin olmayı öğretmemiştir.
Nolezia: Doğruya öğretmeye fırsat kalmadan seni yetimhaneye bırakmışlardı
Zerozelia: Fazla üstüne gitmeyin ailesi ona güçlü durmayıda öğretememiştir bir bakarsınız ağlar falan
V: LANET ÇENENİZİ KAPAYIN
Sinirlerim bozulmuştu. Ama birşey diyemedim.Marvolo köşede Abraxas ile bizi izliyordu. Takmıyor gibiydi.
Olduğum yerden Sahran'ın yanına gittim.
Derin bir nefes aldım. Sert bir tokat attım. O da bana attı. Birbirimize tutuştuk.
(
Riverdale aklıma geldi JSHDJDHAHANENSJDJ)
Sarah: Seni adi pislik bunları sana yetimhanede mi öğretiyolar yoksa aileden mi huyun
V: KAPA O LANET ÇENENİ
Olay baya büyümüştü. Birbirimizi öldüresiye dövüyorduk. Onu öldürmek istiyordum. Saçının yarısını yolmuştum. Bana pek birşey olmamıstı. Sadece kolum ve gözümün altı acıyordu.
Bana kitapları fırlattı. Bende cebimde yaptıgım origami kağıtlarını çikardım. Bu kağıtları sürekli taşırdim. Origamide çok iyiydim. Kağıtların kenarları bıçak gibi keskindi. Ona fırlattığımda vicudunda çizikler oldu.
Canı acimiştı durdu önce ve sonra ortak salondan sinirle çıktı. Saçımı düzelltim. Üzerimi toparladım. Yerime oturdum. Profesörler kavgaya karışmamıştı ama kesin derslerden sonra ceza alıcaktım.
Kahvaltıya başladım.
El: Kızı ne güzel dövdün ya
Leron: Vallaha bravo
V: Neyse bana şunu uzatır mısın
El: Al bakalım
V: Sağol
El: İksir dersi sınavı var bugün
V: A+ Alamayacağım kesin.
Leron: Benimde
El: Ben çok çalıştım valla
V: Bize kopya versen ya
El: peki veririm ama yakalanırsanız benim umrumda olmaz valla
V: Biz ona razıyız valla.
El: Peki veririm
Leron: sağol
Kahvaltıdan sonra iksir sınıfına gittik. Sınavlardan nefret ediyordum. Profesör geldi.
Prf: Yapmanız gereken Hakikat iksiri. İksiri yaptıktan sonra beyaza dönmesi gerekiyor. Zaten ne işe yaradığnı biliyorsunuz. Öğrnemiştik. İksir bitince ne işe yaradığnı ve hangi malzeme ile yaptığnızı söyleyeceksiniz.
El: Bu iksiri ben bilmiyorum
Leron: Bende kahretsin
V: Ben biliyorum pirkaşır tüyü lazım bize.
Leron: Şuradaki dolapta olucaktı.
Pirkaşır tüyünu aldık kaynatmaya başladık.
Bu iksiri bana eskiden kötü birşey yaptığımda Marvolo bana zorla içirtirdi. Mesela birkeresinde bir kolyesi vardı galiba annesinden yadigardı. Tabi ben bunu o zamanlar yadigar olduğnu bilmiyordum. Kolyeyi alıp saklamıştım. O da bana nereye koyduğmu söyletmeye çalışıyodu.
Bu iksiri kullanmıştı. Bu iksir insanları doğruyu söyletiyor. Birçok kez içmiştim. Tabi Marvolo ile kavga ettiğmizde, onun bana inanaması yada benim ona inanmam için içerdik ve doğruları söylerdik.
El: Bitti ama bende bittim
Dedi elinin tersiyle alnındaki teri sildi.Leron: Neden beyaza dönmüyor
V: Fazla kaynatmışsın
El: Benimkide beyaza dönmedi
Leron: Sıçtık süremiz kalmadı.
El: Evet şıçtık
V: Evet sıçtınız.
Öğretmen masalarda dolaşmaya başladı. Kimse beyaz rengini yapamamıştı. Marvolo'nun masasına baktıgında onun yapabildiğni gördü.
Prf: Aferin Riddle
Masalarda dolaşıp bana geldi.
Prf: Olması gereken renkte aferin Valentina benimle tahtaya gel.
Marvolo ve ben tahtaya çıktık.
Prf: Şimdi ikinizden birini seçicez. Bu kez yapcağnız iksir birazdaha zor olucak. Çok özlü iksir yapıcaksınız. Tam bir saatiniz var.
Malzemeleri dolaptan aldım. Kullanılan maddeler: Zarkanatlı Sinekler 1 gün ağır ağır pişmesi gerekiyor, sülükler, İki Boynuzlu Atın Boynuzu toz haline getirilmiş, hardal otu dolunayda toplanmış, Yüzülmüş ve doğranmış Kanguru Derisi, kime dönüşmek istiyorsan ondan bir parça saç teli gerekiyor.
Yapmaya başladım. Hiç zorlanmıyordum. Hardal otunu ezdim ve koydum çoğu insan keserek yapar ve bu yüzden kıvamı tam tutmaz. Birine dönüşmeyeceğim için saç teli koymadım. Yaklaşık 1 saat sonra bitirmiştim.
Prf: Tam olması gerektiği gibi tebrik ediyorum. İkiniz yine berabersiniz. Lütfen akşam odama gelin.
V: Peki prafesör
T: Peki.
Bölüm sonu
Selam sucuklu ekmeklerim.
Bölum güzel olmuştur umarım. İksirleri kendim uydurmadım kullanılan malzemeleride uydurmadım araştırdım.
Riverdale fav dizim bu yüzden ordan bir sahne kullanmak istedim.
Neyse bbys
Sihirli günler dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetimhane/Tamamlandı
Fanfiction"Işık sadece karanlıkta parlar" Bu iki yetim olan kişinin hikayesi oku ve gör... Bu kitapta, sevgiyi, mutluluğu, pişmanlığı, üzüntüyü, hissedeceksin. Kitabın hakları, Tom Marvolo Riddle'ın zümrüt yeşili gözlerinde saklıdır!