15. Kapittel

325 15 4
                                    

Blake P.O.V
Det ringte, det var matfri. Jeg spiste og hørte på musikk i det jeg ble dratt i armen. Det var Tara som så litt desperat ut i blikket. "Er du klar for dette?" Spør hun sexy til meg. Jeg bare smiler og nikker. Vi går ut og mot bilen min for og dra til meg.
Vi kommer fram og hun drar meg mot rommet mitt, det gjorde meg litt redd men samtidig gira. Vi går inn på rommet mitt og hun setter seg på sengen min. Hun biter seg i leppa og presser meg mot henne, så kysset vi. Det gikk over til klinging, tungene våres møttes som fikk meg litt kåt. For er en herlig følelse. Tara var en fantastisk kysser. I mens vi klinte dro vi sakte av klærne på hverandre. Der sto vi i undertøyet, men det varte ikke lenge. Vi tok av oss undertøyet og sto nakne mot hverandre.
Jeg gikk mot henne og dyttet henne forsiktig på sengen. "Ahhh" hører jeg Tara stønner stille, noe som får meg kåt. Jeg går inn og ut av henne. Hun stønner og lukker igjen øynene. Det går fortere og fortere jeg kjenner en svær orgasme nærmer seg. "Aaahh ahhhh fortere Blake, fortere!" Beordrer Tara, og jeg gjør som hun sier. Jeg begynner og bli ganske andpusten.

Nicole P.O.V

Jeg og Hannah er framme ved huset til Blake. Jeg er ganske nervøs, men jeg skal greie det. "Du tar bare bilde så løper du ut igjen, ok?" Sier Hannah og ser på meg. "Ok, men tenk om de ser meg?" Sier jeg og ser ned. "Slapp av det vil de ikke så lenge du er stille" sier Hannah og dytter meg inn døra. "Lykke til" hvisker hun og rekker en tommel opp.
Jeg puster tungt og går sakte opp mot rommet til Blake. Mens jeg går opp, hører jeg stønne lyder. Flaks, de var ikke ferdig enda. "Aaah, ahhh, Blake fortere, jeg kommer!" Hører jeg Tara beordre. Jeg holdte på og le men holdt meg for munnen. Jeg går mot døren og åpner den sakte. Der ser jeg de ha sex. Herregud, skulle tro de skulle knekke senga. Jeg pustet tungt og tok opp telefonen sakte, gikk inn på kamera og tok bilde. Jeg smilte og var på vei ut, men ved et uhell faller jeg inn på rommet. De begge så forskrekket ut på meg. Jeg ble flau og så på de.
"NICOLE" skrek Blake forskrekket.

The bad bitchWhere stories live. Discover now