16. Kapittel

276 16 4
                                    

Blake P.O.V

Alt var perfekt helt til jeg ser noen falle inn døra. Det var Nicole. "NICOLE" skrek jeg. Hun var helt rød i tryne og det så nesten ut som hun skulle gråte. Jeg smilte skjevt og så opp på Tara. Jeg kunne se at hun var forbanna. "Hva gjør du her?" Skrek Tara på Nicole. Nicole så ned i gulvet i mens hun reiset seg. Tara er illsint og tar på seg undertøyet og går mot Nicole. Nicole ser redd ut i det hun får et slag i fjeset.

Tara er illsint og tar på seg undertøyet og går mot Nicole. Nicole ser redd ut i det hun får et slag i fjeset.

Nicole P.O.V

Jeg hadde så lyst til og slå tilbake men jeg gjorde ingenting. "Tara! Stopp" roper Blake i bakgrunnen. Han kom mot oss og dytta Tara unna meg. Jeg smilte skjevt og så på Blake. "Unnskyld..." sier jeg og er på gråten. Blake smiler og klemmer meg. "Det er jeg som skal si unnskyld" sier han og stryker meg på ryggen. "Kan du tilgi meg" sier jeg og hulker. Han ser meg inn i øynene og kysser meg lett på munnen. "Seff kan jeg det" sier Blake og ser på meg. "Så, er vi sammen?" Sier jeg og ler litt. "Ja vi er vell det?" Sier han og ler med meg. Vi klemmer og Tara ser på oss surt. "Hva med oss da?!" Roper Tara mot Blake. "Tara, se og kom deg ut, jeg skal ha alene tid med dama mi" sier han og ser på meg. "Du skal så få igjen Nicole!" Roper Tara til meg og smeller igjen døra.
Jeg og Blake ser på hverandre og setter oss på senge kanten. "Men, hvorfor var du her egentlig?" Spør Blake. Jeg bare ser ned i bakken og er helt stille.
Hva skal jeg svare?

The bad bitchWhere stories live. Discover now